Δευτέρα, 30 Ιουνίου 2008

Γιατί Βρασιδας;

Παιγνιον στο οποιο με ειχαν καλεσει προ αμνημονεύτων ετών , τοτε που ενας Καραμανλης κυβερνουσε και ενας Παπανδρεου προσπαθουσε να φερει την αλλαγή για να φαει αυτος (κατι μου θυμιζει αυτο...)....
Και επειδη οτι θυμαμαι χαιρομαι θυμηθηκα αυτο και ειπα να σας πω γιατι ο Βρασιδας ονομαστηκε Βρασιδας και οχι Μπαμπης ή κατι αλλο εμπνευσμένο όπως "pataygokaikourefto.blakaspot.tom" ή "sougamotomagazaki.karatekid.jap". Να κατηγορησετε τον Τσοπανη για αυτο που τραβατε, αυτος με καλεσε νομιζω...

Το γάμησα. Το παιγνιδι ηταν να πω γιατι το μπλογκι μου πηρε το ονομα που εχει και δεν πηρε ενα ονομα που δεν εχει. Και πριν συνεχισω να το μπερδεύω περισσοτερο παμε παρακατου.

Ο υποφαινομενος δεν λεγεται Βρασιδας οπως ξερουν οσοι ξερουν. Και εχει μια ελαφρα αδυναμια στις γάτες (λατρεύω την πουτανιά τι να κανουμε τώρα; ). Ετσι διατηρεί το δικαίωμα να τον συντηρούν 2-4 γάτες κατ' εποχή. Την εποχή της ιστορίας μας οι γάτες ήταν οι αξιότιμοι κ.κ. γάτοι Κουφοντίνας και Ηλίθιος. Ποιο ζώο μπορεί να βγαλει μια γάτα Κουφοντίνα ή Ηλίθιο ειναι μια άλλη ιστορία και δεν έχει σχέση με την παρούσα. Συνεχίζω παρακάτω λοιπόν γιατι η κωλόγρια μάλλον θα αφρίζει ήδη, και ο Τζονάκος ειναι στο δεύτερο μπουκάλι Τζονι (θελω να προλαβω να μην τα πιει ολα μονος του).

Και περναγα καλά και οι γατες με προσεχαν, μου έδιναν δικες τους τριχες για τις δικες μου που καραφλιαζαν, με αποτελεσμα οχι και τοσο αισθητικο θα ελεγα αλλα και αυτο αλλη ιστορία είναι. Τω καιρω εκεινω ζουσε σε τρύπα τινα , μεσα σε εργοστασιο ποντικίνα. Η κυρία τούτη , ήτο, ας μου επιτραπει η έκφρασις , παρδαλοσαρδανάπαλη, διοτι της άρεσαν τα ξινά. Εξινίσθη λοιπόν μετά ποντικού μάγκα αλανιάρη και βαρβάτου με μουστάκα καραμπουζουκλέικια, προφανώς στρατιωτικού του παλιού καιρού, ας πούμε λοιπόν ανθλ/χου ΤΘ (ανθυπιλάρχου Τεθωρακισμένων) ήτις διήγε βίον ευγενούς εκμεταλευόμενος την μετάθεσή του σε στρατιωτικές αποθήκες υλικού ιματισμού. Τα εξοικονόμει καλά ο μαγκίτης και που και που , πούλαγε και στη ζούλα κανα χιτώνιο και την έβγαζε μπέικα. Έτσι γνώρισε και την ανωτέρω παρδαλή ποντικίνα και αλληλοεξινίσθησαν. Και μετά απο λίγο τον πλησίασε γλυκά...

- Ξέρεις κατι γλυκέ μου; Είμαι έγκυος...
- Τι είσαι;
- Έγκυος.
- Εντελώς;
- Ολοκληρωτικά και ανεπιστρεπτί

Ο μάγκας την κοπάνησε και πράττων οπως πράττωμε όλοι οι άνδρες, έστω και ανθλ/χοι ΤΘ, έγραψε εις την διοίκησην "μετάθεσις μου απαραίτητος" και την κοπάνησε για άλλες πολιτείες και άλλα "ξινά" αφήνοντας κοτζαμ κοπέλα ποντικίνα με μια κοιλιά σαν κουμπαρά...

Να μην τα πολυλογώ (που τα πολυλογώ) εφτασε η ώρα και εγγενήθη εξ αυτων υιός , ποντικός το είδος και άτριχος και τυφλος. Η ποντικίνα όμως δεν έκοβε τα ξινά και ημέραν (νύκταν μάλλον) τινάν εβγήκε τσάρκα ίνα εξινισθή και πάλι. Αγνωστο πως εβρέθη μπροστα σε φάκα. Μαλλον ήταν ξανθιά γιατί πήγε ντουγρού στη φάκα και απόθανε ολοσχερώς και άνευ χαρτοσήμου. Το περίεργο ήτο πως ο ανήλικος πόντιξ, μη δυνάμενος καν να συρθει εβρέθη υπο του αφεντικού του υποφαινομένου δίπλα εις την μητέρα του που κατα το κοινώς λεγόμενο είχε τινάξει τα πέταλα. Η εντολή του αηδιασμένου αφεντικού ήτο:
-Πέτα τα ρε στα σκουπίδια τα βρωμιάρικα...

Ο γράφων αηδίασε και αυτος γιατι εβλεπε φατσα καρτα την κατουροφατσα του γαμημενου (πρωην πια δοξα τω Δια) αφεντικού του και για να γλυκάνει γυρισε και ειδε το ατριχο σκατό που ήταν δίπλα στο ποντίκι. Ετύλιξε ούτα εις ξεχωρας πετσέτας και εξεκίνησε προς τον σκουπιδοντενεκέν.

Να δώκωμε τώρα λίγο σασπενς και μυστήριο στην ιστορία παρακάμπτοντας (καλα ρε ο Λεόνε είμαι; Ο Κόπολα; Ειμαι τρελλα ο κιαρατας) καποια γεγονότα και γυρνωντας λιγες ώρες μετά. Η ποντικίνα ήταν στον κάδο γιατι αρνήθηκε να απαντήσει εις οποιαδήποτε απαντηση του γραφοντος που την ανέκρινε (με αρκετο τακτ ομολογώ). Αυτη αρνήθηκε ακομα και να δηλωσει το όνομα της και εφαγε φουντο. Ο νεαρος όμως τσιριζε σπαστικά κι ετσι μου την έδωκε και , αφου διεστραμμένος ειμαι, γύρισα σπιτι με ενα ποντίκι στην τσέπη μου.

Τα αλλα ειναι μια παρα πολυ μεγάλη ιστορία που θα κουρασει. Ο ποντιξ εβαπτισθη χριστιανικώς έλαβε το βαρβάτο και αντρικιο όνομα Βρασιδας (που ετίμησε δεόντως ξινίζοντας ποντικίνες κατα την διάρκεια του βίου του) , έγινε ο καλύτερος φίλος Κουφοντίνα και Ηλίθιου που γέμισαν πληγες προστατεύοντας τον απο τις υπολοιπες γάτες της γειτονιάς και μου κράτησε για περιπου 22 μήνες την καλύτερη παρέα που εχει κρατήσει ποτέ ποντικός σε άνθρωπο... Για την ακρίβεια έγινε ο καλύτερος φίλος μου.

Στη μνήμη του φίλου μου του Βρασίδα που του άρεσε να τρώει παρακολουθώντας με να γραφω στο pc το μπλογκ αυτό είχε, έχει και θα έχει το θρυλικό τουτο όνομα.

ΒΡΑΣΙΔΑΣ Ο ΚΑΦΡΟΣ.

Τελος του παιγνιδιου, καλη νύχτα σας. Δεν καλω κανεναν ως συνηθως , οποιος θελει γραφει.

36 σχόλια:

ΧΕΙΜΩΝΙΑΤΙΚΗ ΛΙΑΚΑΔΑ είπε...

Ομορφη συμμετοχή στο παιχνίδι δοσμένη με μπόλικο χιουμορ! :-)
Να είσαι καλά!

lifewhispers είπε...

Καλα, αν αυτη η ιστορια ειναι εστω και κατα το ημισυ αληθεια, πρεπει να εισαι ενας πολυ ευιασθητος καφρος!!!


λεω να εχω ενα καλο βραδυ, το ιδιο επιθυμω και δι υμας! (να μην ξεχνιομαστε,ε;)

karaflokotsifas είπε...

Καλήμερα και καλό μίνα φίλε μου
την έπεσες απο τώρα?
Η φτιάχνεις αυτο που μου είπες?

αν είσαι σπιτιιιιι....
.....................


χαχαχαχα

τσίου?

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Χειμωνιατικη Λιακαδα
Το χιουμορ βοηθαει να μην κλαψεις. Το ιδιο και ο αυτοσαρκασμος :)

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

lifewhispers
Αληθεια ειναι αλλα δεν ειμαι ευαισθητος μ...κας ειμαι. Αλλα κι αυτο ειναι μια αλλη ιστορια. Νιεπ, περναω ομορφα λεμε...:)

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Κοτσυφι!
Αϋπνιες φιλε μου; Δεν εχεις κανα msn να σε κοτσυφοσυναντησω γιατι αμα περιμενω να βρεθουμε απο κοντα θα γερασω (περισσοτερο) χοχοχο...

Φτιαχνω, φτιαχνομαι, τρεχω... Ολα μαζι ξημερωματα...

karaflokotsifas είπε...

Εχεις το mail μου
αν και αυτό που σου έστειλα
το τραγούδι δεν το πολύ παρακολουθώ
αν θες,στο προφίλ εχω το
γμαιλ χαχαχαχαχα

το gmail ήθελα να πω


χίκκ!!

τσίου?

karaflokotsifas είπε...

ΥΓ.
Τον μήνα στο πρώτο σχόλιο τώρα το είδα

χαχαχαχαχα

το εκτέλεσα κανονικά
καλα που δεν είναι εδώ η Μαριλίτσα
θα μου έβαζε κουλούρι

χαχαχα

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

H Μαριλιτσα θα ειναι επιεικεστατη με το φιλο μας το κοτσυφι.
Ετσι μαριλια;

skouliki είπε...

ολες οι ανωμαλιες μεσα ΣΕ αυτο το σπιτι ..επισης θετε να υιοθετηστε σκουλικια? ειναι καλα ..ηρεμα και παντα με το χαμογελο στα χειλη..
θετε ?? ε????????

Clockwork Plum είπε...

Α βρε! Και εγω που νομιζα πως ησουν καποιος ξεχασμενος φαν του Βρασιδα των Σπαρτιατων!!! :)))))))

Εσκασα στα γελια, να 'σαι καλα :))

Νομιζω πως και εγω θα παιξω καποια μερα... συντομα... :)

Καλο μηνα Βρασιδακο!

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Σκουλικι
Ειναι χαμηλη η τρουπα και δεν χωρανε τα σκουλικια που ειναι ενος καποιου ύψους. Επισης τριγυρνανε γυμνα απο δωματιο σε δωματιο και σκανδαλιζουν τους πιστους

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Δαμασκηνακι
Οχι ειμαι πιστος φαν του Βρασιδα των Ποντικών.
Καλο μηναααααα

Αστερόεσσα είπε...

Δεν ξέρω από χιούμορ και φαντασίες και τα ρέστα κι επειδή ζω στην κοσμάρα μου και τα παραμύθια μου απ' την ώρα που τα φαντάζομαι αποκτούν και υπόσταση, να πω ότι όλα όσα έγραψες τα εκλαμβάνω ως αλήθειες και τέλος και πολύ μου άρεσαν και ενθουσιάστηκα και είμαι έτοιμη να το πανηγυρίσω, αυτά, φιλιά.

kwlogria είπε...

ΟΚ! Όταν λες ποντίκι εννοείς κανονικό ποντίκι; Από κείνα τα γκρι με την άγρια πέτσα που τρώνε αυτιά και μύτες; Μπράβο ρε γαμώ τα πάντα, νομίζω πως είσαι ένας από τις πιο αγαπημένες υπάρξεις έβερ! (Και είχα ήδη αφρίσει, είχες δίκιο, χαχαχαχαχα πόσο καλά με ξέρεις, συγκινούμαι γαμώ την κοινωνία μου!!!)

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Αστεροεσσα
Μεσα στο παραμυθι κρυβεται παντα η αληθεια. Και ο Βρασιδας μου ηταν οντως αληθινος οπως και η ιστορια του και "μας". Πιο αληθινος δε γινεται :)

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Κωλογρια
Ναι αυτια και μυτες και αγρια πετσα. Ουτος ήτο Βρασιδας. Αλλα ειχε προτίμηση στα μαλλια. Ετρωγε μαλλί και έκλανε πουλόβερ.

Αβε Βρασιδα, άβε Κωλογρια υπέρτατη!

skouliki είπε...

οταν λες πιστους ??

και οταν λες γυμναααααα σκουλικι ??

εγω ξερω οτι εμεις εχουμε αυτο φυσικο ελικοειδες ελαστικο πλαστικ για δερμα που ερεθιζει ταμαλα

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Ερεθιζει τα μαλακα σκουλικιον το ξερω. Οταν λεω πιστους εννοω τα τρισεκατομμύρια πιστων αναγνωστων που ΔΕΝ διαβαζουν το Βρασιδα. Τοις κεινων χρήμασι τσεπώμενοι.

skouliki είπε...

αν δεν.....να προσεχαν...

εγω παντως δεν θα τους βαλω λαδι ..πουφ

karaflokotsifas είπε...

Βρασιδα γιατί δεν υιοθετείς το σκουληκάκι???
Εμάς δεν μας σκανδαλίζει αν περιφέρεται
γυμνό εδω μέσα
Όσους τουλάχιστον έχουμε κάνει έστω και
λίγο γυμνισμό
Κι αν μας σκανδαλίσει καμιά φορά...δεν
θα το πειράξουμε βρε αδελφέ

χαχαχαχα

σκουλήκι...ρίξε και συ κάτι πάνω σου μωρέ!

χαχαχαχα

τσίου!!!

Lily είπε...

Σούπερ το ποστάκι σου!! Πρώτη φορά μπαίνω στο μπλόγκ σου...πολύ καλό!! Σε κάνω μια "προσθετική" να σου' ρχομαί συχνότερα..ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Γεια σου Λιλι
Ευχαριστω για τα καλα λογια μπρε αλλα δρεπομαι , δεν κανει
Ααααα, προσθετικη μην κανεις στην κοιλια μου ερχεται και καλοκαιρι...χοχοχο. Παω να δω κι εγω το lily's blog

tsopanis είπε...

Ευτυχώς που δεν ήταν θυλικό και ονόμαζες το μπλογκ Λουκία... ή μήπως Καλλιόπη; Χμμμμ….

Lykos

Vanessa είπε...

Υπέροχη ιστορία. Αν κι έχω ακούσει ότι οι ποντικοί σου ροκανίζουν τα αφτιά το βράδυ που κοιμάσαι...

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Λυκε (λύκε είσαι εδώ; )
Το πιο πιθανο θα ήτο Μελπομενάκι Βλογκοσποτ γκομ...

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Βανεσα
Αν ο Βρασιδας τολμαγε να μου πειραξει τα ώτα θα ροκανιζα κι εγω τα δικά του να μάθει... Μπορει να πέρναγα και στην ουρα του.

Αστερόεσσα είπε...

Όχιιιιιι! Μηηηηηη! Μην πατάτε τις ουρές! ~☺~

Sanity Loss Era είπε...

Ο ποντικος σου ο καφρος θα κανε καλη παρεα με το σκυλο μου το μαλακα.

ΧΕΙΜΩΝΙΑΤΙΚΗ ΛΙΑΚΑΔΑ είπε...

@Vrasidaς, οκ τότε> Να αρχίσω από τώρα? προλαβαίνω? :-)
Σε πάω γιατί είσαι γατοφιλος!

marilia είπε...

Φιλί!

Καλέ, κοίτα μην πας κάτω τώρα που ήρθα εγώ πάνω... ;)

αρφ!

o vasilias tou dasous kai twn skoypidiwn twn thewn tis ghs.. είπε...

ΒΡΑΣΙΔΑΣ Ο ΚΑΦΡΟΣ.

ΑΞΙΟΣ! ! !

ΑΞΙΟΣ! ! !

ΑΞΙΟΣ! ! !

¨))))
χε χε χε! !
Αγαπημένε μας κάφρε.. πάλη έγραψες..

Να είσε καλά.. .

ποντίκι είπε...

Αρε φίλε, από την συγκίνηση δεν μπορώ να συνέλθω...
Λες να προσπαθήσω να πω και την δική μου ιστορία; Είναι κάπως δύσκολο να θυμηθώ πότε άρχισε αυτό με το "Ποντίκι" αλλά θα κάνω μία προσπάθεια για χάρη σου γιατί εισαι τις οικογένειας...
Φιλιά

KitsosMitsos είπε...

Και εγένετο φως!

KitsosMitsos είπε...

Γεια σου ρε Βρασίδα με το μάτι γαρίδα...