Δευτέρα, 6 Ιουνίου 2011

Η ιδεολογία του ξυρίσματος των ποδιών της Αλέκας Μπαμπαρήγα



Καταβάλλοντας μεγάλη προσπάθεια, είναι αλήθεια, παρακολούθησα λιγάκι την αντίδραση των ΜΜΕ (εφημερίδων, τηλεόρασης) και των κομμάτων στην "ειρηνική αλλά οργισμένη" αντίδραση του κόσμου τον τελευταίο καιρό.
Η αλήθεια είναι ότι νιώθω πως η προσπάθεια ήδη καπελώνεται απο τον καθένα για δικούς του λόγους. Ίσως είναι ο λόγος που προτιμώ την ωμή βία , ως μέσο αλλαγής. Κατ' αρχήν αυτό που θες να αλλάξεις, ή αλλάζει η πεθαίνει. Ωραία και όμορφα. Κατα δεύτερον κανείς δεν προσπαθεί να προσεταιριστεί την βία. Ολοι την "καταδικάζουν" και καλά. Και όλοι φυσικά έχουν την δυνατότητα να βρεθούν κρεμασμένοι από τα άντερά τους. Αυτό είναι το καλύτερο.

Ούτε αναρχικός είμαι, ούτε συμπαθώ τον αναρχισμό σαν "ιδεολογία". Τον θεωρώ ξεπερασμένο, παρωχημένο, αναποτελεσματικό.

Θα μου πεις τι θες ρε φιλαράκο; Ε,οκ, εγώ μπορεί να είμαι ο χειρότερος όλων. Γκαβάουα εντελώς. Ίσως να μην ξέρω τι θέλω. Ίσως να είμαι απαθής ενώ θα έπρεπε να φωνάζω. Αλλά δεν μπορώ να "ξεσπάσω" την όποια αγανάκτησή μου απλώς φωνάζοντας η διαδηλώνοντας. Αν πριν λίγους μήνες αυτοί που έκαιγαν και έσπαγαν την Αθήνα, έκαιγαν και έσπαγαν τα σωστά "μέρη" τότε ίσως να ήμασταν κάπως καλύτερα.

Υ.Γ. Ο Σκαταλίδης είπε ότι δεν θα ανεχτεί λέει "φυτευτό" στο υπ-οργίο του. Μη λές μεγάλες κουβέντες Σκαταλίδη γιατί το σώβρακο έχει γίνει καφέ.

Υ.Γ. Ο Τσαμαράς λέει "εκλογές". Η κλασική κασέτα. "Μωρό τελει μαμ. Μωρο τελει ατα. Μωρο τελει χέσει".

Χεστε με.

6 σχόλια:

gremiii είπε...

Είναι σα να λέμε δε θέλω τη μπριΤΖόλα ωμή, αλλά "blue".
Στα τρελά κέφια medium rare.
Αλλά όχι "well done".
Είσαι δύσκολος στο φαγητό μωραδερφάκι μου.

zoyzoy είπε...

Κοίτα οι γάμπες δεν αντιλέγω να'ναι της Παπαρήγα αλλά το παπούτσι α π ο κ λ ε ί ε τ α ι δεν μου κολλάει μα με τίποτα όπως η αγανάκτηση των πολιτών ένα πράγμα:))

Τα κρητικά μου φιλιά για καλή μέρα!

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Ναι ρε γαμωτο Γκρεμιον είμαι δύσκολος ο κερατας. Τα γεράματα φταινε.

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Mα γιατί , καλε ζουζου αφου η Μπαμπαρήγα είναι γνωστή και ως γκομενάρα και ως γαμώ τα γουστα.

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Πράγματι... γεροπαραξένεψες!

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Η αλήθεια είναι ότι ναι... καπως.