Τετάρτη, 10 Σεπτεμβρίου 2008

Στοπ! Φωτο-Διάλειμμα

Ειναι λιγο δυσκολα τα πραγματα εσχατως. Για ποντικούς και ανθρώπους.

Προλαβα να βγαλω τα νεύρα μου στη φορα οσο ημουν εκτος διαδικτύου. Υποχρεώθηκα μαλιστα να δω ειδήσεις οσες φορες εχω δει σε ολη μου τη ζωή με αποτελεσμα να εχω κρεπαρει ολοσχερώς.
Γι' αυτο κανω το φωτογραφικο τουτο διάλειμμα για να χαλαρώξω.

Ετσι , ετσι. Ήδη αρχισα να χαλαρώνω. Γαμω τον Αλογομουρη γαμώ. Ωπα, τωρα θα με συλλαβουνε. Την πουτσισα. Συνεχίζω με φωτογραφιες.







Ήταν πολυ ομορφα τελικα. Και γι' αυτο θα εχει "συνεχεια" του χρονου. Αντε ουτε ενας χρονος δεν έμεινε...


17 σχόλια:

Vanessa είπε...

Χαλαραουα...Πάω να στύψω μια πίνα κολάντα!

lifewhispers είπε...

στο φοινικοδασος;;;;;
ευγε βρασιδα!!!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Πώς να χαλαρώσεις ρε φίλε με το φορομπηχτικό αμόκ που κυρίευσε τον Αλογοσκούφη;

ΧΕΙΜΩΝΙΑΤΙΚΗ ΛΙΑΚΑΔΑ είπε...

φοινικοδασος Ολε!! τυχερε! αντε βρε και του χρονου!

marilia είπε...

;)

gremiii είπε...

ΧαλαρώΞαμε κι εμείς...

KitsosMitsos είπε...

Αυτά είναι χαλαρώματα!

kwlogria είπε...

Γράψε, χώσε, δώσε Βρασιδάρα απόλυτε θεέ!!!!

candy's τετραδιάκι είπε...

Που σαι μικρε? :)

Clockwork Plum είπε...

Πολυ ωραιες φωτο, πραγματι ηρεμουν τα νευρα...

"Υποχρεωθηκες" να δεις ειδησεις; Απορω τι ειναι αυτο που υποχρεωνει τους ανθρωπους να βλεπουν ειδησεις... κανεις καμια ερευνα ή εχασες καποιο στοιχιμα; :))))

Φιλια πολλα βρε :)

skouliki είπε...

εχω ενα νεο !! πηρα ποντικι τον μπλακυ :)))) εεε και ειπα να το μοιραστω μαζι σου ...ε??

karaflokotsifas είπε...

Αυτο μάλιστα....εκει χαλαρώνω
κι εγω φιλε μου.
Αντε...και του χρόνου με υγεία

καλή βδομαδα

τσίου!!!!!!

purple είπε...

χαλαρααααα :-)

Ενεσούλα είπε...

Ρε, πότε ήρθες, πότε έφυγες, χαμπάρι δεν πήρα!
Ωραίο όμως το νησί μου, ε;
Φιλάκια και όσο για "του χρόνου" ελπίζω να μη με ξεχάσεις!

karaflokotsifas είπε...

τσιου?????????

mad2luv είπε...

ελα μεσα τα κεφαλια... που ειστε οεοοοοο????

kwlogria είπε...

Αυτά είναι!! Αυτά είναι σου λέω!! Για πλάκα θα περάσει ο χρόνος!!! Για πλάκα!!!