Δευτέρα, 15 Φεβρουαρίου 2010

Το βήτα (το άλφα ειναι αδικαιολογήτως απόν)

Τι χαρά τι ευτυχία ήρθε η Αποκριά
και βαλάκες θα ντυθούμε για ακόμα μια φορά
μα τι λέξεις απρεπεις, μα τι λέξεις βδελυρές
ξεστομίζει το ποντίκι ντρέπεσαι κι ας μην το θες

Δε βαμιόμαστε ρε φίλε για ν' ασπρίσει ο ουρανός
μπας και πέσει λίγο χιόνι και χαρώ ο χριστιανός
κι αμα ήθελα χαρούλες και ντυσίματα ολκής
θα γινόμουνα βαλάκας οπως λέμε βουλευτής

Και το βήτα που χω βάλει και το γράφω και εντόνως
είναι μπας και καναν Κούβια πιάσει πάλι ευθύς ο πόνος
και εξώδικο μου στείλει κι έχω τρέξιμο και πάλι
και μου σπάσουνε τα αρβίδια πριν μου σπάσουν το κεφάλι.

Κι όλοι εσείς οι μπλογκοφόροι την βαμήσατε οικτρά
διοτι κράτος γαρ υπάρχει που σαφως τα πανθ' ορά
κι εχει βάλει για σκοπό του να σας κόψει κάθε βήχα
και θα γράφετε μονάχα για του καραφλού την τρίχα

3 σχόλια:

zoyzoy είπε...

Καλά είσαι φοβερός!
πως και μου ξέφυγες τόσο καιρό??

η ψυχη μου το ξερει είπε...

Γεια σου ρε Βρασίδα!!!

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Προσπαθουσα να ξεφύγω διότι ήμουν εκτος νόμου, εκτος ορίων και εκτος βάρους (μόνο κατα 89 κιλάκια)