Τρίτη, 16 Φεβρουαρίου 2010

Λυπητερή μεταμεσονύχτια (ξημερωνει ρεεεεε) ωδή.

Περπαταγα κι ο μπατσος με κοιτουσε
"Ποντίκι τέτοια ώρα;" απορούσε
τον κοίταξα και του δειξα τα τρία μου
βαριόμουν να τον βρίσω στην ανία μου

Μου γούρλωσε τα μάτια και φωνάζει
"Στο όργανο της τάξης δείχνεις νάζι;"
τον έκλασα κι ας ήμουν μεθυσμένος
δεν παει να τον παίξει ο καημένος

Πλησίασε με ύφος βλοσυρό
φόρεσα την κουκούλα και θωρώ
τον μπάτσο να αλλάζει χίλια χρώματα
τη φάτσα μου να ψάχνει σε αποκόμματα

Καταζητούμενος , δυσωδης ποντικός
με λέρα στα μουστάκια βρωμερός
γκρίζος του υπονόμου νυχτοπάτης
μεθύστακας, ρεμάλης και μπερμπάντης

Μα δε με βρήκε στις αφίσες του ο μπάτσος
κλάνοντας φεύγω κι έμεινε μονάχος
στη μαύρη νύχτα που κανε και κρύο
κι εμένα μου κανε τα τρία δύο.

6 σχόλια:

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Καλά ε; Αν και ποντίκι θα κάνουμε κάνουμε τρελή blogo-παρέα, το βλέπω! Θα αλλάξω τον τρόπο που βλέπω την ποίηση. θα εκδώσετε τίποτα ή τσάμπα e-μελάνι ρίχνετε?

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Ψαχνω με τον φιλο Τζονακο κοροϊδ...εεεεε... εκδότη να πληρωσει τα κερατιατ....εεεε.... την έκδοση του βιβλίου με τίτλο "Τυρί στη φάκα"

tsopanis είπε...

A Ρε ΚΑΦΡΕ!!!
Μην δίνεις σημασία...
Βόλτα για φακέλωμα κάνω...

Lykos
...

η ψυχη μου το ξερει είπε...

Οπωσδήποτε πρέπει να το επενδύσεις μουσικά!!!δεν το συζητώ!το θέλω τραγούδι να παίζει στα ραδιόφωνα!!!

Νύχτωσε ρεεεε! :))

Καλό βραδάκι!

dna είπε...

Από όλα τα εσώρουχα το μαύρο με φουντώνει,
Θα πάω στο περίπτερο να πάρω ενα μπυρόνι,
oι μπάτσοι έχουν γκλόμπ εγώ όμως καδρόνι,
Μπάτσοι γουρούνια δολοφόνοι...


ναι το ξερω ειναι ασχετο. αν ήταν σχετικό δηλαδη τι θα κέρδιζα???

zoyzoy είπε...

Δεν έχω λόγια και άσμα επίκαιρο και καυστικό!!