Τρίτη, 6 Ιανουαρίου 2009

Η μπαλλάντα του Εβραίου

Βρε, βρε αλλαξε ο χρονος... και τι ήρθε; Νεος χρονος με ελπιδες, χαρά και ευτυχιααααα!!! Ζητωωωωω! Ζητωωωωω... Πως μοιαζει αυτος ο νεος χρονος; Να ετσι...

Καλη χρονια βρε σε ολους! Χρονια πολλα και χαρουλες! Τι ομορφη μερα! Τι ευτυχία σε ολο τον κοσμο, τι χαρά!
Τι κλαις ρε μαλακισμενο εσυ; Να μου κοψεις την καλη διαθεση θες; Τι κλαις; Ε; Τι επαθες παλι τι θες;

Πωπω...με εσκασε, θελει τον μπαμπα του λεει. Χεστηκα ρε εγω για τον μπαμπα σου εχω και ενα ψητό εορταστικο να κατεβασω... Κοιτα το αλλο που ενοχλει τον καημενο το φανταρο. Οχι πειτε μου φταιει αυτος να του την αναψει;
Μέσα στην καλή χαρά χαρούλα όλοι και με την "επανάσταση των νέων" να εχει παρει ... άδεια για διακοπές και έρχονται τωρα μια χουφτα Παλαιστίνιοι να μας πεισουνε να χαλασουμε οχι μονο τη ζαχαρενια μας αλλα να χωσουμε και τη μύτη μας στις δουλειες των άλλων που τις κανουνε όμορφα και ωραια μονοι τους χωρις να μας ενοχλουνε καθόλου.
Ουστ ρε!
Ενταξει συμβαινουνε και εργατικα ατυχηματα τι να κανουμε. Οριστε ο αλλος κουβαλαει το νεκρο του. Ενταξει ρε εχασες κι εσυ ανθρωπο αλλα εμας που χασαμε την ησυχια μας δε μας λογαριαζεις; Κακέ, κακέ , τρομοκράτη Παλαιστίνιε. Που σκοτώνεις ανυπερασπιστα εβραιόπουλα, φτου, φτου καλα να παθεις. Ενταξει και τι επαθες λερώθηκε λιγο το πουκαμισο απο τα αίματα, θα παρεις αλλο...

Ξερεις κατι μωρε; Στα παπάρια μας. Το λέμε και το εννοουμε αμα λαχει. Ασε που μου κοβεις την όρεξη με αυτες τις μαλακίες αρχίζει και το Πριζον Μπρεϊκ σε λίγο και ποιος καθεται να δει και να διαβασει τέτοια;

Αντε, και στειλε και λίγα κόλυβα να φάμε να σας θυμόμαστε.
Απαπα, κατι ανθρωποι που θελουνε να στρεφουνε συνεχεια την προσοχή επανω τους. Καλα δεν παιρνετε παραδειγμα απο τους καλους Ισραηλινους που δε μιλανε καθολου οταν δουλεύουνε;


Όσο για τον φίλο και σύμμαχο δοκιμαζόμενο απο τους αθλιους βρωμικους τρομοκράτες λαό του Ισραήλ ένα του ευχομαι μεσα απο την καρδιά μου

ΑΥΡΙΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΝΑ ΑΝΑΣΤΗΘΕΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΑΣ ΜΟΥΝΟΠΑΝΑ.


1 σχόλιο:

η ψυχη μου το ξερει είπε...

Η ευχή σου με κάλυψε απόλυτα!

Μη σταματήσεις να εύχεσαι ποτέ...

Καλή Χρονιά,Βρασίδα:)