Τετάρτη, 1 Ιουνίου 2011

Ο κώλος του Πάγκαλου, επτάμιση στρέμματα ακαλλιέργητο έδαφος

Ενα ντορβά χρόνος πέρασε απο την τελευταία ανάρτηση. Μπουρδελάκι άφησα την Ελλάδα καραμπούρδελο είναι οπως επιστρέφω.
Τι περιμένεις από λαό που έχει ψηφίσει αντιπρόσωπό του τον...Πάγκαλο;

Τελος πάντων. Εγώ με αυτά τα "ειρηνικές διαμαρτυρίες" δεν μπορώ να συμπλεύσω. Ούτε με το "κάφτα όλα" και τα "αναρχία" και λοιπές μαλακίες. Η γλώσσα μου δεν καλυτέρευσε καθόλου με τα χρόνια όπως μπορείτε να διαπιστώσετε.

Αμα πάντως δεν πέσει το πρώτο κεφάλι πολιτικού και δεν παίξουμε μπαλίτσα με αυτό στο ... προαύλιο , εκεί στη Βουλή, δεν αλλάζει τίποτα. Τώρα οι υπογραφές έχουν πέσει και οι κώλοι μας δεν είναι πια δικοί μας. Σκύψτε και απολαύστε το. Τι ; Θα αντισταθείτε; Ε,και; Αντισταθείτε δεν αντισταθείτε το τσούξιμο τσουξιμο θα λέγεται.

Ξεκίνησα με κακές κουβέντες. Εχω σκοπό να μείνω λίγο ακόμα αν μπορέσω. Ετσι στο μόνος μου να παραμιλάω.

Καλως τα παιδια.

Δε σας λείψανε οι εντελώς άσχετοι τίτλοι αναρτήσεων;

5 σχόλια:

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Πού ήσουνα Βρασίδα μουυυυυυυυυυυ;;;
Χαίρομαι που είσαι πάλι κοντά μας.
Καλά τα λες, ΣΥΝΕΧΙΣΕ!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Α,τωρα πηρα φορα. Ασχημα τα πραγματα. Χοχοχο.
Φιλια γλαρένια.

gremiii είπε...

Χάρηκα τόσο πολύ που επέστρεψες, που έχεσα επτάμιση στρέμματα κοπριά.
Φιλίσκω σε και πάλι!!!

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Ουγκ ρε τρελλαμενο , κρατα μου λιγη κοπριά έχω φυτέψει Παπακωνσταντινιές και Παγκαλιές στον κήπο και θελω να τις λιπάνω λιγακι.

zoyzoy είπε...

Βρε καλώς το το καλόπαιδο!

Θέλεις ποδόσφαιρο να παίξεις ή μπάσκετ με το πρώτο κεφάλι γιατί μπάσκετ θα μας παίζουν αυτοί μέχρι να βγεί η ψυχή μας.

Τ'ακουσες τα
νεότερα εργασιακά που ετοιμάζονται να ψηφίσουν!
Οπως το πάνε σε λίγο θα πληρώνουμε και πρόστιμο όσοι δουλεύουν!

Καλημέρα με θαλασσινά!!