Δευτέρα, 19 Ιανουαρίου 2009

Γένεσις, κεφάλαιο 1

Εν αρχή ην το Χάος.
Μετά γεννήθηκε ο μαλάκας και το χάος έγινε μπουρδέλο.
Ελλάδα 2009.
Ρε σεις με δουλεύετε;

ΕΛΛΗΝΙΚΟ κανάλι αγόρασε και θα δείξει την ορκωμοσία του Μπαράκ Μαλάκα Αράπη και όχι μόνο αυτό, θα κάτσει άνθρωπος να το δει; Ε,ρε Big Brother που σας χρειάζεται...
Καλά πόσο μαλάκας πρέπει να είσαι για να κατσεις να παρακολουθήσεις κάτι τέτοιο από το μαλακοκούτι; Και τι στο διάλο ακριβώς γιορτάζουμε;

Θα κοστίσει λέει 150 εκ. δολλάρια η τελετή , ίσως και λίγο παραπάνω (το "ίσως" και το "λίγο" με κάνανε και γέλασα λιγάκι). Ωραίο ξεκίνημα Μπαράκ Μαλάκα. Περισσεύανε 150 μύρια και σου λέει ο γίγας "τι να τα κάνω, φαγητά για τους Παλαιστίνιους; Δε γαμιουνται και οι Παλαιστίνιοι..." και έκαμε γιορτή.

Και επειδή ειναι γνωστό ότι είμαι φασίστας και ρατσιστής συμμετέχω κι εγώ με χαρά στην γιορτή του Μπαράκ Μαλάκα Ομπάμα και του αφιερώνω το παρακάτω.

Mη στραβομουτσουνιάζεις Μπαράκ Μαλάκα, μη στραβομουτσουνιάζετε αγαπητοί φιλάνθρωποι. Ανάρτησα τη σημαία και τη θρησκεία της χώρας του Μπαράκα.

18 σχόλια:

tzonakos είπε...

Ρε συ Βrasida de Diogo κοτζάμ τελετή έπρεπε να βγάλουν τα έξοδά τους.
Και βρέθηκαν πέντε μαλ*κες και τους τα πλήρωσαν και τωρα το διαφημίζουν να κάτσουμε να το δούμε ! Χα-χα-χα-χα εμ η ελληνική τιβι για μαλ*κες ψάχνει λέμε, να τους ταϊζει άχρηστη χλίδα και μεγαλεία την ίδια ώρα που ο ίδιος ο φουκαράς τηλεθεατής δεν βγάζει το μήνα με αυτα που παίρνει κι οχι μόνο αυτό, δεν ειναι σίγουρος οτι σε λιγο θα έχει καν μια δουλειά !

Με την άδειά σου θα βάλω ενα σύνδεσμο σε αυτο το θέμα.
Ετοιμος ήμουν να γράψω εγω αλαλ θα έβγαινα πολυ κακός και θα στεναχωρούσα το νεο αστέρι που αρέσει και στη μαδ2λούβ :)

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Τελικά, μόνο ....σκύλο αλλάζει ο Λευκός Οίκος
:-(((

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Ο ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΣ είπε...

Ο πρώην πρόεδρος τον ΗΠΑ Abraham Lincoln που απελευθέρωσε τους μαύρους από την δουλεία ακολούθησε την ίδια πορεία από την Φιλαδέλφια .. πριν την ορκωμοσία του.. και τώρα έρχεται δια του ίδιου δρόμου ο πρώτος μαύρος πρόεδρος που θα υποδουλώσει όλο τον πλανήτη … και όλοι οι μαλάκες έχουν γεμίσει με ελπίδες ότι αυτός θα είναι ο σωτήρας… τι να πεις ;; Ωραίο blog.. πρώτη μου φορά εδώ … αλλά σίγουρα όχι η τελευταία !

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

@Τζονάκο
Ασε να τα γραφω εγω αυτα που ειμαι γνωστος ρατσιστοφασιστας και αληταρας ρε...

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

@Γλαρεεεεεεεεεεεεενια


Φιλουκια στη γλαροοικογένεια...

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

@Μεταλλαγμένε

Την πατησες κι εσυ και μπηκες εδω ε; Ατυχια...
Καλως σε βρισκω...

tzonakos είπε...

Ok, αλλα θα γράψω κι εγω κατιτις και θα παραπέμπω σε σενα.
Τρέμε, θα μας τιμωρήσει ο Ομπάμας ...

skouliki είπε...

ακου τωρα εχουμε εδω δορυφορικο καναλι και τον βλεπω να βαφει τον λευκο οικο ..καπου εκει αν καταλαβα καλα και σε χρωμα μπλε μαλιστααααααα

το πιασες ?

χιχιιχ

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

@τζονι
Εννοαται ρε και παραπομπη να βαλεις και οτι θες δε με πειραζει χοχοχο... Αλλωστε ξερεις οτι προξενω καρκινο του πρωκτου στους εχθρους μου...

Το μπλογκ μου ειναι και δικο σου φιλαρακι και οτι γουσταρεις βαλτο με ή χωρις παραπομπες


(Παω να κρυφτω ερχεται ο Ομπαμας)

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

@σκουλικιον

ΟΥΙΡΛΛΛΛΧΑΧΑΧΑ αθλιο ερπον πλασμα τρέμε. Σου ερχεται η CIA, DIA, DEA, MARINOPOULOS, SUPER PRISUNIK με αγριες διαθεσεις χοχοχο

tzonakos είπε...

Σε ευχαριστώ πολυ.
Αν δε σε πιάσανε οι Ομπάμηδες να με πάρεις τηλέφωνο εντός 24 ωρών να ξέρω οτι ζείς.
Ετσι, αν απαντήσω θα ξέρεις κι εσυ οτι ζώ.

Γιώργος Τ. είπε...

Καλημέρα!! Πρώτη μου κι εμένα εδώ..
Αναρωτιέμαι πόσος καιρός θα χρειαστεί για να καταλάβουμε όλοι ότι ο Ομπάμα δεν θα είναι ο λυτρωτής του κόσμου, αλλά ακόμα ένας μαλάκας πρόεδρος των ΗΠΑ..

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Γιωργο Τ.
Καλως ήρθες. Πεντε δευτερολεπτα ειναι αρκετα να το καταλαβεις. Ομως ειμαστε ανθρωποι. Και πολλοι εχουν την ευτυχία να καταφερνουν ακομα να ελπιζουν στην ... ελπιδα.

Και αυτο ειναι το μεγαλο κακο της ανθρωποτητας. Οσο ελπιζεις, δεν κανεις τιποτα. Απλα καθεσαι και ... περιμενεις.

karaflokotsifas είπε...

Η πλακα ειναι οτι πανηγυρίζουν
καποιοι γιατι λεει ηρθε...νεος αερας

χαχαχαχαχαχαα


γεια σου ποντικα φιλε μου

τσίου!!!

tzonakos είπε...

Το έβαλες Βρασίδα,
επιμονή και τάμα,
να βρίζεις στη σελίδα,
το μαύρο τον Ομπάμα.

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

@Κοτσυφι
Μακρια απο τετοιους αέρηδες...

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Τζονι μου σου υποσχομαι
δε βριζω τον Ομπαμα
μονο που βρίζω μέσα εδώ
όλη τη γή αντάμα

cyclon είπε...

ο Μπάρακ έφαγε το Μουμπάρακ?