Παρασκευή, 23 Ιανουαρίου 2009

Μαθήματα Ελληνικής Ιστορίας



Ωραιο και εμπνευσμένο. Σορι ομως ρε μαλακα γραφτο σε ενα τετραδιο.Πρεπει να το γραψεις σε τοιχο; Ψωμι παιδεια ελευθερια σου θυμιζει; Σε μια σοβαρή χώρα θα σε ειχανε βαλει να το σβήσεις με τον κώλο.Να χεσω εγω μια επανασταση.

Κατα τα άλλα.
Απηχθη ο εφοπλιστης Πι Παναγοπουλος. Στ' αρχιδια μου.
Ωρες αγωνίας για τον Πι Παναγόπουλο. Στ' αρχίδια μου.
Σε κρισιμη φάση οι διαπραγματεύσεις για τον Πι Παναγόπουλο. Στ' αρχιδια μου.
Ελεύθερος ο Πι Παναγόπουλος. Ειναι καλά στην υγεία του. ΟΧΙ ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ ΜΟΥ.


Οσο ο Πι Παναγόπουλος αγωνιουσε (και μαζί του ολη η δημοσιογραφική Ελλάς και σύμπαν το Έθνος) Έλληνες που δεν ήταν Πι Παναγόπουλοι εκλάπησαν (οι περισσότεροι από το κράτος), πτωχευσαν, πεινασαν, έχασαν τη δουλειά τους, υπέφεραν , πεθαναν.

ΣΤ' ΑΡΧΙΔΙΑ ΤΟΥΣ.

8 σχόλια:

Ο ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΣ είπε...

Γεια στο στόμα σου Βρασίδα ..

Γιατί αυτή η ιστορία με τον Παναγόπουλο μου τα ‘χει κάνει τσουρέκια ! Καλημέρα !!

lifewhispers είπε...

α. δεν αντεχω, πρεπει να τοποθετηθω. πες τα χρυσοστομε!!!

dreamer-angel είπε...

Xα χα χα μ αρέσεις

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

@Μεταλλαγμένε
Ασε γιατι αμα ανοιγω το στομα μου βρωμιζει ο τοπος... Τσουρεκια δε λες τιποτα!!!

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

@Ψιθυρακι
Χοχοχο εισαι ακομα εδω! Ωραιααααααα!!!

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

@dreamer-angel
Κι εμενα μου αρεσω. Το προβλημα ειναι στον υπολοιπο πλανητη που δεν με αντεχει χοχοχο

Sally Finkenstein είπε...

OXI!
Σε τοίχο! Πολύ καλύτερο από κάποια άλλα που βλέπουμε σε τοίχους!
Και πολύ έξυπνο!

Κατά τα άλλα,
τα υπόλοιπα που γράφεις
ΣΥΜΦΩΝΩ απόλυτα Βρασιδάκο.
Οι ατέλειωτες ώρες αγωνίας των περισσότερων από μας, απλώς δεν μετράνε.

tzonakos είπε...

Σωστός.
Βρε αγωνία για τον Παναγόπουλο προπάντων μη μας πάθει τίποτα το παιδί !
Ολοι οι άλλοι είμαστε εντάξει, δεν εχουμε ανάγκη... α ρε χειραγώγηση προβάτων που πέφτει ... κατακαημένοι ελλαδιστάνες.