Τετάρτη, 15 Οκτωβρίου 2008

Τ' ακους μαλάκα;

Αναδημοσιεύω απο τον πρεζα τιβι... ( http://prezatv.blogspot.com)

Μηνυση εχει κατατεθει συμφωνα με πληροφοριες, στο siteGreek Tv Subs... οχι επειδη ειχαν ταινιες ή μουσικη για download... αλλα επειδη τα παιδια του forum,εβγαζαν συνεχως τα ματια τους,ωστε να φτιαχνουν υποτιτλους, για επεισοδια σειρων, που δεν εχουν κυκλοφορισει ακομη στην Ελλαδα,αρχεια τα οποια δεν υπαγονται στους νομους περι πνευματικης ιδιοκτησιας, καθως οι μεταφρασεις ηταν κατα προσεγγιση και οχι οι επισημες που θα εβαζαν οι εταιρειες διανομης των σειρων στην Ελλαδα,
εαν ποτε εβρισκαν στο δρομο για τη χωρα μας, πανω στα DVD's.

Δυστυχως,η παραπανω κινηση,φιμωσης και λογοκρισιας στο διαδικτυο, που στην ουσια ποινικοποιει την ανταλλαγη αρχειων, τα οποια δεν υποκυπτουν στο Ν.2121/1993... ειναι μια ακομη προσπαθεια των εταιρειων διανομης,ωστε δηθεν να περιορισουν "τα φαινομενα πειρατειας"...

Αλλά αυτό που είναι "ολα τα λεφτά στην αναρτησή του ειναι η τελευταία φράση. ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ DOMAIN ΜΕ ΚΑΤΑΛΗΞΗ GR.
Τα υπανάπτυκτα "ζώα" που ελέγχουν τη ζωή μας ξαναχτυπούν. Και αυτη τη φορα με μονο σκοπό το κέρδος. Μη τα ρωτατε ποιος "κονομαει" απο την ιστορία. Φυσικα οι εταιρειες διανομής. Θες να δεις ταινια μαλακα; Να πληρωσεις ενα ή και δυο μεροκάματα να δεις. Ουστ ρε τρομπα που θες να τη δεις και τσαμπα...

Ε,ναι τρομπας ειμαι. Αφου σας ψηφιζω.
Ζητω το μπατσοκρατουμενο ιντερνετ.

Υ.Γ. Ουδεμια σχεση εχω με το εν λογω σαϊτ. Οποιος δεν το πιστεύει να παει να γαμηθει.

Υ.Γ.2 Ευχαριστώ

Υ.Γ.3 Γεια, τι κανετε;

12 σχόλια:

KitsosMitsos είπε...

Η πρώτη μου αντίδραση ήταν και μένα η διαμαρτυρία, κάτι ανάλογο με σένα. Το θέμα όμως είναι ότι τελικά φαίνεται ότι οι νόμοι περί πνευματικής ιδιοκτησίας κτλ καλύπτουν και την περιοχή αυτή. Ακριβώς λόγω της γκρίζας νομοθεσίας περί Ίντερνετ, δεν ξέρουμε ακόμη τι και πώς.
Περιμένοντας την επίσημη αντίδραση απ'το site...

lifewhispers είπε...

εμεις καλα ειμαστε,εσυ;
:P :P

kwlogria είπε...

Έλα ρε Βρασιδάρα αγαπημένε, μην έχεις τόσα νεύρα, σε παρακαλώ, δεν ξέρεις το ελληνικό μπουρδέλο δεν ξέρεις ούτε το παγκόσμιο; Πάρ'το απόφαση και χαμογέλα. Έχουμε τουλάχιστον ο ένας τον άλλο. Όλοι μαζί με μια μούντζα θα ψωνίζουμε από μαύρους και θα κατεβάζουμε από το ίντερνετ θένε δε θένε και να πα να γαμηθούνε. Ορίστε τώρα, νευρίασα κι εγώ. Άντε με τα αρχίδια που μας έχουν φακελωμένους και ξέρει ο κάθε πούστης τι ώρα πάω για χέσιμο, μας τα μασάει το κράτος, μας τα πρήζουν με οικονομικά κραχ και ενδεχόμενους πολέμους, άντε ρε γαμηθείτε, θα ανοίξουμε όλοι ρε από 8 σάιτ ο καθένας με υποτίτλους κι ελάτε με φόρα να μας τα κλάσετε!! Άιντε από κει!!!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Ρε παιδιά, εδώ θέλουν να πάνε στο αυτόφωρο όσους έχουν στη βιβλιοθήκη τους βιβλία που εκδόθηκαν πριν το 1830...
Και μετά μου λέτε για ... γκρίζα νομοθεσία;

το φτυαράτσι είπε...

Xαχα!Μου άρεσαν τα υστερόγαφά σου!Κουλά είμαστε!Εσύ?Την κουλησπέρα μου!!!

gremiii είπε...

Μπράβο καλά που μου το θύμισες, πάω να κατεβάσω κάτι subs για το Mongol. Να σαι καλά βρε. Όλα καλά, ε;

ασημωνης είπε...

Με αυτους (Ν.Δ.) πολλα θα δουμε ακομη...
Καλημερες

marilia είπε...

Ζεις, μωρέ;;;;

karaflokotsifas είπε...

Απο τέτοια αλλο τιποτα Βρασιδα μου
Εμεις καλα εσυ?
Που εισαι φιλαράκι μου

τσίου???

Roadartist είπε...

Βρασίδα κάφρε.. που είσαι?
Καλά όλα?????

karaflokotsifas είπε...

Καλό Σαββατοκύριακο φιλαράκι μου
Ευχομαι τα καλύτερα

κοτσυφοφιλιά

τσίου!!!

kwlogria είπε...

Που είσαι ρε τρισμέγιστε αγόραρε; Χρόνια Πολλά και καλά υπέροχε τύπε, να είσαι καλά και χαρούμενος ρε γαμώτο μου!! Φιλιά Πολλά!!