Σάββατο, 5 Ιουλίου 2008

Ξεβλογοκομμενοπαίγνιδο

Αυτοπροσκληθηκα ως ευγενεστατος ποντικας μεσω του καραφλοκοτσυφα διοτι η συμμετοχη μου ειχε να δωσει το κατι παραπανω στο παιγνιδι. Δηλαδη απολυτως τιποτα.
Βαζω τα κλασικα για να καταλαβω κι εγώ τι πρεπει να κανω, copy/paste απο το μπλογκ του κοτσυφιου...

Το ερωτηματολόγιο που ακολουθεί ειναι απλό.....
1 Ο καλεσμένος -η, κάνει ανάρτηση με το ερωτηματολόγιο που ακολουθεί. (γιατι; )

2 Δίνει τις απαντήσεις του στα σχόλια τής ανάρτησής του, σε αυτόν που τον κάλεσε, και κυρίως πάντα, στο xeblogarisma. (βαριεμαι και δεν θα το κανω, το ξερετε αυτο ομως)

3 Καλεί 3-7 να κάνουν το ίδιο. (χοχοχο...εδω κι αν ξερετε τι θα κανω...)

4 Στην ανάρτηση του δεν ξεχνά να βάλει τη διεύθυνση του xeblogarisma για τη διευκόλυνση τού παιχνιδιού και των 127 κριτών... (ούτε με σφαιρες γιατι επισης βαριέμαι. Καλα μπορει να ξεβαρεθω αμα βρω τη διευθυνση)


1. ΣΕΞ... (στ')

α) είμαι γυναίκα με προτίμηση στους άντρες
β) είμαι άντρας με προτίμηση στις γυναίκες
γ) είμαι γυναίκα με προτίμηση στις γυναίκες
δ)είμαι άντρας με προτίμηση στους άντρες
ε) είμαι απ΄ όλα με προτίμηση σε όλα
στ) Είμαι διεστραμμένος ποντικός με προτίμηση στο καμαμπέρ

2. HOBBY.... (στ)

α) μαγειρική - γυμναστήριο
β) μασάζ - ποδηλασία
γ) ταξίδια - τοξοβολία
δ) συναυλίες - κολύμπι
ε) μοντελισμός - βόλτες με το σκάφος
στ) Στου διαόλου τα γραψα ολα το καταστιχο...

3. ΤΕΧΝΗ... (στ)

α) μουσική
β) χορός
γ) κινηματογράφος - θέατρο
δ) λογοτεχνία
ε) ζωγραφική - γλυπτική - αρχιτεκτονική
στ) Κωλοβάρεμα

4. ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ... (στ)

α) αριστερά
β) κεντροαριστερά
γ) κεντροδεξιά
δ) δεξιά
ε) πάρτο αλλιώς
στ)Φιλελεύθερος δημοκρατικός αριστερίζων φασίστας

5. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ... (στ)

α) μαθηματικά - γεωμετρία
β) χημεία - φυσική
γ) έκθεση και γλώσσα
δ) ιστορία - γεωγραφία
ε) θρησκευτικά και γυμναστική
στ)Φαγητό και ύπνος

6. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ PET...(στ)

α) γατάκι
β) σκυλάκι
γ) ψαράκι
δ) πουλάκι
ε) κροκοδειλάκι
στ)Ηλίθιος, Κουφοντίνας και Βρασίδας

7. ΔΙΑΚΟΠΕΣ...(στ)

α) στη θάλασσα (λερώνει)
β) στο βουνό (λαδώνει)
γ) στη Μύκονο (πουστρόνι)
δ) στη Γαύδο (αδυνατίζει)
ε) στην Αθήνα (γαμιεται)
στ) στην Κρήτη ρεεεεεεεεε

8. ΧΡΩΜΑ....(β)

α) λευκό
β) κόκκινο (Θρυλολε,Θρυλολε να χαμε εναν αργιλε να τα βλεπαμε ολα κοκκινα και ασπρα και ριγέ) και σε όποιον αρεσει χοχοχο
γ) μοβ
δ) μπλε
ε) μαύρο

9. ΣΗΜΕΙΟ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ....(στ)

α) κρεβατοκάμαρα (δεν χεζω ποτε εκει)
β) κουζίνα (δεν διαβαζω ποτέ εκει)
γ) τουαλέτα (δεν κοιμαμαι συχνά εκει)
δ) σαλόνι (δεν βλεπω τηλεοραση εκει)
ε) πατάρι (εχει αραχνες, φίδια, μύδια και ένα ανθρωποφαγο ελικοπτερο και δεν πατάω)
στ) Χωλ

10. Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΧΕΣΗ ΜΟΥ, ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ (στ)

α) 7 ώρες
β) 7 ημέρες
γ) 7 μήνες
δ) πάνω από 7 χρόνια
ε) ε, όχι και 7 χρόνια.
στ)Ενενηντα επτά λεπτά και σαράντα δύο δευτερόλεπτα. Η επόμενη σχέση μου θέλω να είναι με τη χέστρα. Παράφαγα.

21 σχόλια:

Clockwork Plum είπε...

Χαχαχαχα, εχεις πολυ πλακα :)))))

Παντως στις περισσοτερες ερωτησεις με εκπροσωπουν οι περισσοτερες απαντησεις... :))))

Καλο Σαββατοβραδο Βρασιδακο!

marilia είπε...

χιχιχιχιχιιχχιχι! δεν παλεύεσαι!!!

Στην Κρήτη διακοπές, αλλά μην πας τώρα που 'μαι εγώ στην Αθήνα!!!! Περίμενε να κατέβω, καλέ! :):):):)

σνουποσματς!

ποντίκι είπε...

xaxaxaxaxaxa
Απίστευτος όπως πάντα....
Στο πατάρι έχει και ποντίκια πέρνα μια βόλτα!!!
αχαχαχαχα

karaflokotsifas είπε...

Γεια σου πόντια με τις τρέλες σου!!!
Ένα απάντησες στις απαντήσεις που υπήρχαν και αυτό ήταν στο χρώμα
χαχαχαχα
Αν και παναθηναϊκός μου κάνεις φίλεεεεεεεεεε
Δεν ειμαι οπαδός αλλα φίλαθλος(έστω και του καναπέ...όταν δεν δουλεύω) χαχαχαχ

@ ΠΟΝΤΙΚΑΚΙ ΜΟΥ???
Αυτον το πόντικα σου ελεγα την προηγουμενη φορα που τα λεγαμε
(αν θυμάσαι)
Στο πατάρι εισαι καλό μου?
Ελα στο σπίτι του ποντικα, στο χολ την βγάζει δεν θα σε ενοχλήσει
χαχαχαχα


@ Μαριλιτσα μου? του το είπες μόνη σου βλέπω...πως πάει?
Αντε να κατέβεις στην Κρήτη να κάνεις και κανένα μπανακι κορίτσι μου!!!

πάω για ύπνο παιδιά
καληνυχτααααα

τσίου!!!

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Δαμασκηνακι
Εχω πλακα ο ατιμος λεφτα δεν εχω χοχοχο....
Καλα να περνας μπρε!

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Μαριλιιιιιιτσααααααααα!!!!!

4 του Αυγουστου κιναω για τας Κρητας... Θα εισαι δεν θα εισαι;

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Ποντικι
Ωρε γιατι βανεις τους συναδελφους στο πατάρι; Βαλτους ωρε στο σαλονι,κερνα και κανα τυρακι να καμωμεν το παρτυ μας...

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Κοτσυφα
Ναι ειμαι καφρος ο αθλιος και καφρογαύρος μαλιστα. Τι σημασια μωρε εχει η ομαδα αμα περναμε καλα; Αμα δεν πειραξουμε και ο ενας τον αλλον...

ΒΙΒΑ ΕΛ ΚΟΤΣΥΦΙ, ΒΙΒΑ!

karaflokotsifas είπε...

ΧΑΧΑΧΑ
οχι πόντια πόντικα,πόντικα,πόντικα

Βρασιδα μου το μονο που δεν με ενδιαφερει ειναι το θεμα των ομαδων
φιλε μου
Το να εχω μια προτίμηση δεν σημαίνει
οτι θεωρώ κάποιον άλλο σαν αντίπαλο
Αντίπαλοι ειναι οι παίχτες...κι αυτοί για 90 λεπτά

πολλά κοτσυφοφιλιά

τσίου!!!!

dyosmaraki είπε...

Χα χα χα
Πολύ πρωτότυπες οι απαντήσεις σου Βρασιδάκο μου....
Εκείνο που αναρωτιέμαι (με αφορμή τις απαντήσεις σου) καλέεεε γιατί ξεκινάς για την Κρήτη την 4η Αυγούστου εεεε????? Εχει επετειακό χαρακτήρα μήπως???
Φτου δεν θα έχω πάει ακόμη....Μέχρι πότε θα κάτσεις μπας και σε προλάβω?
Φιλιά πολλά....

KitsosMitsos είπε...

Την κουρτίνα έξι διαλέγει ο κόσμος! Τι κερδίζουμε;

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Δυοσμαράκι 3-17 τελικα η παραμονή μου στην Κρητη... Θα με προλαβς θα με προλαβς;;;;;

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Κιτσο
Κερδιζετε (τυμπανα παρακαλω)



ΜΙΑ ΒΑΝΙΛΙΑ ΥΠΟΒΡΥΧΙΟΟΟΟΟΟΟ

Φοβερες προσφορες μονο στο Βρασιδα!!!!

winston είπε...

Είσαι θεός ήλιος καλοκαιρινός!

Εμένα η επόμενη μου σχέση θέλω να είναι με ένα τεραστίων διαστάσεων σουβλάκι και να κρατήσει κανά δεκάλεπτο...

Πεινάω!

dyosmaraki είπε...

Τσου! Παρά 6 μερούλες....
Του Αγίου Ευτύχη θα κατέβω...Ευτυχείτε!

skouliki είπε...

ελααααααααααα τα βατραχοπεδιλα σου και ξεκινα

φιλακια απο μηλο

Vanessa είπε...

Σαν να λέμε "Ένας άνδρας κι ένας μουσακάς στον λουτροκαμπινέ στις 3 το πρωί...;" χαχα ένα όμορφο πάρε δώσε που δεν θα σε προδώσει ποτέ. Γαμώ.:)

kwlogria είπε...

Χαχαχαχαχαχαχαχα!!!! Εύγε!!! Εύγε!!! Έτσι παίζονται τα παιχνίδια!!! Μπράβο φίλε μου!!! :))))))))))))))))))))))))

o vasilias tou dasous kai twn ''goim'' είπε...

xa xa xa .. vre ton pontika pali mas ksekafrose sta gelia...
opos panta...

na eisai kala adelfe pontika...
kai panta na pernas kala...
tin agapi mou filaraki mou kai pola dasenia filia.

:)

ioannis-o eksomologitis. είπε...

agapite mas pontika.:)

sou dinw ena 8ema to opio 8elw na to meletisis kala ...
kserw pos se endiaferi..

xe xe xe ..na katalaveis diati o vasilias twn troktikwn kai twn gkoim eksefalizete men... ma panta akolou8ei de...:)



http://ipokrisiaingr.blogspot.com/


o tartarian otan katevi stin
a8ina...
kanonise re na er8is mazi tou stin paragka mou....
8a exei kai pagomena mpironia ...
tin agapi mou filaraki kai panta na pernas kala...:)

disa είπε...

免費小遊戲,免費遊戲,小遊戲,遊戲,好玩遊戲,好玩遊戲區,A片,情趣用品,遊戲區,史萊姆好玩遊戲,史萊姆,遊戲基地,線上遊戲,色情遊戲,遊戲口袋,我的遊戲口袋,小遊戲區,手機遊戲,貼圖,A片下載,成人影城,愛情公寓,情色貼圖,情色,色情網站,色情遊戲,色情小說,情色文學,色情,aio交友愛情館,色情影片,臺灣情色網,寄情築園小遊戲,情色論壇,嘟嘟情人色網,情色視訊,愛情小說,言情小說,一葉情貼圖片區,情趣用品,情趣,色情漫畫,情色網,情色a片,情色遊戲,85cc成人片,嘟嘟成人網,成人網站,18成人,成人影片,成人交友網,成人貼圖,成人圖片區,成人圖片,成人文章,成人小說,成人光碟,微風成人區,免費成人影片,成人漫畫,成人文學,成人遊戲,成人電影,成人論壇,成人,做愛,aio,情色小說,ut聊天室,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,尋夢園聊天室,080視訊聊天室,免費視訊聊天,哈啦聊天室,視訊聊天,080聊天室,080苗栗人聊天室,6k聊天室,視訊聊天室