Τρίτη, 15 Απριλίου 2008

My name is Ηλίθιος...

Λοιπον τα ψιλοπηρε ο Ηλιθιος που εβαλα φωτογραφια του Κουφοντινα στο μπλογκ και με απειλησε με νυχιες βαθους 4 εκατοστών αν δεν εκανα και αυτον διασημο. Ως εκ τουτου , αν και ξερω οτι για να σηκωθει ο Ηλιθιος να με γρατζουνισει πρεπει να παγώσει η κόλαση, υποκύπτω και σας τον παρουσιαζω. Δυστυχως δεν εσταθη δυνατον να τον πεισω να βγει απο τη γνωστή κουτα-κρεββάτι, αφου σνομπαρε ακομα και κεφτεδάκια. Aν μου βρει η cook συνταγή να σηκωνει τον Ηλιθιο απο το κρεβάτι θα ειμαι υποχρεος...
Ladys and gentlemen ιδου να το Γατι-Ηλιθιος, αδελφος του τρομοκρατη με τα μουστάκια, του Κουφοντίνα και ο μέγιστος τεμπελχανάς που εχω γνωρίσει. Ευχαριστήθηκες τώρα αχαριστο γατί; Ασε που δε γουσταρε κινητο ο μαγκας. Αλλα φωτογραφικες μηχανες δεν τρεχω να βρω τετοια ώρα οποτε αμα γουσταρεις άθλιε γάτε....

Η προσπαθεια με τα κεφτεδακια στη δεύτερη φωτογραφία. Καταφερα να τον φερω μονο ως το σημειο να βγαλει την κεφαλα απο το κρεβάτι. Πιο περα δεν παει. Απαιτειται ειδική άδεια εξόδου μετα δημοσίων θεαμάτων πρωτοκολλημένη από το υπουργείο νυσταλέων γάτων... Στη συνεχεια ο Ηλιθιος κοιμηθηκε. Να θυμηθω να του αφησω κοντα τα κεφτεδακια γιατι θα μου παρει τα αυτια πρωϊ πρωϊ να του τα φέρω.... Καλο σας βραδυ...
Υ.Γ. Ηλιθιος και Κουφοντινας (που διαολο ειναι αυτος νυχτιατικα;;; ) φεύγουν μεθαύριο για τας διακοπας τους εις τα Ελληνικα νησια. Θα μου λειψετε τομαρια.

Υ.Δ. (μετα το ΥΓ δεν παει το ΥΔ;;;;; ) Μαριλια ειδες που θες γατια; Την πιστη μου βγαζουνε τα ατιμα...



33 σχόλια:

purple είπε...

με ολο το σεβας προς το κουφοντινα οφειλω να ομολογησω οτι ο ηλιθιος ειναι πιο ομορφος και με εντονη προσωπικοτητα!!!

karaflokotsifas είπε...

Να δεις που στο τέλος
ο Κουφοντίνας θα τον
παρασύρει τον Ηλίθιο
σε ξεπορτίσματα

Καλημέραααααααα

τσίου!!!

marilia είπε...

Σέλω γατάααααααααακι λέμεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!!! Αν και σήμερα ένας συνάδερφος χάριζε... μπουλντογκ-άκια, εγώ επέμεινα: σέλω γατάααααααααααααααααααακιιιιιιιιιιιι!

ουάααααααααααααααααααααα!

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

@Mωβένια
Ναι ο αθλιος ο ηλιθιος εχει το "τουτο" του γι' αυτο με "ριχνει" συνεχεια και με εχει μετατρεψει σε υπηρετικο προσωπικο του Βαρώνου Ηλιθιου... :p

@ Καλημερα κοτσυφι. Να το δω αυτο και τι στον κοσμο... Ο Σερ Ηλιθιος να σηκωνεται για βολτα ... :p

@ Μαριλιτσα
Ωρα μαλλον να βαλεις μπροστα τα γυναικεια τεχνασματα ωστε καποιος να σου χαρισει ενα γατακι :)

gremiii είπε...

Τί πλάσμα ανέλπιστα τέλειο ήταν αυτό;
Και βάζω στοίχημα ότι η τρίχα πάει σύννεφο στο σπίτι, ε;
Χαιρετώ σε.

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Καλώς ήρθες gremiii... Αχ μη μου θυμίζεις τις τριχες... Ευτυχως ο Ηλιθιος δεν κουνιεται και πολύ οποτε μαζεύω μονο τις τριχες του Κουφοντίνα... :)

Roadartist είπε...

Τι κουκλί γατί ειναι αυτό!!!!
Τέλειο!!

Sally Finkenstein είπε...

Δεν τρελαίνομαι για γάτες.
Πάντως ο ηλίθιος είναι κούκλος.
Χαλάλι, ας είναι και ηλίθιος και τεμπέλης!
Γιατί δεν παίζετε το "η γάτα και το ποντίκι"?
Δεν μπορεί, θα ξεκουνηθεί...
Καλησπέρα Βρασίδα!

laxanaki είπε...

Μιλάμε για τεράστιο γατί!! Αυτός μια μέρα θα σας φάει οοοοοολους εκεί!! χιχιχιχιχι
Πάντως είναι πολύ όμορφος :)

cook είπε...

μμμ...η cook ομολογεί αγνοια...καθώς είδες τα ζωα δεν είναι το φορτε μου...αλλά η Μπετυ ίσως κατι μπορει να κανει γιατί πολύ αδυναμία τους εχει :)
(πάντως κούκλος ειναι!)

lifewhispers είπε...

ο χριστος και ο αποστολος!! ρε συ γιατι να τους κρυβεις τετοιους κουκλους;; (μηπως θες να πω λιγοτερα για να μην παρει αερα ο Ηλιθιος;οτι θες, ειμαι ακρως συνεννοησιμη)

φιλια!

eisai είπε...

τα θελω ολα κανε καντε περα ορμαω

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

@roadartist
Eιναι ο ρουφιανος ειναι, γι' αυτο τον αντεχω ακομα... αμα ιδιως θελει κατι... Αστα...τον εχω ψαξει 200 φορες μπας και ειναι θυληκος...Παντως κατα βαθος τη γυναικεια ψυχολογια την κατεχει... ξερεις ποσες μου εχει φαει; :p

@Sally
Αστα Sally, άστα. Ενα θα σου πω. Οταν γνωρισε το Βρασιδα (που για τους μη κατεχοντες ειναι οντως ποντίκι) απλως... τον υιοθέτησε και κοιμοταν μαζι του στο κουτι ...!!!!

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

@laxanaki
Eχει ήδη αρχισει να μας ... "τρωει" :)


@cook
Κατι σε ψαρικο μήπως τον δελεάσω; Θα ρωτησεις την Μπέτι, γιατι το χταποδι το ... τσάκισα :)

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

@lifewhispers

Δεν τους κρυβω, αυτοι πανε ... ιγκογκνιτο :p
Παντως οτι και να πεις περισσοτερο αέρα απ' οσο εχει ήδη ειναι δύσκολο να παρει ο Σερ Ηλίθιος και ο Κομης Κουφοντίνας :)

@eisai
Εισαι; Τι εισαι; Τους γάτους θες; Καλα μπρε μαζόχα εισαι; Αυτοι ειναι γάτοι-τρομοκράτες!!! :)

Αγνωστου ταυτοτητας blogger εισαι; Α, ωραια και αυτοι ειναι αγνωστου ταυτοτητας ζωντανα :)

Καλως ήρθες...

candy's τετραδιάκι είπε...

Καλημερα...εμενα μ'αρεσε κι ο κουφοντινας!
Επισης τα κεφτεδακια αψογα!χεχεχε :))

betty είπε...

Βρασίδα αυτό ακριβώς θα πρότεινα κι εγώ...κανένα γαύρο ψητό η τηγανητό, αρρωστούλης είναι; Απ'ότι έχω διαβάσει, οι γάτοι αγκύρας δε βλέπουν καλά και μερικοί τυφλώνονται με το πέρασμα των χρόνων...βλέπει καλά; Μελαγχολικό τον βλέπω, μήπως ζηλεύει τον Κουφοντίνα που είναι πιο δραστήριος και θέλει την προσοχή σου συνέχεια...Συμβαίνουν κι αυτά στους γάτους...
Κουκλί, το όνειρό μου σε γατί ενσαρκωμένο!

karaflokotsifas είπε...

Μετα θα εχεις άλλα
προβλήματα φίλε...
Που ειναι τώρα?
Γιατί άργησαν πάλι?
Που έχουν μπλέξει τα ...γατάκια μου????

χαχαχαχα

καλημερααααααααα

τσίου!!!

mad2luv είπε...

χαχα..ξερεις οτι τα κατοικιδια παιρνουν συνηθειες των αφεντικων..μμμ...τι να σημαινει αυτο αραγε???

skouliki είπε...

ρε συ βρασιδα εγω ειμαι το eisai εκανα μαλακια και βγηκε ετσι αχαχαχχα

σορρυ

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Candy
Ο Κουφοντινας σε νιαρρρρευχαριστει... Ναι τα κεφτεδακια ηταν υπεροχα οπως δηλωσε και ο Σερ που τα εφαγε :)

Betty μου
Αγκυρας ο Ηλιθιος; Ναι οντως μοιαζει χοχοχο αλλα ειναι απλως μπασταρδακιον... Βγηκε ομορφος ο ατιμος ομως... Μπα δεν ειναι μελαγχολικος, ειναι απλα τεμπελχανας εκτος απο διαστηματα που τον πιανει το τραλαλα του κι εκει να δεις τι γινεται. Παντως τα λατρευω και τα δυο και το καλο ειναι οτι ειναι και αγαπημενα και μεταξύ τους (το γαυρο τον κραταω για μενα :p)

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Κοτσυφι
Αστα να πανε με γκομενες πρεπει να τριγυριζει το βραδυ ο τρομοκρατης...

mad2luv
Γκουχ,γκουχ...εεεε... με επιασε ενας περιεργος βηχας τωρα... θα σου απαντησω αλλη φορα :p

Σκουλικι
Αθλιο σκουλικιον εισηλθες ως τρομοκρατης μπλογκερ για να με ανυσηχησεις :p

το φτυαράτσι είπε...

Τι κουκλί είναι αυτός ο Ηλίθιος...Μακάρι όλοι οι Ηλιθιοι να ήταν έτσι!Την κουληνύχτα μου!!!

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

ΦΤΥΑΡΑΤΣΙ, ΦΤΥΑΡΑΤΣΙΙΙΙ!!

Που εισαι εσυ μπρε; Μας ελειψες...

KitsosMitsos είπε...

Μόνο μην μπλέξουν τα μουστάκια τους στο τέλος...
Καλησπέρα!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Βρε μπας κι έπαθε μελαγχολία το γατί;

Roadartist είπε...

Αγαπητέ κάφρε :) όποτε θελήσεις πέρνα απο το blog, στα σχόλια έχω το link που ζήτησες. Καλό βράδυ.

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

kitsosmitsos
Εγω φοβαμαι μην μπλεξω τα δικα μου μουστακια μαζι τους... :)

Ασκαρ...
Μελαγχολια ο Ηλιθιος; Οταν ερχεται να με ξυπνησει το πρωί να δεις μελαγχολιες... Καινουριο παπλωμα θελω μετα ... :p

Roadartist
Ηρθα, είδα, έλαβα... Πολυπολυ ευχαριστω!

Trelofantasmeni είπε...

Καλά να περάσεις εκεί που θα πας και ο γάτος είναι σκέτη τρέλα.

karaflokotsifas είπε...

Τολμώ να πω....καλησπέρα
καλέ μου πόντικα

τσίου!!!

skouliki είπε...

λεγε με και μενα Ηλιθιο

dyosmaraki είπε...

Χα χα χα! Καλά πολύ γέλασα Βρασιδάκο...
Τι τον πέρασες τον γατούλη καλέεε??? προβατάκι? Τα γατιά έχουν δικιά τους προσωπικότητα και εμφανίζονται όποτε κάνουν κέφι τα ίδια....
Είναι γλύκας
Καλό βράδυ Βρασιδάκο

o vasilias tou dasous kai twn skoypidiwn twn thewn tis ghs.. είπε...

einai iperoxos ..
as afinoun trixes adelfe... makari kai emeis oi anthropoi na agapousame opos afta ta zwa....

kala ekanes kai mas ton sistises ton ilithio:))
panemorfos .
ma kai ton koufontina den ton xorteno... einai to pio katharo gati:)))