Δευτέρα, 28 Απριλίου 2008

Καλο Πασχα ειπαμε; (και τα αρνια καφρέψανε...)


20 σχόλια:

karaflokotsifas είπε...

Χριστός Ανέστη φιλε μου
Τα αρνάκια όμως.....δεν
ΧΑΧΑΧΑΑ

κοτσυφοφιλώ σε

τσίου!!!

gremiii είπε...

"Η κατάρα του γουρουνιού", πασχαλιάτικη ταινία για πολλά κιλά ευρώ στα γραίκικα box office.

bagie είπε...

xριστος Ανεστη Βρασιδα!!!
Αχ τι τραβηξαν τα κακομοιρα τα αρνακια...υα λυπαμε!!!!
Φιλακια...

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

@Κοτσυφακο
Ναι τα αρνακια δεν... ε, βλεπεις οι στομαχες μας δεν ειναι προσφορο εδαφος για αναστασεις χοχοχο

Φιλια φιλαρακι!

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

@gremiii

Ειχα κατα νου κατι πιο πιασαρικο στο στυλ "Η σιωπή των αχαμνών" ή "Αίμα κόπρανα και μαλλί"

Λες να πιασει;

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

@bagie
Ετσι ειναι ο μεγαλος τρωει τον μικρο στον κοσμο μας...
Και καλα τα αρνακια, που να δεις τι τραβανε τα παιδακια ...

Clockwork Plum είπε...

Χρι... χαχαχα... στο....χαχαχ ς...

Πολύ καλές οι γέλιογραφίες!!

Χριστός Ανέστη, χρόνια πολλά!! :)

gremiii είπε...

Το "Αίμα, κόπρανα και μαλλί"!!!
Με τα χίλια (πρόβατα)!

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Χριστουλης κοντεψα να πνιξω το δαμασκηνακι... Αληθως ανεστη μπρε!


Γκρεμι, κατοχυρωθηκε!

kwlogria είπε...

Χριστός Ανέστη ρε παιδί!!!! Και Χρόνια Πολλά, Καλά κι Ευτυχισμένα!!!! :)))))))))))))))))))

karaflokotsifas είπε...

Αναστήθηκαν τα αρνιά
μέσα απ την κοιλιά μας
τύψεις μην νιώθεται παιδιά
μονά ζυγά δικά μας

Ααααουττςςς!!!!
Έτσουξε αυτό!!!

τσίου!!!

η ψυχη μου το ξερει είπε...

Βρασίδα μου,Χριστός Ανέστη! Και ίσως κάποτε νιώσουμε τι σημαίνει αυτή η Ανάσταση!Ίσως...κάποτε!

Μέχρι τότε,εύχομαι υγεία και αγάπη!

φιλιά αναστάσιμα:))

Sally Finkenstein είπε...

Χρόνια πολλά, τέλος πάντων...
Το αρνάκι που έφαγα εγώ αποκλειεται να αναστηθεί!
και είναι από τα λίγα πράγματα για τα οποία δεν αισθάνομαι ενοχές...
Καλησπέρες Βρασίδα...

purple είπε...

δεν τρω αρνι... αν πω πλιαχχχχχχ πειραζει???
χιχιχιχιχιχι

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Μωρέ μπράβο... άρχισαν και τ' αρνάκια να μην μασάνε!

laxanaki είπε...

Χαχαχαχαχαχα!! Χρονια πολλά καφράκιαααααα!!!

candy's τετραδιάκι είπε...

Χρονια πολλα καφρουλι :)

KitsosMitsos είπε...

Τι θα λένε τα καημένα από μέσα τους...
Τώρα, όποιο επέζησε, επέζησε!
Καλησπέρα.

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Οι σαρκοφάγοι ...κοπάδια ολόκληρα ρημάξαμε..
΄Εχω ενοχες...

ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Ευχες σε ολους παιδια!
Και μη μασατε ουτε να εχετε τύψεις. Αφου μεχρι και το αρνι που εφαγα εγω (τεσσερα εφαγα) μου εξομολογήθηκε οτι ονειρο της ζωής του ηταν να καταληξει στο στομαχι μου...

Χοχοχο...τωρα αν καποια απο αυτα αναστηθουνε στο στομαχι σας ταϊστε τα λιγη σαλατα :)