Πέμπτη, 16 Ιουνίου 2011

Σωθήκαμε , σωθήκαμε!

Aνασχηματιζόμεθα.
Θα αλλάξει ο Εμμανουήλ , θα θέσει τα ενδύματά του αλλέως και όλα θα διορθωθούν. Πλέον δεν υπάρχει λόγος για συγκεντρώσεις αγανακτισμένων. Οι μόνοι που θα στεναχωρηθούνε είναι τα ζωάκια με τα μπλε, που δε θα βρίσκουνε άμαχο πλυθησμό να σκοτώσουνε. Ετσι θα τις τρώνε απ' ολους τους αλλους. Χουλιγκάνους, αντιεξουσιαστές κτλ, κτλ. Τα καημένα τα μπατσόνια. Πολύ τα λυπάμαι. Πως θα βρούνε γέρους και μικρά παιδιά να το παίξουνε άντρακλες;

Μαλάκα, Αμερικανάκι. Μην ξεχάσεις να δώσεις σημαντική θεση στον χοντρό που κάνετε αλλαξοκωλιές. Ναι αυτόν με τις άπειρες εξυπνάδες.

6 σχόλια:

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Ναιιιιι... τώρα λύσαμε όλα τα προβλήματα...
Τώρα είναι που αγανακτούμε περισσόερο...

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

zoyzoy είπε...

Εγώ λέω να κοιμόμαστε πλέον στις πλατείες να'χουμε τα μάτια μας 14 γιατί παίζουν να μας τις δώσουν και αυτές!

Θαλασσινά :))

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Πάντως, η θέση του αντιπροέδρου μένει στα «βαρέα βάρη»!

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Γλαρένια μου εγω δεν αγανακτώ είμαι ήρεμο πιντι και εχω εμπιστοσυνη στον χοντρο. Που θα παει με τοσο παχος θα τους πλακώσει όλους.

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Ζουζου ευτυχώς είναι καλοκαίρι αλλιως επαιζε να πλευριτωνόμαστε στις πλατείες.

Αχ, αυτα τα θαλασσινα, ζηλεύω.

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Η θέση του αντι Ασκαρ δεν θα μπορουσε να παει αλλου. Με τι να τον σηκώσεις απο την καρέκλα αυτονανε;