Τρίτη, 3 Ιουνίου 2008

Ποιο ειναι το παραμυθάκι;

Με κάλεσαν εκ του Μαντρίου, και εκ Αυτοψυχαναλύσεως να συμμετάσχω εις παίγνιον τινά... Λοιπον αν καταλαβα καλά εχει ως εξής: πρέπει να γράψω 4 προτάσεις όπου θα λέω κάτι για μένα, εκ των οποίων μόνο η μία θα είναι αληθινή. Μαλιστα. Κριμα γιατι αν μου λεγανε να γραψω 50 και να ειναι και οι 50 παραμύθι θα τα καταφερνα καλυτερα. Αλλα θα προσπαθήξω. Κι εσείς τώρα πρεπει να βρειτε ποιο ειναι το παραμυθάκι και ποια η αλήθεια. Μαϊστα.
Να δοκιμάσω λοιπόν για να δούμε...

1. Η δουλειά μου μου αποφέρει πάνω από 4500 ευρώ το μήνα, έστω και αν δεν ειναι απόλυτα νόμιμη

2. Εχω εκτίσει ποινή ετήσιας φυλάκισης για επίθεση σε όργανο του νόμου (με τα όργανά μου)

3. Η γυναίκα της ζωής μου πέθανε στα χέρια μου λίγες μέρες πριν το γάμο μας μετά από σχέση πολλών ετών.

4. Εχω περάσει ένα βράδυ ξαπλωμένος μέσα σε ανοικτό τάφο για τις ανάγκες ενός στοιχήματος.

χοχοχο....

Να δω ποιος θα το βρει τώρα. Ενταξει μερικοί πολύ κοντινοί μου εξαιρούνται και μην το καρφώσετε παλιοπαιδα γιατι θα σας κράξω :p

Ο Ασκαρδας και η Αστερόεσσα βρήκαν την σωστη απάντηση... Που ειναι το τρια... Τι θετε να σας ταξω; (Βρε μπας και σας ξερω εσας;;;; )

37 σχόλια:

bagie είπε...

κοιταξε να δεις το 1 το αποκλειω,γιατι αν υπαρχει τετοια δουλεια με τοσα λεφτα την θελω και εγω!!!!!Αν χτυπησες μπατσο σε συγχαιρω(ΧΑΧΑΧΑ)!!αλλα και παλι δεν νομιζω..Οσο για την γυναικουλα σου αρχοντισσα θα την ειχες αν εισε παντρεμενος..Τωρα για το τελευταιο για ολα σε εχω ικανο...κουβαλας μεγαλη τρελλα γιαυτο και μου αρεσεις..Συμπερασμα? το 4!!!!!!!

Φιλακια Ξωτικα!!!!

tsopanis είπε...

To 1 δαγκωτό, αφού κάνουμε την ίδια δουλειά...χεχεχεχεχεχε

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Ψηφίζω το 3!

karaflokotsifas είπε...

Καλησπερα Βρασίδα μου
Γνωρίζω ότι ειναι λάθος άλλα θα ψηφίσω το 4
Δεν παίζω για την νίκη άλλα
για το παιχνίδι

Πολλα κοτσυφοφιλιά

τσίου και πάλι τσίου!!!

mad2luv είπε...

στανταρ το 4...χαχα..ελεος εισαι...

winston είπε...

Είμαι σχεδόν σίγουρη ότι είναι το 2... Τώρα αν κάνω λάθος... Ρίξ'τε με στην πυρά....

(Φιλί)

gremiii είπε...

1) Ζιγκολίκια ΑΕ;
2) Τζάπα μάγκας. Μόνο ένα χρόνο μέσα;
3)Εδώ δεν λέω τίποτα γιατί φοβάμαι μην είναι αληθινό.
4) Δρακουλιάρη...
είσαι και μαρτυριάρης, ε;

purple είπε...

το 4 σε εχω ικανο και για χειροτερα!!!
χιχιχχιχιχιχιχχι

marilia είπε...

Σ' έχει τρομάξει το αριστερό μου μάτι, οπότε θα ψηφίσω το 4ο. Μπρρρρρρρρρ! Σκιάχτηκα!

Sally Finkenstein είπε...

Aντίθετα με τον Κότσυφα,
εγώ παίζω γα να κερδίσω!
Χο!

Ψηφίζω 4 και αιτιολογώ:

1. Θα ήθελα να είναι αλήθεια.
(Με πληρώνεις τα μισά? Θα σου βγάζω τη μισή δουλειά, προσφέροντας και κάλυψη-άλλοθι-βιτρίνα. Είμαι υπεράνω υποψίας!)
2. Πολύ λίγο για έναν Κάφρο!
3. Δεν τολμώ να το σκέφτομαι, άρα δεν υπάρχει για μένα το 3.
4. κι εγώ, για τις ανάγκες μιας ταινίας.

Επιτέλους... ΚΕΡΔΙΣΑ?

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

:-ο
Bρασίδα μου….βράστα, με τρομαξεες με το γκραν γκινόλ..
Οπότε, δεν αποκλείω την επίδειξη του «οργάνου» στο «όργανο»
;-))))
Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

zanzibar είπε...

Το 4 και να το ομολογήσεις δεν θα το πιστέψω.
Το 3 είναι πολύ τραγικό (προτιμώ να είναι ψέμα)
Το 2 δεν πάει καλά γιατί δεν το διατύπωσες καλά. Δεν εκτίεται ποινή ενός έτους. Ή μετατρέπεται ή αναστέλεται επί 3τία. Αν καταδικάστηκες απλώς, αλλάζει το πράγμα, οπότε επιφυλάσσομαι.
Το 1 είναι το σωστό και περιμένω εξηγήσεις για το "όχι και τόσο νόμιμο επάγγελμα". Την καλημέρα μου!!!

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Xoxoxo...Θα το αφησω αλλες δύο μερούλες και μετα θα σας απαντησω σε ολους και θα δωσω και τη σωστη απαντηξη...

Φιλουμπες σε ολους σας

tzonakos είπε...

Εγω ντεν απαντάει γκιατι βρασίντα ντείρει εμένα...

υγ ασε κάτω το μουσσακά !

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Χοχοχο ορθος αν και καθημενος ο Τζονακος. Μουσακα ακουσα; Μουσακααα; Ερχομαι ρε...

kwlogria είπε...

Το 2 έλεγα, αλλά μάλλον είναι το 4. Έπεσα μέσα λες;;;; :))))))))))))))

Vanessa είπε...

Τα ζόμπι όντως δεν είναι χορτοφάγα. Το 4 δαγκωτό.

skouliki είπε...

νουμερο 02 ...

και δεν θελω σχολιαααααααααα νταξει ? σιωπη ..

Αστερόεσσα είπε...

Χωρίς να σε γνωρίζω, από τις μια δυο φορές που διάβασα κάποιες από τις αναρτήσεις σου.
To No 1 το αποκλείω. Οικονομική ευμάρεια οδηγεί σε δύο κύριες τάσεις: Ι. Εκλέπτυνση γούστων. ΙΙ. Περισσότερη καφρίλα απ' αυτή που θέλεις να παρουσιάζεις.
Το Νο 2 επίσης το αποκλείω.
Το Νο 4 δεν το θεωρώ απίθανο ποσώς και θα μπορούσα και να το ψήφιζα.
Θα πω το 3, αν και είναι πολύ τραγικό και το απεύχομαι.

το φτυαράτσι είπε...

Xμμμ 2 ή 4, 4 ή 2? Ουφ! Σαν κουλή θα πω και το πιο κουλό που είναι το 4!!! Γιατί εγώ για ένα προσοδοφόρο στοίχημα θα κοιμόμουν και αγκαλιά με τον δράκουλα!Χιχι!

ποντίκι είπε...

πολλά μπερδεμένα,
αλλά αποφάσισα.
Το Νο 4 έτσι γιατί μου άρεσε.
Ευτυχως που έδωσες δυο μέρες και πρόλαβα να παίξω.
Εγω σήμερα έλειξα το δικό μου.
Θα χαρώ να περάσεις, να δεις τα αποτελέσματα.
ευχαριστω.
Υ.Γ. : Πολύ ωραίο το blog σου.

Dokimos είπε...

Vrasida tha epilexw to 1, mono k mono gia na paw kontra sto reuma pou epilegei 3 k 4. K eimai poly periergos na dw ti tha vgei alithino sto telos!

ΧΕΙΜΩΝΙΑΤΙΚΗ ΛΙΑΚΑΔΑ είπε...

@vrasidas Είναι πολλά τα λεφτά για να το δηλωνεις ετσι ανοιχτά.. Αρα μάλλον ψέμα..το πρώτο..
το άλλο με τον τάφο πολύ μακαβριο για το στυλ( σου μου φαίνεται!)
΄το πιο πι8ανό για αλη8ινό μου κάνει αυτό με το έργανο της τάξης! Του επετέ8εις δείχνοντας του τ@@? χαχαχα
αυτό ψηφίζω για αλη8ινό!
καλημέρα!
χαχ πολυ μ αρέσει αυτό το παιχνιδάκι

Roadartist είπε...

Ε δεν πιστευω να ειναι το 3 και να το εβαλες στο παιχνιδακι.. Μαλλον παραμυθακι ειναι!!!! Λοιπον.. το 1 δυστυχως δεν νομιζω :(( (αν ομως ειναι αληθεια μη μας ξεχνας ε??), το 4ο δεν θελω καν να το σκεφτομαι..
Θα πω το 2!!!! :) Καλο μηνα!

day-dreamer είπε...

Είναι όλα...
Το ένα χειρότερο απο το άλλο...
Και ουσιαστικά δεν ξέρω πιο είναι το χειρότερο...!
θα πω τυχαία και μοιραία το 4ο...
Φιλιά

karaflokotsifas είπε...

Πόντικάαααααααααααααα????????????????
καληνυχτα ρε φίλε....
πάνε και οι βραδιές ποίησης
πάνε και τα τσίπουρα χίκ
πάνε χικ!
Όοοολαααααααα

τσίου!!!

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Ευχαριστω οσους συμμετειχαν και εδωσαν τη γνωμη τους. Νικητες ο Ασκαρδας που ... ψήφισε ξέρα (ρε μπας και σε ξερω; ) και η αστερόεσσα που επεδειξε συλλογιστική ικανότητα σίγουρα μεγαλύτερη απ' οποια έχω εγώ...

Τι να σας ταξω τωρα; Εν ξέρω... Καλα ζητηστε μου τι θετε και θα τα βρουμε ετσι; :)

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Ευχαριστω και τον Τζονακο που δε...μαρτυρησε αλλα και κανα δυο φιλαρακια ακομα που ηξεραν την αληθεια και δεν πηγαν για...τη νικη :)

skouliki είπε...

πωπω ρε φιλε ....

δεν θα πω αλλα ..δεν υπαρχει λογος

καλο σκ λοιπον και φιλια

dyosmaraki είπε...

Καλέ Βρασιδάκο,

Πέφτω από τα σύννεφα, τώρα τι να πω???

Εμ! Τίποτα Θα πω απλά πως ήρθα αργά και δεν πρόλαβα (και καλύτερα γιατί δεν θα ήξερα τι να διαλέξω, μου φαίνονταν όλα απίθανα ακόμη και το 3!!!)

Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις εύχομαι!!!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Ο Ασκαρδάς και η Αστερόεσσα είναι ... πνευματικό ζευγάρι!

winston είπε...

Βρασιδάκο μου αγκαλίτσες πολλές γλυκέ μου... (σνιφ)

Clockwork Plum είπε...

Ωχ ωχ και που να ξερω!! Ελπιζω πως ειναι το 3-το! Οχι οτι ξερω αλλα το ΕΛΠΙΖΩ!! :))) Ποιο ειναι; :)

Αστερόεσσα είπε...

Eμένα πάλι, τέτοια διάγνωση καλύτερα να μου έλειπε! Να το βράσω που έπεσα μέσα. Δεν ήθελα.

kwlogria είπε...

Εντάξει Βρασίδα, μου έχει σηκωθεί η τρίχα. Ποιες ταινίες και μαλακίες... Είσαι φοβερός!

tzonakos είπε...

Καλη σου μέρα.
Με ξέρεις, σπάνια αφηνω σχόλιο μια σκέτη καλημερα αλλα τη χρειαζόμαστε κι αυτη για να δούμε με αισιοδοξία τη μέρα μας, άσχετα απο οτιδήποτε συνέβη στο παρελθόν.
Να σαι καλά !

gremiii είπε...

Τί είπες τώρα ρε Βρασίδα...