Δευτέρα, 5 Ιανουαρίου 2009

H επιστροφή και η απολογία του μαλάκα.

Εξαφανιστηκα. Ναι αληθεια.
Η αληθεια ειναι οτι εδω και καιρο σκεφτομουνα πολυ για να γραψω. Ομως ρε παιδι μου τι να σου πω, παραγινε "κυριλε" και ο χωρος των μπλογκ. Γεμισαμε συγγραφεις, διάσημους, και κυριως δημοσιοκάφρους και πολιτικους. Γαμησε τα. Εγιναν τα μπλογκ μεσο ... ενημερωσης μη γαμήσω. Οποτε γιατι να συνεχισω τον Βρασιδα που ειναι μπλογκ παραπληροφορησης, προπαγάνδας και φασιστικού περιεχομένου σκατό;

Ξερεις τι ομως; Μου λειψατε και να σας παρει ο διαλεθ δεν μπορω αλλο.

Οποτε η νεα χρονια σας μπηκε στραβα.

Καλως με ξαναδεχτηκατε και καλα να παθετε.


Γιατι εχω πολλα νεύρα. Κοιταξτε με ολη αυτη την ιστορια με το μπατσο και τον Αλεξη διαφωνω με αρκετους και θα γινει της κακομοιρας. Γιατι η περιφημη "επανασταση" των νεων διακόπηκε για να πανε οι νέοι στα σαλέ και να ανασυνταχθουν οι γνωστοι άγνωστοι κουκουλοφόροι να καψουνε και το δικο μου σπιτι....

Υ.Γ. εδω πριν το τελος
Οποιος πλησιασει το αμαξι μου να το καψει θα του το βαλω στον κωλο του επαναστατη και θα τον στειλω γκαστρωμενο σπιτι του.

Οσο για τον μπατσο χεσε μεσα πολυχρόνη.

Υ.Γ. κι εδω πριν το τελος
Καλα που να δω μπατσο οπως ειδα τον αλλον να κοπαναει με το γκλομπ του το αμαξι μου. Γκλομπάκια θα γεννησει κι αυτος και η πουτανα που τον ξερναγε.


Σας το ειπα εχω νεύρα. Τα θελατε και τα παθατε.


Ποιοι ητανε που κραζανε τον Χιτλερ που εκαιγε τους Εβραίους; Οριστε αυτοι που ξεμεινανε μακελεύουνε παιδάκια και γυναίκες στη Γαζα. Σκατόφαρα ο διαολος να σε παρει, πουστρογεννήματα γαμημένα, αρχιδια του κερατά. Καρκίνο σε ολα τα παιδια σας γαμιοληδες να μη μεινει Ισραηλινο ρουθούνι στον κοσμο όλο... ΑΝΑΣΤΗΣΟΥ ΑΔΟΛΦΕ ΤΩΡΑ!!! ΣΕ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ!


Γυρισα.
Την πατησατε.
Και μου λειψατε.

16 σχόλια:

skouliki είπε...

ωχ ηρθεςςςςςς.. και δεν εχω και λουκουμι μαζι μου

οστοσο παλι καλα που σου κανω εγω το ποδαρικο διοτι κερδισα και το φλουρι ..

τυχερακιαααααααααααααα

αψουυυυυυυυυ μιξες ρε σορρυ

καλη χρονιαααααα

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Επλυνες τα ποδαρια πριν μου κανεις ποδαρικο ρε;
Τι αλλαξε εδω;

Ευγενης οπως παντα σε φιλω στη μουρη.

Αστερόεσσα είπε...

Καλή Χρονιά, Βρασιδάκο!
Σου φέρνω και ένα κουταλάκι να σκάψεις λαγούμι, μπας και δραπετεύσεις απ' τη φυλακή σε καμιά 600αριά χρόνια!
Φιλιά
Αστέρω

dyosmaraki είπε...

Βρασιδάααααακοοοοοοοο,
Καλή χρονιά βρεεεεε,
Μου έλειψε αυτός ο θυμός σου και ο δικός σου μοναδικός τρόπος να "παραπληροφορείς"!!!!!
Δεν μασάμε, τι κι αν γέμισε το blogging με διάσημους? Εμείς τη δουλειά μας....ότι βλέπουμε το λέμε, το καταθέτουμε με τη δική μας ματιά και ασε τους άλλους να πληρώνονται για να τα λένε....
Πολύ καλά θα μας μπει η καινούργια χρονιά μετά την επιστροφή των κάφρων!!!!!
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ Βρασιδάκο, ειλικρινά χάρηκα για την επιστροφή σου

Εφιάλτης είπε...

Καλή χρονιά Βρασίδα, ότι επιθυμείς...

Καλώς ήρθες :-)

Τα λέμε..

Sally Finkenstein είπε...

Επίσης για τη νέα χρονιά σου εύχομαι:
Ψυχραιμία και κριτική σκέψη!
γιατί κάφρε μου όταν τα πάρει όλα ο διάολος
ένα είναι το σίγουρο: ΘΑ ΠΑΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΜΑΖΙ!

Συνέχισε την παραπληροφόρηση...
Ετσι κι αλλιώς δεν μπορούμε να την ξεχωρίσουμε πια!

Υ.Γ.: που παρκάρεις?
:DDD

Roadartist είπε...

Bρε, βρε καλώς τον!!!!!

Καλή χρονιά και ότι επιθυμείςςς!!

Ενεσούλα είπε...

Ήρθες γκαζωμένος, αλλά σημασία έχει ότι ήρθες!
Πες τα, ξεθύμανε, επικοινώνησε με τα φιλαράκια σου!
Καλή Χρονιά ποντικοβρασιδούλη!
Κι εγώ σε φιλώ στη μούρη.
Μουτς!

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Aστέρω, Αστέρω.
Θενκς για το κουταλακι μπρε αλλα ηταν αναγκη να φερεις πλαστικο; Καμιά τρισχιλιετία θα μου παρει αλλα χαλάλι.
Φιλουμπες.

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

@Δυοσμαρακι μου
Κι εγω χαιρουμι που σας ξαναβρισκω.
Φιλουμπες


Εφιαλτη καλη χρονια και καλους εφιαλτες σε ολους μας...


Σαλλυ οξω απο την ποντικοτρυπα το αφηνω αλλα προσεξε καλα, εχω αφησει ροκφορ γυρω γυρω και θα μυριζεις σαν ιδρωμένη παντόφλα

Roadartist
Ευχες και σε σενα καλλιτεχναρα μας
Και φιλουμπες οφ κορς

Ενεσουλινι
Μουτς!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Κουλάρισε αγορίνα... πόσον καιρό έχεις να γαμήσεις!

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Eξηντα επτα χρονια αγαπητε

Άθλιες Κόρες είπε...

ΜΑΣ ΕΛΕΙΨΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Κι εμενα μου λειψατε. (ναι να ανυσηχειτε χοχοχο)

marilia είπε...

Οχ, Χριστέ μου, ήρθεεεεεεεε!!! Καλέ, των Φώτων δε φεύγουν οι καλικαντζαρέοι; Αυτός... γύρισε;;; Εχμ...... τι να κάνουμε; Έναν ποντικό τον έχουμε, θα τον υποστούμε.

Με απεριόριστη εκτίμηση
κι αναρίθμητα σνουποφιλιά,
εγώ

KitsosMitsos είπε...

Ρεμάλιιιι! Αυτά.