Κυριακή, 28 Φεβρουαρίου 2010

Εγω άυπνος και ο γείτονας ερωτευμένος. Σκατά.

Αϋπνία
Τι λέξη μαγική κι ονειρεμένη
Μαλακία
Ο ύπνος ο γαμιόλης δεν σε παίρνει
Μαξιλάρι
Μια πατσαβούρα με ιδρώτα και μαλλιά
Αρχίδια
Που εχουν γίνει πέντε τόνους πιό βαριά

Ω, αϋπνία αει γαμήσου καμια μέρα
να κοιμηθώ μη σου ξεσκίσω τον πατέρα
πως να αντέξω εφιάλτες ξυπνητός;
Κλαίει κι ο δίπλα που χει μείνει μοναχός

Μονάχος έμεινα κι εγώ γαμώ την τρέλα μου
έφυγε ο ύπνος και ιδρώνω τη φανέλα μου
κι αν δεν με πάρει σε κανα μισαωράκι
τον διπλανό θα τον χτυπήσω λιγουλάκι...

9 σχόλια:

η ψυχη μου το ξερει είπε...

Αν αυτός ο οίστρος σε πιάνει λόγω αϋπνίας,το μόνο που θα πω: χαλάλι!!!

Και για να ξαλαφρώσεις λίγο κι από το βάρος των όρχεων,η "αυτοχειρία" είναι μια λύση:)...πού ξέρεις μπορεί και να σε πιάσει ο ύπνος μετά! ;))

Καλή κυριακάτικη μέρα,Βρασιδάκο!

zoyzoy είπε...

Θα συμφωνήσω με τον προλαλήσαντα και αν είσαι και μόνος ακόμα ένας λόγος να ξαλαφρώσεις!

Skouliki είπε...

χαχαχαχα ποιητης φαμφαρας
αλλα εχεις ταλεντο .

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

H αλήθεια είνια πως κι εγώ την «αυτοχειρία» σκέφτηκα ως λύση αλλά ο ποιητής πώς θα το βολέψει? Με το ένα θα ικανοποιεί τον οίστρο του και με το άλλο τον...«οίστρο» του?

KitsosMitsos είπε...

Γιατί δεν πήγες στον διπλανό να τα τσούξετε παρέα;

η ψυχη μου το ξερει είπε...

Καλό Μάρτη,Βρασίδα!ουσιαστικά ανοιξιάτικος εύχομαι..;)

hackaday είπε...

Η χείρα με τα 5 ορφανά ίσως να είναι η λύση.

kwlogria είπε...

Κοιμάσαι τώρα ατομάρα μου;;;

Θεά Καφροδίτη είπε...

αν θες να σε πάρει στη στιγμή
έλα να ζήσεις τη καυτή μας ηδονή

κάθε φορά που ο ύπνος δε σε παίρνει
έλα να σε πάρω εγώ και ας είμαι τελειωμένη.

ωραία η Καφρωδή σου βρασιδοκάφρε μου.
Να προσέχεις τι εύχεσαι.