Κυριακή, 15 Ιουνίου 2008

Αϋπνίας το ανάγνωσμα

Λοιπον.
Κατ' αρχην εγω θα παω Κρητη για διακοπες και να σκασουνε οι οχτροι μου. Ειναι ωραιο πραμα η Κρήτη, ξέρω εγώ , εσεις δεν ξέρετε γι' αυτο μη με ζαλίζετε.
Κατα δεύτερον , σκορπιες σκέψεις σήμερα, εξίμισι το πρωί και η αϋπνία βαράει κόκκινα, και μου καρφώθηκε στο μυαλό ενας μαλάκας. Οπότε να του πω κι αυτουνου ότι το δύσκολο δεν ειναι να γεννηθείς μαλακα, το δύσκολο είναι να γίνεις. Διοτι ναι, δεν μπορώ να γίνω τόσο ιερόσυλος που να πω ότι τα παιδιά του εργάτη πρέπει να κοιμούνται σε ίδια κούνια με τα παιδιά των πλουσίων διότι όπως και να το κάνουμε το πλουσιόπαιδο έχει αρωματισμένο κάτουρο και χέζεται με τακτ στις πάνες του, ενώ το παιδί του φτωχου, μπλιάχ, έτσι δεν είναι; Ασχετο τώρα εάν ο πρίγκηψ Ευγένιος Βονιφάτιος Εγεράρδος Λουδοβίκος Βαφανκούλος Μαρία Φον Καθήκεν βγεί ένα ρεμάλι και μισό και περιφέρεται στον κόσμο βαρος με όλα του τα γαμημένα ονόματα ενώ το παιδί του μεροκαματιάρη μπορεί να λέγεται Αϊνστάιν, Παστέρ, Νεύτων ή δεν ξέρω κι εγώ τι...

Λοιπόν για όλα φταίει που διαβάζω κωλογρια. Εγώ για πολύ καιρό τώρα τα έκρυβα αυτά τα συναισθήματα και δεν καθόμουνα να γράφω κατεβατά και να γαμώ το πρέκι του κάθε καριόλη, αλλά από τότε που κόλλησα σε αυτήν κάτι με γαργαλάει , εδώ αποκάτω (μην κοιτάς ρε θα πάθεις αποπληξία) και ... τελος πάντων.

Θα κάνει λεει αυξήσεις τιμολογίων η ΔΕΗ. Να παει να γαμηθεί η ΔΕΗ. Και να πανε να γαμηθούνε και όσοι κατεβάζουνε τους διακόπτες την ώρα που ο παππους κατεβαίνει τη σκάλα βραδιάτικα. Και αμα δεν πανε μόνοι τους προτίθεμαι να τους γαμήσω εγώ να το φχαριστηθούνε κιόλας. Γκολ και ξύλο. Σπόρ και θέαμα.

Αν αληθεύει αυτο που άκουσα (γιατι ως γνωστόν ζω σε άλλο κόσμο) οτι ο εργατικός και τίμιος μαλάκας που λεει οτι ειναι και πρόεδρος της κυβέρνησης πήγε στας Αυστρίας να δει μπάλα , να παει να γαμηθεί κι αυτος. Με τον Αρούλη ή οποιονδήποτε άλλον θέλει. Εγώ παντως σε αυτον δεν κάνω τη χάρη, βρωμοκώληδες δεν πηδάω. Σιχτιρ. Ελυσε όλα τα προβλήματα ο μαλακας και πήγε να δει μπάλα. Μπάλα να σου μπει στον κώλο τρόμπα και να ειναι του μπάσκετ.

Είδες νεύρα που σου έρχονται με την αϋπνία; Γαμημένο πράγμα η αϋπνία. Αλλά που θα πάει; Αυγουστο μήνα, μαζί με τον κάθε παπάρα πάω κι εγώ ο παπάρας διακοπές. Θεούλη μου Αύγουστο μετά από τόσα χρόνια, πάλι θα βλαστημήσω την ώρα και τη στιγμή που θα γίνεται της πουτάνας... τελος παντων, με δυο νταμιτζάνες ρακή σε καθε γεύμα το ξεχνάς αυτό και απευθύνεσαι και στον παπάρα στη γλώσσα που καταλαβαίνει. Τελικά ίσως να περάσω και ωραία.

Και θα περασω και απο το ενεσουλίνι, και απο την κουζουλή. Και από όλους. Και απο την Μαριλία άμα την βρώ. Γιατί την κρύβει ο Ασκαρδας. Γιατι ρε παλικάρι; Εμείς δηλαδή ματάκια δεν έχουμε να δούμε;

Σήμερα είχα σκοπό να γράψω για το Δαίμονα της Φωτιάς. Είναι όμως πολύ φιλολογικό για την κατάσταση που είμαι οπότε αρπάχτε αυτό το έκτρωμα.

Αντε καλημέρα. Ξημέρωσε, βγήκε ο ήλιος, διάολος τον πατέρα του κι αυτουνου. Παω να κάνω καφέ.

Α,και που είσαι μαλάκα. Ναι εσένα λέω που ξέρω οτι διαβάζεις κάθε μέρα μπας και σε κάνω πάλι διάσημο... Αμα ακόμα δε βρήκες γκόμενα μετά από 35 χρόνια ψαξίματος σκέψου μήπως φταίει η ταμπέλα στο κούτελο. Μαλάκα, ε μαλάκα... Χοχοχο αντε μου εφτιαξε τη διάθεση παλι ο μαλάκας...

15 σχόλια:

gremiii είπε...

Κολλήσαμε αϋπνίες ε; Είναι της μοδός τελευταία!
Πες τη γωνιά που κάθεται ο μαλάκας να του σπάσω κανά παΐδι, να τσι φτιάξω τσι κωλότριχες πλεξούδα τσαι με το τζιμπιδάκι φρυδιών να τσι βγάλω τσι ρουθουνότριχες.
Να παένει να αποπατήσει τσι το σκατό ντου να ΄ν΄ ορθό.
Α, και μετά τη μπάλα του μπάσκετ είναι το τόπι θαλάσσης...

lifewhispers είπε...

Ελα ρε βρασιδα, κι εγω στην κρητη θα κανω διακοπες, κι εγω τον αυγουστο δυστυχως, με τη διαφορα οτι θα μαι ΣΠΙΤΙ μου και δε θα ταλαιπωρηθω.Αυπνιες τελευταια εχω μετα τις 3
τι να κανω γιατρε μου;
μη συγχυζεσαι πλιζ!!!

Αστερόεσσα είπε...

Χρειάζεσαι βιταμίνη C. Να τρως φρούτα. Εποχής. Βερύκοκα, ροδάκινα. Για το δαίμονα της φωτιάς, άστο. Έγραψα εγώ παραμύθι πριν από μερικές μέρες. Μακριά απ' τα δαιμόνια! Μακριά! Φτου κακά!
Και σαλάτες να τρως. Και γιαούρτι σακούλας με θυμαρίσιο μέλι, δεν ειν' κακό.

marilia είπε...

Να 'ρθεις, να 'ρθεις! Μπορεί να μας βρεις και τους δυο εδώ! χιχιχιχι! Μην τολμήσεις και έρθεις και δε στείλεις μέιλ, θα βάλω την ανιψιά σου να σε σαλιοφιλήσει!!! :Ρ:Ρ:Ρ:Ρ:Ρ

σνουποφιλάκι βρε!

tzonakos είπε...

Xoxoxo, εσυ για να τα χεις πάρει κάτι θα γινε δε μπορεί.
Αλλα τελοσπάντων η Κρήτη θα σε καλμάρει και σε ζηλεύω ακούς ωρε ;
Αντε να περάσεις καλά και να ρθεις φρέσκος !

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Την Μαριλία δεν πρόκειται να τη δεις παλιοληγούρι!
Αμ τι νόμιζες; Δεν σου έκατσε ο Καραμανλής και βαρέθηκες να περιμένεις στην ουρά να πηδήξεις τον διοικητή της ΔΕΗ και θα τις πληρώσουμε εμείς τις αυξήσεις;

bagie είπε...

ποιος σε συγχησε να τον μαλωσω?Βρε μην πειραζετε τον βρασιδα,κατω τα χερια σας..Κρητη θα πας?Τυχερουλη..Εκει ημουν περσυ και περασα φοβερα!!!!!!!
Φιλουθιαν απο ενα μικρο ξωτικοοοοο!!!!

winston είπε...

Πες μου ότι είσαι Κρητικός να λιώσω...

Κι άλλη φορά που έχεις αυπνίες να περνάς κι από το μπλόγκι μου να αφήνεις κι ένα φιλί που μας ξέχασες...

Φιλούθκια...

Clockwork Plum είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Clockwork Plum είπε...

Αϋπνιες φερνουν νευρα, ή τα νευρα φερνουν αϋπνιες; (να τα και τα δαμασκηνα με τα ψυχολογικα τους!)

Λοιπον, σε ζηλευω που πας Κρητη. Δεν εχω παει ποτε και θα 'θελα πολυ να παω, λεμε!!!

KitsosMitsos είπε...

Πρωινές σκέψεις, όπως το λες. Σκόρπιες μεν, δομημένες όσο δεν παίρνει, τελικά.
Τι να πει και ο κόσμος μας...
Καλησπέρες.

skouliki είπε...

aaaaaa και εγω εχωωωωωω θες να κανουμε παρεα τα βραδιααααααα ???



φιλι

karaflokotsifas είπε...

Βρασιδα μου τι ασχολείσαι με
μ@λ@κες? Δεν βλεπεις οτι
σε έχουν ανάγκη για να
υπάρχουν κι αυτοί?
Οσο για τις διακοπές
κι εγω Αύγουστο παω 7 χρονια
τώρα και σε καταλαβαίνω φίλε μου
Εμείς να μαστε καλα και
θα φτιάξουμε καλές καταστάσεις φίλε

καλό Σαββατοκύριακο

τσίου!!!

Sally Finkenstein είπε...

Διακοπέεες?
Στην Κρήτηηη?
Μωρέ θα σκάσουνε και οι φίλοι σου!

Ε, πάντως τις χρειάζεσαι!
Ολο νευράκια είσαι!
Κάνε μια βουτιά!

kwlogria είπε...

Είσαι τόσο φίλος μου που πιο πολύ δε γίνεται γαμώ το στανιό μου μέσα!!!