Τετάρτη, 23 Ιουλίου 2008

Ποντικός παρών, αναφορά 23ης Ιουλίου 2008

Ο ήλιοτας καιει και τσουρουφλαει κι εγώ ειμαι ακομα εδω και μετραω μερες αναποδα σα φανταρος σε μαύρη μονάδα. Και οσο πλησιαζουν οι μέρες τοσο πιο δύσκολη και περισσότερη γίνεται η δουλεια και ... ξέρετε τωρα ιστορίες για ημιαγρίους.
Μιλαμε ούτε η αυλή κανει τίποτα, ούτε το αρκουδίσιον ούτε οι (με το ζόρι) εκδρομές σε καποια παραλία. Α,ναι να πουμε γι' αυτο.

Τα φιλαρακια μου με ζαλισανε (εχουνε άγνοια κινδύνου αυτοι) και καταφέρανε να με ξεσηκώσουνε την περασμένη βδομάδα αλλη μια φορα, αντε παμε για μπάνια στας Αττικάς παραλιας. Αντε παμε λεω κι εγώ.
Εδιαλέχθη επι τουτου η παραλία του Πόρτο Ράφτη και μεταβήκαμε εκει , Σάββατο ημέρα, πρωί ώρα. Το πρωί ήτανε 12 η ώρα γιατι τοτε φτασαμε, και αν μου λεγανε νωρίτερα θα ειχανε παρει τον πουλο. Μπουκαρουμε λοιπον και ... ω τι εκπληξις! Τι χαρά ! Τι ευτυχία!

ΟΛΗ η Ελλαδα ήταν εκει σέρνοντας μαζί μούλικα, θείες, πεθερές, γυναίκες, σόγια , ταπεράκια, νερά, παγάκια , ω ρε πουστη μου τι ειδα και επέζησα; Τι δύναμη κρύβει μέσα του ένας άνθρωπος έστω και ποντικοειδής; Δεν προτίθεμαι να εξιστορήσω την όλη φάση αλλά καταλαβαίνετε τώρα πως ειναι τα νεύρα μου. Κουρέλια ως συνήθως. Καλα ρε δεν τα παιρνουνε αυτοι όταν ο διπλανός τους αναπνέει τον αέρα τους; Ρε ο ένας επάνω στον άλλον; Ρε Ελληνες Lemmings πάτε καλα; ΠΟΥ ΠΑΤΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ;

Αλλα ενταξει ολα ξεπερνιούνται με μια φραπεδιά, ξύπνησα, μετά πήγαμε για μάσα (δεν επεσα στη θάλασσα γιατι δεν υπηρχε τετραγωνικό μέτρο θάλασσας ελεύθερο, αλλά καλύτερα θα πέσω μια και καλή στην Κρήτη και δε θα βγαίνω έξω)

Τελος παντων εχω αραιωσει τις επισκεψεις μου στο ιντερνετ (γιατι να το κρυψωμε αλλωστε) λογω καλοκαιριου ζέστης και ρέκλας. Ελπίζω να περνατε ολοι καλα. ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΟΜΩΣ όχι μέτρια πραγματα. Γιατι αλλιως παλαβο ποντίκι σας έφαγε. Και μετράω μερες να βρεθώ στας Ελούντας να πλατσαπλουτσίσω ως γνήσιος Έλλην Ποντικαράς


Τα φιλιά μου σε όλους

Υ.Γ. 12 ΜΕΙΝΑΝΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

13 σχόλια:

gremiii είπε...

Τα μπρατσάκια σου μην ξεχάσεις.
Και το σπίντο.
Και το υποβρύχιο λαούτο.
Αυτά.

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Να προσέχεις πολύ στην Κρήτη δικέ μου! Είναι γεμάτη ... γαμπροπαγίδες!

dyosmaraki είπε...

Λίγο παραπάνω από την Ελούντα είναι η παραλία του Χωριού!
Και πσσσστ!
Μετά από τα πλατσουρίσματα δεν ανεβαίνεις στον Κρούστα πάνω από τα Κριτσά να πιείς κανένα ρακάκι????
Και πσσσσστ!!!
Τώρα ζήλεψα!!!
Καλά να περνάς Βρασιδάκο

Vanessa είπε...

Θα σου προτείνω τις βραχώδεις περιοχές της Αττικής προς Σχοινιά που αν και ντεκαντάνς, αποφεύγουν οι νοικοκυραίοι, προτιμούν οι αχινοί και λατρεύουν οι υποχόνδριοι αφού δεν φέρνεις άμμο σπίτι. Αυτά για το πρέπον μαύρισμα που οφείλεις να έχεις κάνει πριν την ηρωική είσοδό σου στην πανέμορφη Κρήτη.;)

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Μα καλά βρε....ποντίκαρε, δεν το ήξερες πως γίνεται της τρελής.... πως κολυμπάνε όλοι στο κάτουρο του κάθε παππού και των πιτσιρικάδων...
Δεν πειράζει, υπομονή κσι κοντοζυγώνουν οι διακοπές
Καλό Σ/Κ!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Εφιάλτης είπε...

Εγώ δεν παραπονιέμαι όλο το χρόνο διακοπές κάνω, χαχα

Όπως και να έχει ποντικέ καλά να περάσεις στην Ελούντα(σσ: ωραίο μέρος!) :-)

ΧΕΙΜΩΝΙΑΤΙΚΗ ΛΙΑΚΑΔΑ είπε...

δεν σε ζηλευω οτι και να πεις! εκλεισα χτες δωματιο στο Ελαφονησι!!
( για λιγες μερες) Μετα Chanea.. ( μαρα8ι beach kai.. ployts στην καταγαλανη αγγαλια του ...

laxanaki είπε...

θέλω και γω παραλίααααα!!! εγώ πάντως θα έσπρωχνα λιγάκι τον κόσμο για να βουτήξω... αλλά μάλλον ξέχασες το σωσίβιο παπάκι σου και ντρέπεσαι να μας το πεις!! χαχαχα

marilia είπε...

Όταν κατέβεις, στείλε κάνα μέιλ! Και όταν πας Ελούντα, να 'σαι βέβαιος -σε απειλώ- ότι θα 'ρθω κι εγώ! Παραπάνω είναι το χωριό του μπαμπά. Παραλία δεν έχει, αλλά έχει μια θέα... όλα τα λεφτά! Κάνε υπομονή λίιιιιιιιιγο ακόμα. ;)

Φεύγω, πάω α/θμια μπας και διοριστώ φέτος.
σνουποματς!

kwlogria είπε...

Ω εσύ υπερτατε ποντικαρά, έρχεται η ώρα που θα δραπετεύσεις στα υπέροχα νερά της Κρήτης και σε ζηλεύω γαμώ το κέρατό μου!!! Άντε, κάνε λίγη ακόμα υπομονή και μην λυγίζεις και πας στις κωλοπαραλίες της Αττικής, περίμενε, έρχεται, έρχεται η ώρα που θα δείχνεις με το'να χέρι τα τέτοια σου και το άλλο θα μουντζώνεις τον Πειραιά ενώ θα είσαι στο καράβι!! Έρχεται!! Φιλάρες!!

KitsosMitsos είπε...

Και ποντικαράς και μετρητής ημερών. Μια χαρά θητεία κάνεις!
Άντε και εις ανώτερα...

karaflokotsifas είπε...

Καλά να περάσεις πόντικα και
που σαι? με το μαλακό η ρακί ε?

χαχαχαχαχα

τσίου!!!!!

ΧΕΙΜΩΝΙΑΤΙΚΗ ΛΙΑΚΑΔΑ είπε...

Που πηγαιναν ολοι αυτοί? Χαζη ερωτηση! Μα εκει που πηγαινες κι εσυ Ποντικε μας! Μην ειμαστε εγωιστες! ειναι κ α ι δικη τους η θαλασσα! Κατα τα αλλα, κανε υπομονη.. και καλες ρακές ! PPPpp