Σάββατο, 7 Μαρτίου 2009

Ελεγείον με 39 πυρετο

Ενα απέραντο κενό στην κεφάλα μου
σούπα τρώω με τη βρωμικη κουτάλα μου
με γονάτισες πουτάνα ίωση ξεφτιλισμένη
μια αράχνη με κοιτάζει ξαφνιασμένη
τι να θέλει μες το πιάτο μου τι κάνει;
να της δώσω μια σφαλιάρα να πεθάνει;
Χεστο όρεξη δεν έχω να κουνήσω
καλαμάκι παίρνω σούπα να ρουφήξω
Λες να φταίει το κενό μες το μυαλό μου
παντα έτσι ήτανε γαμώ το κερατο μου
μπήκε Μάρτης και του θανατά βαριέμαι
αμα πιάσουνε κι οι ζέστες γάμησέ με
Δεν ανοίγω το πισί ούτε με σφαίρες
και περνάνε μες την άγνοια οι μέρες
η Ελλάδα προς τη δόξα ολο βαδίζει
και η τσέπη μου με το κενό γεμίζει

9 σχόλια:

if.. ιγένεια είπε...

χαχαχαχαχ.. Ρισπεκτ!

KitsosMitsos είπε...

Περάστικον λοιπόν!

kwlogria είπε...

ΘΕΟΣ!!

Γαμώ την πουτάνα μου γαμώ
δεν αντέχω άλλο να πονώ
βαρέθηκα γαμώ το πρέκι μου μέσα
δε θέλω άλλη μπουγιαμπέσα
θέλω λεφτά βίλες και καράβι
θέλω φρούτα από το μανάβη
θέλω και μια αιώρα να λιάσω το κορμί μου
και να ψοφήσουν άχρηστοι όλοι οι οχτροί μου!!

Ε; Καλό; Όχι σαν το δικό σου αλλά το παλεύω ε; Ε; εε;; Εεε;;; :))))))))))))))))))))))))))))))))

Ο ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΣ είπε...

Ρε βρασίδα ….
Δεν ανοίγεις το pc ;;; Σε λίγο θα μας πεις ότι το πουλί σου έχει wifi και στέλνει τις αναρτήσεις σου στο Blog. Πέρασαν 4 μέρες. Ελπίζω να αισθάνεσαι καλύτερα φίλε μου.

dyosmaraki είπε...

Περαστικά σου εύχομαι Βρασιδάκο μου

gremiii είπε...

Περαστικά,
φτωχέ και μόνε cow-βόδι.
Σήκω βρε, εγέρθητι!
Και σου ΄πα, μη νηστεύσεις,
δεν μ' άκουσες.
Φάε φακή τώρα!

ποντίκι είπε...

Πολύ σούπερ.....
Αντε και περαστικά σου βρε αλήτη ποντικέ...

tzonakos είπε...

Ασε, φίλε, τωρα τηνε περνάω εγω αυτη την κωλο-ιωση, περαστικά μας.

Τι κι αν εχω ίωσω,
δεν παίρνω αντιβίοση,
δεν θα πεθάνουμε ποτέ
κουφάλα νεκροθάφτη.

Αστερόεσσα είπε...

Αν μια ίωση σου φέρνει τέτοιον οίστρο,
ν' αρρωσταίνεις πιο συχνά λέω, η Κακίστρω!