Παρασκευή, 10 Ιουνίου 2011

Στο τσακ δεν πρόλαβα

Τελικά θα μπορέσω να ανακαλύψω αν όπως το φανταζόμουνα, ανεξάρτητα από το αν είμαι ή όχι αγανακτισμένος, θα πονάει το ίδιο; Θα μάθω σύντομα.

Κι ενώ περνάμε όμορφα και υποτίθεται ότι "επιτέλους πρέπει να αναλάβουμε τις ευθύνες μας και να πληρώσουμε όσα φάγαμε μισό αιώνα και βάλε από τους καημένους, κλεμμένους, δυστυχισμένους Ευρωπαίους εταίρους μας" , εγώ ο μαλάκας εξακολουθώ να νομίζω ότι είμαι ο μόνος ηλίθιος που δεν έβαλε το χέρι στο μέλι.

Μια ζωή μαλάκας ρε πουστη μου.

Α,και μη ξανακούσω τη μαλακία "δουλεύει ο Γερμανός να πληρώνει τον Έλληνα". Το έχω ακούσει τόσες φορές που απο το ξερατό κοντεύω να γίνω στυλάκι.

2 σχόλια:

zoyzoy είπε...

Κρίμα την ιδιότητά του!
Πρώτος και καλύτερος θα'πρεπε να βουτούσες στο μέλι μέχρι και την ουρά όχι δάχτυλο μόνο:))

Καλό 3ήμερο με φιλιά Κρητικά:))

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Η αληθεια ειναι οτι θα προτιμουσα να βουτήξω το κεφάλι ολων των βουλευτών όχι ακριβώς στο μέλι, σε κατι πιο δύσοσμο για να τελειώνουμε μια και καλή με τους Παγκαλισμούς.