Δευτέρα, 5 Μαΐου 2008

Big Brasider


Τρεχω σαν κιαρατας αυτο τον καιρο αλλα σας παρακολουθω μην νομιζετε χοχοχο... Αυτη η βδομαδα θα ειναι δύσκολη αλλα εχω ασχημα νεα, απο την επομενη θα επιστρεψω δριμύτερος, βρωμερότερος και ελεεινότερος.

Εχουμε να πουμε πολλα για τους Ολυμπιακούς του Πιγκουίνου(καλα ντε Πεκίνου), κανα ανέκδοτο, κανα ταξιδιωτικό, καμια λαλακία να περναει και η ώρα μας...

Για την ωρα πεστε στο αφεντικο να μειωσει τις στροφες της ρόδας γιατι αλλιως θα ξερασω πανω του...

Μεχρι τοτε σας φιλω τις μούρες...

20 σχόλια:

if.. ιγένεια είπε...

χαχαχ.. Φιλιά στα μούτρα..

lifewhispers είπε...

γιατι εχω την εντυπωση οτι κανονικα η δευτερα ΜΕΤΑ τη δευτερα του πασχα επρεπε να θεωρειται μερα προσαρμογης;
τι στο καλο, ολοι με τοση ορεξη για δουλεια γυρνανε;

purple είπε...

αντε καλα κουραγια!!!

tsopanis είπε...

Την διαφήμιση που έλεγε παλιά τρέξε, τρέξε μικρούλη, τρέξε, τρέξε χοντρούλη το ξέρεις;
Σε κάλεσα σε παιχνίδι… Κανόνισε την πορεία σου…
Lykos ο καθαρός….

Roadartist είπε...

χαχααχ τρεχεις σαν...τον βεγγο..
σε βλεπω!!! :)

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Είσαι απιστευτός...
:-)

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

gremiii είπε...

δριμύς, ελλεινός και τρισάθλιος: βέρυ σεξυ.
Α, και προτείνω στον tsopani την αντίστοιχη με τον Χαρυ Κλυν "Τρέξε τρέξε Χαρούλη, γίνε άντρας Χαρούλη" (γάλα ΧΟΥΧΟΥ).

marilia είπε...

Οοοοοπ! Τρεχάτε ποδαράκια τουυυυυυυυυ!!!

Φιλάκι σνουπικό!

karaflokotsifas είπε...

Μια απο τα ίδια Βρασίδα μου
Καλα ξεμπερδέματα
Αντε να φτιάξουμε καμιά βραδιά ποίησης.
Λείπεις εσύ, φεύγει η Μαριλίτσα
παν που δήλωσε συμμετοχή...
Παω να δω τι κανί ο Τζονάκος
Λες να την κοπανήσει κι αυτός???

καληνύχτα φίλε μου!!!

κοτσυφοφιλώ σε

τσίου!!!

KitsosMitsos είπε...

Φίλα μας και ας μη μας αγαπάς! Χαχα!
Σε περιμένουμε πλυμμένοι...

Haris είπε...

Αυτή την δριμύτερη επιστροφή φοβόμουν χεχε

winston είπε...

Κι άμα τρέχεις σαν τον κιαρατά εγώ πώς θα συστηθώ;; Ε;

dyosmaraki είπε...

Χα χα χα Φαίνεται πως μετά από το μεγάλο φαγοπότι των ημερών του Πάσχα ξεκίνησες τη γυμναστική...

Περιμένουμε εναγωνίως τα βρωμερά νέα της επόμενης εβδομάδας.

Μας λείπεις....

Ενεσούλα είπε...

Μια από τα ίδια κι εγώ!
Ψιλοεπέστρεψα τώρα, αλλά σου κάνω παρέα στη ρόδα!
Φιλάκια πολλά Βρασιδάκο!

o vasilias tou dasous kai twn skoypidiwn twn thewn tis ghs.. είπε...

ante vre me to kalo...
mexri na girisis ego ladono tin roda na erthis pio grigora:P))))

laxanaki είπε...

κουράγιοοοοοο!! Φάε και κανένα αγγουράκι!! (αυτά δεν τρώνε τα ποντίκια??)

Ενεσούλα είπε...

Αν θες, από δευτέρα που θα σταματήσεις να "γυρίζεις", δείξε μας το γραφικό σου χαρακτήρα!
Σε κάλεσα σε παιχνίδι!

bagie είπε...

Βρασιδα και εγω τρεχω ολοι στον ιδιο ρυθμο ζουμε..καλως ηρθες η επιστροφη σου θα ειναι καυτη..και γεματη χιουμορ..
Φιλακια σε περιμενουμε!!!!

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Θηριάκια i'm back! Μου λείψατε και ευχαριστω που περναγατε απο το μαγαζι να βγαζω κανα φραγκο...

tzonakos είπε...

Καλέ μου άνθρωπε, ακόμα στο τρέξιμο ;
Εγω την κοπάνησα όλη μέρα σχεδον, έξω γύρναγα λέμε.
Να ξεσκάμε και λίγο.