Τετάρτη, 8 Ιουνίου 2011

Κοιτα τι θυμάται ο πουστης

Μπορεί να είναι άσχετο αλλα εδώ δεν παρακολουθώ την ... επικαιρότητα. Να παει να γαμηθεί η επικαιρότητα στην τελική. Οτι μου καβλώσει γράφω.

Πληροφόρηση θέλω. Απο εσάς που ήσασταν εδώ και γυρνοβολάγατε
Πριν κάποια χρονάκια έγινε μια κίνηση μπλογκερς μπλα μπλα μπλα μπλα και τα λοιπα. Ναι θα τη θυμάστε. "Για την Αμαλία".

Γυρίζω και μυρίζω. Η κοπελιά είχε γράψει κάτι ονόματα. Ελέγχθηκαν ποτέ αυτοί; Εκανα ένα πρόχειρο ψαξιματάκι και τους βλέπω όχι μονο μια χαρα χαρούλα, μη σου πω και καλύτερα από τότε. Καθηγητάδες, Πανεπιστημιακοι, διευθυντάδες σε κλινικάρες, και φυσικά πρόσωπα που χαίρουν του απόλυτου σεβασμου (μεχρι και των αερίων του πρωκτού μου).

Να μη γράψω πολλά, είμαι έτσι κι αλλιώς εκνευρισμένος. Και φυσικά "δε γαμιέσαι ρε Βρασιδα που θα γυρίσω πίσω στο 2007". 25 Μάη πέθανε (δε μου αρεσουν τα "εφυγε" κτλ) η Αμαλία Καλυβινου και τελικά τι έγινε; Επειδή εγώ είμαι εντελώς εκτός κόσμου μπας και μπορεί κάποιος να μου ... θυμίσει

Τι πας και θυμάσαι τωρα ρε μαλακα ποντικέ; Ε,ετσι μου ήρθε... Εκανα κανα συμβόλαιο οτι θα γράφω μόνο για φρέσκα; Και επειδή είδα τους καρχαρίες οχι μονο να ζουν και να βασιλεύουν αλλα και να πλουτίζουν ακόμα, και το ονομά τους άσπιλο και πεντακάθαρο, είπα μήπως ήτο τελικά λάθος όλη αυτή η ιστορία, μήπως δεν υπάρχει φακελάκι και μεγαλογιατροί στην Ελλάδα κι εγώ δεν το έμαθα ακόμα.
Και για να σας σπασω τα νεύρα δηλαδη.

7 σχόλια:

gremiii είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
gremiii είπε...

Δες κι αυτό

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Να σαι καλα ρε γκρεμι-σμενο. Φιλουμπες.

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Μήπως πρέπει να (ξανα)ψάξουμε και τη δολοφονία του Καποδίστρια;

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Μπα αυτη ξέρω ποιος την έκαμε. Μου το είπε ο ίδιος σε μια ταβέρνα.Αλλα απλα θελω να δω ποσο κραταει η αγανάκτηση. Καταλαβες; Για καθαρα επιστημονικούς λογους.

Αστερόεσσα είπε...

Η κάθε αγανάκτηση κρατάει τόσο χρόνο όσο να ξεχαστεί από την επόμενη αγανάκτηση και οφείλει να είναι trendy.

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Δυσκολα μου τα λες. Μου εκατσε το κεφαλοτύρι στο λαιμο τώρα προσπαθώντας να πιασω το νόημα.