Παρασκευή, 23 Μαΐου 2008

Put the kot down slowly

Μπάτσος : Καλησπέρα σας
Βρασιδας : Τωρα που σε ειδα αρχιδια καλησπέρα θα ειναι
Μπάτσος : Μοιάζετε εκνευρισμένος
Βρασίδας : Εισαι και παρατηρητικούλης ε; Εξετάσεις για ντεντεκτιβ έδωσες;
Μπάτσος : Χαχαχα (βοοειδώς). Τα χαρτιά σας παρακαλώ.
Βρασίδας : Ποια χαρτιά; Των πανελληνίων;
Μπάτσος : Χαχαχα (βοοειδώς, είπαμε). Ειστε λίγο μεγάλος για πανελλήνιες.
Βρασίδας : Χαχαχα (ξερνοειδώς). Ναι αλλα εγώ όταν ήμουν μικρός πήγα να δώσω, αντιθετα απο σενα....
Μπάτσος : Εντάξει κύριε, αρκετά με τα αστεία , τα χαρτιά σας παρακαλώ.
Βρασίδας : Ορίστε.
Μπάτσος : Τι ειναι αυτα;
Βρασίδας : Τα χαρτια για το σούπερ μάρκετ. Τυρι , ρύζι, Καμπά , καπότες.
Μπάτσος : Δεν εννοώ αυτά κύριε. Αδεια, δίπλωμα και τα λοιπά.
Βρασίδας : Τα λοιπά δεν τα έχω μαζί μου.
Μπάτσος : (εκνευρισμένο το πουλί μ') Ελάτε κύριε έχουμε και δουλειές.
Βρασίδας : Εγώ το ξέρω, εσύ γιατί με σταμάτησες να λέμε μαλακίες;

Κορναρίσματα εκ των όπισθεν από τους υπόλοιπους που περιμένουνε την ανάκριση...

Βρασίδας : Βιάζεστε κύριε;
Οδηγός Β' : Τελείωνε ρε φίλε να παμε στη δουλειά μας!!!
Βρασίδας : Δεν μπορώ κύριε, εχουμε πιασει πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση με το όργανο (μου)
Μπάτσος : Ελάτε, σας παρακαλώ...
Βρασίδας : Μα όχι, εγώ σας παρακαλώ... Τι θετε τώρα;
Μπάτσος : Μπορείτε να φύγετε
Βρασίδας : Να σαι καλα ο θεός να σου κόβει χρόνια και να μου δίνει λεφτά.

18 σχόλια:

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Με τα ψέματα και τα αστεία...την έκανες με slowlllly πηδηματάκια...

:-)))

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

o vasilias tou dasous kai twn skoypidiwn twn thewn tis ghs.. είπε...

xa xa xa ..
mono o vrasidas exei ta arxi....mpiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiippppppppppp...
na perigrapsi etsi tin zwei opos sta alithia einai...
file mou vrasida..
o theos einai to dikeo....
kai oxi ton mpatson o theos ...
ma ...


sto kalo file kai na prosexis...


o satanas eidai tous mpatsous kai zitise voithia apo ton xristo>>>:))))


dasenia kai kafrika filia se olin tin parea...


vrasida mou na eisai panta kala.

winston είπε...

Χαχαχαχαχχαχχχαχαχαα Γεια σου βρε βρασιδάκο έλιωσα μιλάμε...

karaflokotsifas είπε...

Σάτιρα με το όργανο
Βρασίδα μου?
χαχαχαχα

Μπα σε καλό σου...

χαχαχα

τσίου και πάλι τσίου!!!

KitsosMitsos είπε...

Καλό πράγμα να μιλάς με το όργανό σου. Έχεις να μάθεις πολλά!
Άντε και στα επόμενα!

ΥΓ Αν ήταν κυρία όργανος, τι θα άλλαζε στην περιγραφή;

purple είπε...

δεν ντρεπεσαι να μιλας ετσι στο οργανο???
αισχος... ντρεπομαι για σενα!!!!!!

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

@Γλαρενια μου
αυτος ηταν ο σκοπος, βοηθησανε και οι οδηγοι απο πισω που ειχανε σπαστει απο το περιμενε χοχοχο

@Βασιλια
βοηθησανε και τα μπυρονια ετσι και μου εκανε αλκοτεστ θα ητανε καγκελοφραχτο το μπλογκι σημερα αλλα βαριοτανε κι αυτος...

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

@winston
ναι τα λεω ωραια ο ατιμος χοχοχο...


@Κοτσυφα
εγω απλα προσπαθουσα να τον μπασω στο πνευμα του αριστοφανη μπρε...κοινωνικο εργο επιτελουσα...

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

@Κιτσο
μετα μεγιστης ντροπης μου ομολογώ ότι αν ηταν η κυρια οργανο οπως την φανταζεσαι (και φανταζομαι) θα ειχα παραδοθει :p

@Μωβακι
ευχαριστω μπρε καποιος πρεπει να ντρεπεται και για μενα τον ξεδιαντροπο :p

gremiii είπε...

Επίτηδες το έβαλες αυτό το ποστ για να καβλώνουν οι αντι-μπατσικές μπλογερίνες!
Το Δούναβη είχες πιεί;
Φιλί και θεά το μουσακά!

zanzibar είπε...

Αν έχει δόση αλήθειας το σκηνικό που περιγράφεις, το μόνο μ ενδιαφέρει να γνωρίζω από κοντά, είναι το όργανο...
Και την μεγαλειώδη υπομονή του.
Αλλά μάλλον "το κόβω" για παραμύθι.

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Ρε συ, θα το πιστέψουν μερικοί, θα παν να κάνουν τα ίδια σε κανένα "όργανο" και θα τους χώσει το κλοπ στον κ...!

bagie είπε...

Με τα αστειακια σου μια χαρα την γλιτωσες...μπατσος της τρομαρας πρεπει να ηταν¨" στραβαδι..

Υ.Γ Αν τυχει και μας κοψουν κληση θα χρειαστω την βοηθεια σου..θα μας γλιτωσεις,ε?
Φιλακια Ξωτικααααααααα!!!

karaflokotsifas είπε...

χαχαχαα

Ασκαρδά σου έρχομαιιιιιιιιιιι

Βρασίδα είσαι εδώ????
Πάμε στον Ασκαρδά να
του τα πούμε?

χαχαχαχα

τσίου!!!

Ενεσούλα είπε...

Χαχαχα. Καταπληκτικός διάλογος!
ό,τι να'ναι!
Φιλιά!

kwlogria είπε...

Μα γιατί δεν έδειξες τα χαρτιά σου στο όργανο του νόμου;; Ή το όργανο στα χαρτιά του νόμου;; Χαχαχαχαχα!!!

ΧΕΙΜΩΝΙΑΤΙΚΗ ΛΙΑΚΑΔΑ είπε...

@bagie Ναι, μάλλον σε στραβάδι 8α έπεσε! χαχαχ
@karaflokotsifas σατυρα με το οργανο ναι! χαχαχ Παραδεξου οτι ο διάλογος ηταν απι8ανος! Νεξτ ταιμ να μας ειδοποιήσεις να είμαστε απο καμμια γωνιά να αλλάξουμε σηκώτι Vrsidas!
εγω που προχτες εμβόλισα με την οπισ8εν στο ξεπαρκαρισμα και κομπλαρα να τα ακουσω αυτα!

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Eνταξει η καλη διαθεση ειναι το παν... Κι εμενα μου αρεσει το χιουμορ. Προφανως εχω κανει αρκετους τετοιους διαλογους με "οργανα" αλλα ομολογώ ότι όλοι ειχαν και διαθεση για πλακα ή απλα ήταν ηλιθιοι (σορι οργανο)...

Χιούμορ και γελιο , για να ζουμε περισσοτερο...