Κυριακή, 29 Μαρτίου 2009

Ζήτω το Εθνος Έλληνες!

Εκουρασθη ο Κωστακης, πως θα ζησουμε παιδια
ο αλάνης ο λεβέντης που χει και παλικαριά
εκουράσθηκε απ' το άγχος κι απο την πολλή δουλειά
και του φτιαχνει η Νατασουλα διάφορα μαλακτικά
Αποδείχθηκε και τώρα και με τρόπο εμφατικό
πως το παίξιμο κουράζει όταν γίνεται συχνό
έπηξε στη μαλακία πέντε χρόνια ο ντερβίσης
και δεν έχεις πια κουράγιο φάσκελο να του τραβήξεις
Αστο λίγο το πουλί σου , τράβηξε να κατουρήσεις
πόσο ακόμα τα παπάρια ρε Κωστάκη θα μου πρήξεις;
Τράβα κατσε στη Ραφήνα για να πιείς κανα ουζάκι
που δε δούλεψες ποτέ σου και το παίζεις εργατάκι
Ρε καριολη ξεκωλιάρη, όμορφα θα σου τα πώ
μ'αφησες ρε γαμημένε εμε ποτέ να κουραστώ;
Να σου πω: "Χοντρέ μαλάκα, εφορία δε σου δίνω
γιατι ψόφησα εφέτος και σε κράσο θα τα πίνω"
Κι αν κουράστηκες Κωστάκη η απάντηση είναι ίδια
παρε να χεις δυο βαρβάτα, και πεντάβαρα αρχίδια
τσίμπα κι ενα τρίτο τώρα πιο μακρύ και πιο σκληρό
γιατι μου σπασες τα νεύρα , πρέπει να εκτονωθώ.

9 σχόλια:

tzonakos είπε...

Χοχοχοχ...

ύμνος εις την πατρίδα μας,
απίθανε Βρασίδα μας,
εφτασε βλέπω ο καιρός,
Και τα φτυσε ο πρωθυπουργός ...

καλη βδομαδα.

KitsosMitsos είπε...

Θα φώναζα ζήτω αλλά είμαι λίγο κουρασμένος.

spirou είπε...

χαχαχαχαχα είσαι απιθανος!
(ταιριάζει γάντι και σε κάτι συναδέλφους μου,θα το μάθω απ'έξω να το λέω από μέσα μου και να γελάω όταν μου έρχεται να βρίσω)

gremiii είπε...

yo!

Λευκή είπε...

lol Βρασίδας!

Αστερόεσσα είπε...

Βρασίδα, προχώρα
σε θέλει όλη η χώρα!

Dokimos είπε...

Diakrinw eirwniki diathesi (k sexoualika yponooumena) kata tu stylobath ths xwras i mu fainetai??!

kwlogria είπε...

Άντε ρε άνθρωπε, που είσαι!!!!!!!

johnz είπε...

Είσαι αρρωστημένα συμπαθητικός σιχαμένε, το ξέρεις??? Φυσικά αυτό είναι κακό για μένα όχι για σένα!!

Ναι ναι ξέρω, καλωσήρθα... ετοιμάσου για κράξιμο!! ΧΟ ΧΟ ΧΟ