Τρίτη, 22 Απριλίου 2008

Πονάνε ρε τα παλικάρια;

Με κάλεσε η δρακουλίτσα μας (Because of you) να συμμετασχω σε ενα παιγνιδι που κανεις λεει ενα τραγουδι ιστορια και ταλιμπαν και ταλιμπαν... Εγω εν ειμαι καλος σε αυτα (αυτη τη στιγμη τουλαχιστον) οποτε απλα για να συμμετασχω στο παιγνιδι θα γραψω τους στιχους απο ενα ποιημα που ειναι μονο του μια ωραια ιστορία. Οι πιο πολλοι θα το ξερετε φυσικα, οι αλλοι θα το μάθετε ή θα το θυμηθείτε...

Μερικους μονο στιχους ετσι; Βλεπεις εχει και καμποσες χιλιάδες. Και στο τελος για οσους δεν καταλαβουν θα πεσει και η επεξήγα...



Ήκουσες Αρετούσα μου τα θλιβερά μαντάτα
που ο κύρης σου μ' εξόρισε στης ξενιτιάς τη στράτα;
Κι εφάνη του κι εσφάγηκεν ογι' αφορμή εδική σου
σαν άκουσε την προξενιά που 'πες να του μιλήσου
κι έτοιας λογής εμάνισε , τόσο βαρύ του εφάνη
κι ο κύρης μου απ' την πίκρα του λογιάζω ν' αποθάνη
Τέσσερις μέρες μοναχάς μου 'δωκε ν' ανιμένω
κι απόκει να ξενιτευτώ , πολλά μακρυά να πηαίνω
Και πως να σ' αποχωριστώ, και πως να σου μακρύνω
και πως να ζήσω δίχως σου στον ξορισμόν εκείνο;
Εσίμωσε το τέλος μου, μάθης το θες κυρά μου
στα ξένα πως μ' εθάψασι, κι εκεί ειν' τα κόκκαλά μου
Κατέχω το κι ο κύρης σου γρήγορα σε παντρεύγει
ρηγόπουλο, αφεντόπουλο, σαν είσαι εσύ γυρεύγει
κιουδέ μπορείς ν' αντισταθείς στα θέλουν οι γονιοί σου
νικούν τηνε τη γνώμη σου , κι αλλάζει η όρεξή σου
Μια χάρη αφέντρα σου ζητώ , κι εκείνη θέλω μόνο
και μετα κείνη ολόχαρος τη ζήση μου τελειώνω
..........................................................................................................
Μα οπου κι αν πάγω, κι αν βρεθώ και τον καιρό που ζήσω
τάσσω σου άλλη να μη δω μηδέ ν' αναντρανίσω
κι ας τάξω ο κακοριζικος πως δε σ'ειδα ποτέ μου
μα ενα κερίν αφτούμενον εκράτουν κι έσβησέ μου
καλλιά εχω εσέ με θάνατο, παρ' άλλη με ζωή μου
για σένα εγεννήθηκε στον κόσμο το κορμί μου
Οι ομορφιές σου έτοιας λογής το φώς μου ετριγυρίσα
κι έτοιας λογής οι ερωτιές εκεί σ' εσγουραφίσα
που σ' όποιον τοπο κι αν στραφώ, τα μάτια όπου γυρισου
πράμα άλλο δεν μπορώ να δω παρά τη στόρησή σου

...........................................................................................................

...........................................................................................................

Βιτζέντζος είναι ο ποιητής και στη γενιά Κορνάρος
που να βρεθεί ακριμάτιστος σαν θα τον πάρει ο χάρος
στην Στείαν εγεννήθηκε , στη Στείαν ενεθράφη
εκεί έκαμε κι εκόπιασε ετούτα που σας γράφει
στο Κάστρον επανδρέυτηκε σαν αρμηνεύγει η φύση
το τέλος του έχει γενεί όπου ο Θεός ορίσει...



Αφιερωμένο σ' εκείνη που της άρεσε να της το διαβάζω και μου έφυγε βιαστικά... Αλλα όχι για πάντα. Θ' ανταμωθούμε σύντομα.



Πάλι τίτλος που δεν εχει σχεση με το θεμα ε; Ε, ξερω ειμαι καθικάκιον... Και για το τελος παρτε το και τραγουδισμένο...


19 σχόλια:

Roadartist είπε...

Απλά εκπληκτικό τραγούδι!!!! Δεν το σκότωσες βρε! Μακάρι 'αυτή' να έβλεπε την αφιέρωση αυτή θα της άρεσε.. :))

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Να σαι καλα βρε συ... Ελπιζω να βλεπει και να της αρεσει οντως :)

tzonakos είπε...

Πού το βρήκες αυτο το ποίημα βρε απίθανε ; Κι εγω δε θυμάμαι απο πότε εχω να το διαβάσω !
Αυτη η ξεχωριστή γλώσσα του Κορνάρου ειναι μοναδική. Δίνει ενα άλλο χρώμα.
Τα παλληκάρια πονάνε ας μη γελιόμαστε. Αλλα πονάνε για κάποιο λόγο που μπορεί να μην ειναι γνωστός στον κόσμο, πονάνε μέσα τους αλλα μπορεί αυτο να τους κάνει και πιο δυνατούς.
Ο καθένας μας εχει και την Αρετούσα του, κάπου, κάποτε.

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Ετσι ειναι Τζονι μου αλλα καμια φορα μας ξεφεύγει...Οπως ξερεις καλα εσυ συμβαινουνε και στους καφρους αυτα :)

Τον Ερωτοκριτο τον εχω εδω και χρονια, αφου ειναι το αγαπημενο μου αναγνωσμα...

skouliki είπε...

καλο πασχα βρε

με αγαπη

ο φιλος σου ο κουταλιανος

candy's τετραδιάκι είπε...

Δεν ειναι του γουστου μου αυτα τα κομματια αλλα σημασια εχει οτι αρεσουν σε σενα!

Σε φιλω Βρασιδοκαφρακο :)

Roadartist είπε...

Να σου αφησω τις ευχες μου για τις μερες που ερχονται, να περασεις καλα κοντα σε αγαπημενους!
Καλη Ανασταση!

o vasilias tou dasous kai twn skoypidiwn twn thewn tis ghs.. είπε...

kale mou file vrasida kai agapimene mas pontike....

zografises se afto to post tin alithini sou ipostasi tis agapis.
to pasxa sou tis anastasis tis agapis sou na erthi sintoma adelfe mou..
kai na kseris kati...
afti i agapi sou einai o monos theos pou iparxi ...tipota alo zwntano den ifistate kai kanenas theos alos den iparxi...ektos apo tin patrida tis psixis sou..
xtismenos epano ston pono kai to adiko....
ma me petres alithias adelfe mou...
pou extises to kastro tou eaftou sou...
na se exoun oi aggeloi tou ouranou mesa stin agapi kai tin eftixia toy oyranoy ''soy''
kai tin agapi na exeis panta mesa sto nou sou...dioti eisai aksios pontikas men...ma o vrasidas tis agapis de...
xamogela adelfe ....
oi ouranoi se agapane...





afto pou mas lipi...einai afto pou einai mesa mas...
kai o ponos na thimase agapimene mou file einai opos to sitari pou sapizi mesa stin gh...
kai ksafnika omos mesa stin sapila kai tin laspi vgeni o neos vlastos ....kai pavei na ponaei..ma metamorfonete se geres rizes....pou xari ston pono stirizei ton aiwnio karpo tis eftixias sou mazi tis:)))))
xamogela kafre mou...se agapame poliiii poli kai xeromase gia tin alithia sou...

se agapame poli.

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Είσαι καθηκάριον!
Αν δεν "πονούσαν τα παλικάρια" σιγά μην καθόμουν να διαβάσω την Αρετούσα!

lifewhispers είπε...

αγαπημενος στιχος, αγαπημενη μελωδια...
εκτος απο τον τιτλοσημερις καμια καφριλα δε διακρινω, βρασιδα!
κουζουλε!

να περασεις καλα τωρα το πασχα,ε??
:)

tzonakos είπε...

Καλή Ανάσταση να έχεις.
Με Αγάπη και Υγεία.
Η Ανάσταση ειναι μέσα μας.

karaflokotsifas είπε...

Να είσαι καλά φίλε μου...είχα να
το διαβασω χρόνια...
Νοιώθω μια θλίψη φίλε μου
που δεν με αφήνει να σου γράψω...
θα συμφωνήσω με αυτά που λέει ο φίλος μας ο Τζονάκος

Καλησπέρες πολλές...

κοτσυφοφιλώ σε

τσιου!!!

ΥΓ.αν δεν τα ξαναπούμε ενδιάμεσα...
καλή Ανάσταση

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

@skouliki
Καλο παχτα και σε σενα μπρε! Και με προσοχή ε;

@candy
Ε,γουστα ειναι αυτα... Φιλουκια :)

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

@roadartist
Τις καλυτερες ευχες και απο μενα για σενα και τους δικους σου

@Βασιλια
Και σε σενα τις θερμοτερες ευχες μου φιλε μου.

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

@Ασκαρ
Ω,γιε σας την εφερα παλι χοχοχο... Ετσι ανεβαινει η ακροαματικοτητα μου και ελπιζω να κονομησω πολλα φραγκα και να γινω ενας αξιοσεβαστος βλογκερας...χοχοχο

Καλο πασχα μπρε


@lifewhispers
Ε,και η καφριλα παει διακοπες που και που :)
Καλες γιορτες να εχεις και καλη ανασταση

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

@tzonakos
ανταποδιδω φιλε μου

@κοτσυφα
Ολα περαστικα ειναι τα ατιμα... Καλες γιορτες να εχεις φιλε.

purple είπε...

η αφιερωση σιγουρα εφτασε στον προορισμο της!
καλο πασχα και καλη ανασταση ευχομαι :-)

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Να σαι καλα μωβακι... φιλια και ανταποδιδω τις ευχες :)

gremiii είπε...

ωχ...
Τι τό 'θελες, παλικάρι μου, αυτό...
Μακάρι να το πήρε το μήνυμα ο παραλήπτης σου.
Καλά να περάσεις και να φας πολλά σουβλάκια με τζατζίκια και τα ρέστα!
Φιλιά