Πέμπτη, 26 Ιουνίου 2008

Καήκαμε

Ξερω χάθηκα, και ειμαι και ασυγχώρητος. Τελος παντων τρεχανε πολλα (μετα ιδρωσανε, παθανε πνευμονία και πεθάνανε τα γαμ...ενα και ηρέμησα).
Μου λειψατε ξερετε. Παντα η τρέλλα και η αλλοφροσύνη μου λειπει.

Λεπον ειμαι ο Βρασιδας και ειμαι καλά (λέμε τώρα). Το χειροτερο ειναι οτι επεστρεψα απο μια απο τις κλασικες μου αιφνίδιες απουσίες.

Λοιπον τι εγινε στο Ελλαδισταν; Τιποτα το σπουδαιο, οι φωτιες ανάψανε τις μέρες που όλοι ξέραμε (εκτός απο το κράτος) , στα μέρη που όλοι περιμέναμε (εκτός από το κράτος) και θα την πληρώσουμε όλοι (εκτός από το κράτος).
Οι πυροσβέστες τρέχουνε με τα καρούλια της εποχής του Καποδίστρια να γίνουνε σουβλάκι (για να σβήσουνε φωτιές με αυτα τα σκατά, δυσκοίλιο το βλέπω), οι δε κυβερνώντες φροντίζουν πριν απο μας για μας. Δηλαδή ξύνουνε τα παπαρια τους για να μην χρειαστεί να τους τα ξύσουμε εμείς.

Ακουσα και κατι για επιδομα φτωχειας. Δεν θελω ρε. Να το πληρώσω. Προσφέρομαι να ξεσκίσω το μαλακα τον αλογομούρη από παντού να χαρεί κι αυτος, να μην λενε οτι παίρνουμε και τα λεφτά τσαμπα. Και μιλαμε για πολυ χρημα ε; Δεν θα ειναι και κανα 150ευρω; Ναι οπως ο κωλος μας που εχει γινει πεντακοσάρικο κέρμα με τους μαλάκες που μπλέξαμε.

Ζέστη όμως ρε παιδια. Κι εγώ δεν εχω ανάψει αρκουδίσιον που να γαμιέται ο Διας και δεν ανάβω κιολας. Την αράζω κάτω από το κλήμα παίρνω το φραπεδίνιο μου με τις 88 ζάχαρες και τα 102 παγάκια και κόβω κίνηση.


(Προς τις αγαπητές θυληκές καλοκαιρινές υπάρξεις : Ευχαριστώ)

Και περνάω ζάχαρη. Ομως καθε τρεις και λίγο έρχεται στο μυαλό μου η φάτσα ενος πολιτικού (διεστραμμένο μυαλό αλλα αυτό κονόμησα τι να κανουμε...). Και μου χαλάει τη μανέστρα. Αλλα τώρα επέστρεψα, κενωνία άδικη, κενωνία ψεύτρα , σλλλλρρρρρρπ (καφές) , παφφφφφφ (φυμμέτο).

Καλές δροσιές.

22 σχόλια:

skouliki είπε...

ηρθες εεεεεεεεεεεεεεεε

ας ειναι θα πιστεψω μισα απο οσα λες...θα σου πω οτι κινουμαι αγκαλια με το αιρκοντισιον και θα σε σαλιωσω ως συνηθως

Haris είπε...

Το Αλ Κάφρος Νιουζ ήρθε στο τέλος του. Νεότερες καφρίλες στις "όταν του καυλω...". (Δελτίο καιρού δεν έχει;) χαχα

το φτυαράτσι είπε...

Αααα Βρασίδα μια χαρα τα περνάς εσύ κάτω απο το κλήμα σου!Εμείς να δω που ανάβουμε που και που το αρκουδίσιον πως θα το πληρώσουμε!χιχι!
Την κουλησπέρα μου!!!

Αστερόεσσα είπε...

Μάλιστα. Σας στέλνω χαιρετίσματα με το πουλί τ' αηδόνι, κάτω απ' το πάπλωμά μου.

tzonakos είπε...

Απίθανε Βρασιδοκάφρε πιάσε κανα παγάκι για το φραππέ μου γιατι με τόση φτώχια δεν εχω ν αγοράσω μερικά και εγω. Α, βούτα τα στη ζάχαρη πριν, ούτε ζάχαρη έχω.
Επεσε μεσα σταχτη απο τη φωτιά και έγινε αλυσίβα.
Αντε καλές φραππεδιές και δεν πιστεύω να περίμενες και ατι διαφορετικό απο κράτος μας ε ;

Vanessa είπε...

Ωραία όλα αυτά. Ιδίως όταν σου έρχονται κάτω από μια κληματαριά. Πότε θα πάμε να χτυπήσουμε κανένα σούπερ μάρκετ βρε βρασίδα να μοιράσουμε φαί στο κόσμο;

Dokimos είπε...

gia auto xathikes loipon... ;)
Na eixa ki egw ena klhma k tha eixa metakomisei sthn auli...

Sally Finkenstein είπε...

Την αράζεις κάτω από το κλήμα?
κι εγώ κάτω από το τροπικό (κλίμα). Ερκοντίσιον έχω, στο γραφείο μόνο (ναι, για το πι σι), αλλά με χτυπάει και το κλείνω συνέχεια. Και ψιλοζηλεύω το κλήμα σου. Όσο για τις φωτιές, κρίμα τις συγκεντρώσεις μας...
Καληνύχτα!
Δροσερή!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Τη δροσιά κάτω από το κλήμα ζήλεψα.....
Ετοίμασε λοιπόν, ένα ελληνικό και βαρύ και γλυκό..

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

karaflokotsifas είπε...

Καλα εκανες και ήρθες να ποντικά μου
γιατί πρέπει να πάρουμε κι εμείς σειρά για να φύγουμε
(λέμε τώρα χαχα)...μην εξαφανιστούμε όλοι μαζί

εγώ για να κάνω οτι κι εσύ
και να ευχαριστηθώ τον καφέ μου κάτω από το...κλήμα
πρέπει να τον πιω ...στο κλιμακοστάσιο χαχαχαχα

καλημέρα Βρασίδα μου

όσιου!!!!

ΧΕΙΜΩΝΙΑΤΙΚΗ ΛΙΑΚΑΔΑ είπε...

καλως ήρθες πίσω ΚΑφρε! μακρυα μωρέ από το κλιματιστικό γιατί σε βλέπω να σε ξαναχάνουμε..
Περαστικάαααα

winston είπε...

Όπως τα λες παλικάρι μου!

Μην ξαναλείψεις...

bagie είπε...

καλως ηρθες βρασιδα!!!Ολα καλα εδω.Εκει?Αραξε στο κλιματιστικο,πιες καφε και εισαι ο καλυτερος!!
Πολλα Ξωτικα Φιλακια!!!!!

tzonakos είπε...

ΡΕ, τραχανά βρήκες να με χρεώσεις ;
Χάθηκε να ναι δυό ταψιά μουσσακάς να το φχαριτιόμαστε ;
Ολε, καλημέρεςςς ...

entelech1a είπε...

Παρακαλω..

Clockwork Plum είπε...

Χμμμμ και τι θα 'λεγες να κλείσεις για λίγο την TV να ειρεμήσεις και λίγο; Ε; :)))))

candy's τετραδιάκι είπε...

Kαφρακο..παρακαλω γλυκα!

Θα περναω πιο συχνα αλλα..φτιαξε και κανα καφε και για μας!
Και με ρεγουλα την ζαχαρη!

;}

laxanaki είπε...

έχεις και κληματαριά??? μπορείς να μου τη δανείσεις 2-3 μερούλες γιατι έχω πεθάνει από τη ζέστη??? χαχαχα

marilia είπε...

Όταν λες ότι "γύρισες" τι εννοείς; Γιατί μπορεί να 'μαστε και κοντά... ;)

kwlogria είπε...

Πιες τον καφέ στη δροσά και σκάσε αλήτη! Επίτηδες το κάνεις;; όχι τίποτα αλλά βλέπω τον Υμηττό και δεν μου αρέσει καθόλου το θέαμα με τα καμμένα κουφάρια. Γι' αυτό σου λέω σκάσε και ρούφα (φραπέ)!!!

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Ρε σας λατρεύω λεμε ολους. Αλλα με τρομαξε η κωλογρια και παω να ξαναγραψω. Δε φταιω εγώ.

kwlogria είπε...

Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα υπέρτατη ατομάρα!!!!