Παρασκευή, 13 Φεβρουαρίου 2009

Δουλειά να μη μας λείπει...

Τι να πώ εγώ τα είπε όλα ο Ξυλούρης....



Αυτόν τον κόσμο τον καλό
τον χιλιομπαλωμένο
βρέ ράβε ξήλωνε ράβε ξήλωνε
δουλειά δουλειά δουλειά να μη σου λείπει

Αυτόν τον κόσμο τον καλό
άλλοι τον είχαν πρώτα
βρε γέλα φίλε μου γέλα φίλε μου
δεν είναι δεν είναι δεν είναι και για λύπη

Νίκος Ξυλούρης
Αυτόν τον κόσμο τον καλό
σ' εμάς τον παραδώσανε
βρε τρέχα φίλε μου τρέχα φίλε μου
και μη και μη και μη βαριά το παίρνεις

Αυτόν τον κόσμο τον καλό
άλλοι τον καρτεράνε
βρε σκέψου φίλε μου σκέψου φίλε μου
την ώρα την ώρα την ώρα που θα φεύγεις

15 σχόλια:

Ο ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΣ είπε...

Απορώ γιατί … ακούγοντας αυτό το τραγούδι … δε σπάμε της τηλεοράσεις … δε βγαίνουμε έξω στους δρόμους … να αγκαλιαστούμε .. να χορέψουμε… να ζήσουμε … και μετά να πάρουμε ρόπαλα και να πάμε σύνταγμα … μια σκέψη κάνω απλά. Μπράβο ρε Βρασίδα .. είσαι παλικάρι .

marilia είπε...

Το αγαπημένο μου! ;)

kwlogria είπε...

Σκατά να φάμε φίλε μου. Και γαμώ τις θλίψεις. Μα και γαμώ τις θλίψεις σου λέω!

skouliki είπε...

το ειπα και στο νατασσακι το λεω και εδω
ο ξυλουρης με κανει να δακρυζω

φιλια

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Ρουβάς να μην μας λείπει...

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Mεταλλαγμένε.
Ρε με οσα γραφεις σαν σχολια και ιδιως στον Αστοδιάλογο με εχεις συγκινησει ρε. Ντροπη δεν πρεπει να συγκινουνται οι καφροι.

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Μαριλία

Εβριθινγκ φορ Μαριλιτσα! Χαιρετισμους στο γαυροακτινίδιο...

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Κωλογρια.

Με νοιωθεις μωρη ρε γαμωτο. Με νοιωθεις ασυστολα λεμε.

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Σκουλίκι

Αν δακρυζανε περισσότεροι θα είχαμε και καλυτερο κοσμο να δωσουμε στα πιτσιρικια. Οχι σκατα στα μουτρα μας.

Φιλουμπες

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Ασκαρ
Put Sakis down slowly...
Αντε ρε θα χασουμε την Ευρωβυζι και θα κλαις ρε στο λεω θα κλαις...

το φτυαράτσι είπε...

Σε αυτό τον κόσμο των... όλα έχουν ξυλωθεί και επειδή η δουλειά λείπει με τέτοια ανεργεία ούτε να ραφτεί, ούτε καν να μπαλωθεί!:P Την κουλημέρα μου!!!

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Koυλημέρες τιτανομεγιστοτεραστιο Φτυαρατσι!

cook είπε...

τι υπεροχο τραγουδι....κι αυτο που λεει επισης "παραμυθι παραμυθι"

tzonakos είπε...

Προφητικό το άσμα.
Ράβε-ξήλωνε ...

Καλή εβδομάδα σενιόρ ντε Βρασίδ.

dyosmaraki είπε...

"γέλα φίλε μου δεν είναι και για λύπη...σκέψου την ώρα που θα φεύγεις...και φρόντισε προτού να φύγεις να τονε φτιάξεις αυτόν τον κόσμο τον καλό
γιατί είναι κι άλλοι πολλοί μικρότεροι από σένα, από μένα από τον γείτονά μας που τον καρτερούν. Πρέπει λοιπόν καλύτερο να τον έβρουν από ότι τον βρήκες εσύ, εγώ, ο γείτονάς μας...."