Παρασκευή, 11 Απριλίου 2008

Έχουμε εκλογές, πάμε μια βόλτα;



Να ΄ναι καλά τα παιδιά που με πήραν τηλέφωνο μία μέρα πριν να μου υπενθυμίσουν ότι ψηφίζουμε με ταυτότητα και όχι με ΠΑΣΟ! Το είχα ξεχάσει εντελώς... ότι είχαμε εκλογές. Ήμουνα έτοιμη να πάω για μάθημα πρωί πρωί... Τελικά πήγα κωμμωτήριο. Είχα και κάτι δουλειές που έπρεπε να κάνω και συνεχώς το ανέβαλα.

Πάλι καλά που δεν έχασα τη μέρα μου με δαύτους. Έπεσαν στα χέρια μου σήμερα κάτι επίσημα έγγραφα των δύο "μεγάλων", οργανωτικές οδηγίες μονο για συνδικαλιστική χρήση. Εκτός άλλων αναφέρουν τα εξής "όμορφα":

Επιδιωκουμε πάνω από την κάλπη να βρίσκεται εκπρόσωπος της ΔΑΠ που θα μονογράφει τους φακέλους. Αν αυτό δεν γίνει, ο εκπρόσωπος της ΔΑΠ πρέπει να αναλάβει το σφράγισμα των φακέλων. Επίσης-εφόσον είναι εφικτό και δεν γίνεται αντιληπτό από τις άλλες παρατάξεις-καλό είναι να αποφεύγουμε διακριτικά την μονογραφή των φακέλων που σίγουρα περιέχουν ψηφοδέλτια άλλης παράταξης, ώστε αν είναι δυνατό, να ακυρωθούν στην καταμέτρηση.

Είναι καλό να την αναλάβει εκπρόσωπός μας, ώστε να μην σκίζονται ψηφοδέλτια κατά το άνοιγμα του φακέλου. Εννοείται ότι μπορούμε με τρόπο διακριτικό να κάνουμε κάτι τέτοιο στα ψηφοδέλτια των άλλων παρατάξεων (κυρίως της ΠΑΣΠ).

Εκλογοαπολογιστική συνέλευση: Σε μερικές σχολές γίνεται σε άλλες όχι. Εμείς δεν το επιδιώκουμε (αυτό από ΠΑΣΠ μεριά).

Αν επιχειρήσουν νοθεία ή όποια άλλη παρατυπία και η εφορευτική ή η κεντρική εφορευτική δεν συνηγορήσουν υπέρ της ΠΑΣΠ τότε σταματάμε τις εκλογές και ενημερώνουμε άμεσα το Γραφείο Σπουδάζουσας.

Ενημερώνουμε άμεσα και αναλυτικά τη Νεολαία ΠΑΣΟΚ για τα αποτελέσματα της σχολής μας. (Γιατί η ΠΑΣΠ είναι ανεξάρτητη!)


Για την ιστορία, κέρδισε αυτός που έφερε τον καλύτερο καλλιτέχνη για συναυλια, γιατί όσο να πεις ο ΛεΠα είναι ξεπερασμένος σε σχέση με την Μαριάντα Πιερίδη.

Τώρα θα μου πείτε μόνο στις φοιτητικές εκλογές γίνονται πουστιές; Όχι αλλά κουβέντα να γίνεται...

15 σχόλια:

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Τουλαχιστον πετυχε το κουρεμα κουζουλο; Γιατι εσυ αντιθετα με τους υπολοιπους εκανες και καμια δουλεια...

:p

ΠΑΣΠ-ΔΑΠ-ΑΡΙΣΤΕΡΑ και το λουρι της μανας. Οι αγαπημενοι μαλακες του Βρασιδα. Κριμα ομως κουζουλο. Με το να μην εισαι "πολιτικα εντεταγμενη" ουτε θεσουλα θα δεις, ούτε ρουσφετι, που να στησεις κωλο (και με το συμπαθειο για την καφριλα που με δερνει αλλα με ξερεις...)

Αντιθετως οι συμφοιτητες σου που πατανε στη σχολή μονο "τοις κεινων ρήμασι πειθομενοι" αυριο μεθαύριο θα μας καβαλανε κανονικα... Ξερω εγώ, αυτο κανουν οι τοτε δικοι μου συμφοιτητες σήμερα...

purple είπε...

ας ειμουν ξανα φοιτητρια, ζηλευωωωωωωωωωω!!! τα υπολοιπα γνωστα...
ελπιζω να πετυχε το λουκ :-)

Morpheus είπε...

Κατάντιες είναι αυτά ... Πολιτικοποίηση τέτοιου είδους και από τα 18 τους ... Εγώ γιατί ντρέπομαι και λυπάμαι για αυτούς ?
Ωραίο το μπλογκ σου !
Να περνάς καλά ...

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Aυτο δεν ειναι πολιτικοποιηση Morpheus , αυτο ειναι τσατσιλίκι και εκδουλευση.

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Μωβενια

Δε μου λεει η κουζουλη αν πετυχε το λουκ, ούτε αν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ηταν στο κομμωτηριο ή επαιξε κανας συμφοιτητης(ξερεις τωρα). Ειναι ενα μυστικοπαθες κρητικάτσι αλλα δεν της αγριευω και πολυ, κραταει μασαιρα... :p

kouzoulo είπε...

Το λουκ κρίθηκε πετυχημένο κυρίες και κύριοι. :Ρ

Εγώ πάντως δεν τους λυπάμαι ακριβώς. Είναι και αυτό ένα κόλλημα. Έτσι που τους έβλεπα να πανηγυρίζουν σήμερα μου θύμισαν τον εαφτό μου όταν ρίχνουμε τεσσέρες στο βάζελο. :Ρ
Αυτή είναι η αξία που δίνω σε μια τέτοια ενασχόληση. Αυτοί βέβαια θα με καβαλάνε που λέει και ο Βρασίδας αλλά πως να το κάνουμε, δεν το μπορώ το γλύψιμο...

Υ.Γ. Βρασίδα στο κομμωτηριο ήμουνα. Μη σώσω και δω το τον Νέρι στην ομάδα αν λέω ψέματα. :Ρ

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

E,αμα ορκιζεται το κουζουλο στον Νερι εγω παω πασο... :p

karaflokotsifas είπε...

Κι εγω λεω να φέρουμε τον
Πανούση να δούμε τι φήφους θα πάρουμε
Με γεια το κούρεμα

τσίου!!!

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Τζιμάκος uber alles και απολυτη πλειοψηφια... Ε,ρε που μπλεξαμε κοτσυφι μου...

karaflokotsifas είπε...

Toυλάχιστον δεν
παραμυθιαζόμαστε
Βρασίδα μου

Ε ρε κουφοντίνας
που τους πρέπει
ααχαχαχαχαα

καληνύχτααααααααα

τσίου!!!!

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Σσσσστ! Παψε καραφλοκοτσυφα μη λες Κουφοντινας, θες να γεμισει ρουφιανους το δασος;

karaflokotsifas είπε...

ααχαχαχαα

καλημέρααααααααα
λέω καλό Σαββατοκύριακο
αν και θα τα πούμε ξανά

τσίου!!!

tzonakos είπε...

ΠΑ.ΠΑ.ΡΙΑ ;;; Χαχαχαχα !
Καλα, γιατι γίνεται μύλος κάθε φορά με τις φοτιτητικές εκλογές ;

KitsosMitsos είπε...

Τουλάχιστον έχει τζέρτζελο και χαβαλέ. Ειδικά αν είσαι στην απέξω...
Καλημέρα.

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Έχω την εντύπωση ότι οι φοιτητικές παρατάξεις έχουν βγάλει και τα αποτελέσματα των εκλογών από την προηγούμενη μέρα...