Τετάρτη, 9 Απριλίου 2008

Αβάντι πόπολο, παντιέρα ρόσσα (ή αλλιώς "ξεβρακωτος στ' αγγουρια")

Επαναστατικος Βρασιδας σημερα. Ως καταζητουμενος πλεον , αισχρος και ελεεινος μπλογκερας (δεν το λεω μονος μου ο Τζονακος μου το "ειπε") δηλώνω οτι σηκωνω τη σημαια της επαναστασης και ξεκινω πλεον χωρις να κρυβομαι το αισχρο μου σχεδιο για καταλυση των θεσμων και της δημοκρατίας. Καλα εσεις μπορει να θεωρειτε οτι λεω παπαριές αλλα ΠΟΣΟ μαλακας πρεπει να εισαι για να θες να βγαλεις σχεδιο νομου για να περιορίσεις τα μπλογκς; Δηλαδη παικταρα, ολα τα αλλα δουλεύουνε τέλεια και τα μπλογκ σε μαρανανε;

Ρε τρομπα (ειδες προσεχω ο ατιμος δε λεω ονοματα) τραβα δες τους πυροπαθεις που μενουνε ακομα πανω στο κ@@λι σου και μοιρασε τα λεφτα που τσέπωσες απο τον κοσμακη και κοψε τις αηδιες. Τελος παντων αφου σε χαλαει αυτο που πινεις μην το πινεις το ρημαδι!!!

Αλέκοοοο... ε, Αλέκο... Τι ειπες θα κανεις στα μπλογκς; Τι;;;;; ΜΠΟΥΧΑΧΑΧΑΧΑ.... Που πας ρε δύστυχε ξεβράκωτος στ' αγγουρια...

Ο καθε καριολινος λοιπον που θα του την καυλώνει θα νομιζει οτι ο ποντικος ασχολειται με την δικη του παρτη και τον λεει μαλακα, και θα ζηταει τα στοιχεια του ποντικου. Μαλιστα. Και θα πρεπει εγω να παραδωσω κοτζαμ Βρασιδα; Ασε που θα μαθουνε οτι το γατο μου τον λεω Κουφοντινα και δε μας σωζει τιποτα. Παρεπιπτοντως παρτε και μια φωτο του αληταρα Κουφοντινα για του λογου το αληθες... Παικταρας ο Κουφοντινας ε; Εδω καθεται πανω στα εκρηκτικα που φτιαξαμε για να ανατιναξουμε το υπουργειο Δικαιοσύνης και αν περισσεψουνε να ψησουμε λουκανικα. Προσεξτε λοιπον τι γραφετε. Ειπαμε δημοκρατια, ελευθερια εκφρασης αλλα οχι για σας ρεμαλια bloggers. Μαζευτείτε γιατι αλλιως το άγιο υμών και ημών κράτος θα σας κόψει τον πισινό.

Απο τα βουνα του αντάρτικου των bloggers
Che Βρασιδας


19 σχόλια:

tzonakos είπε...

Μη λες ονόματα, ξεβράκωτος μη βγαίνεις,
να μη μας πιάσουνε και φόρα καπαρντίνα,
Τσε Βρασιδάρα με το γάτο Κουφοντίνα,
νόμα θα κάνουνε να δουν απο πού μπαίνεις.

Καλημερα φίλε, ποιός μπορεί να εγγυηθεί οτι δεν θα γίνει νόμος για γέλια που παρ οτι αντισυνταγματικός, ίσως ψηφιστεί ;
Ολα τα προλαβαίνουνε λέει, και τις επιτροπές για τις ντόπες, και για εξωτερική πολιτική και τα οικονομικά και όλα.
Μάλιστα ειναι ορατή η βελτίωση πια στη ζωή μας.
Αυτά που ψώνιζα σουπερ μάρκετ με 30 ευρω πιν 5 μήνες τώρα τα παίρνω με 45 !
Να χαιρόμαστε !

purple είπε...

καλημερα συντροφε!!! σου στελνω τους θερμους μου χαιρετισμους και υποσχομαι να φυλαω με δοξα και τιμη τα βουνα της Κυπρου... εσυ αναλαβε τα υπολοιπα!!!

Because of you... είπε...

Χριστε μου!!! Απιστευτος ο Βασιδας αλα Τσε!!! Χαχαχαχα!! Υπεροχο!!

Τάισα το γατουλινι σου btw... του δωσα το εκλερακι που μου ζητησες!!

Πολλα πολλα φιλακια Καφρουλη μου!!

(σημειωσε και μενα στην ανταρσια...!)

lifewhispers είπε...

χαχαχαχαχαχα ο κουφοντινας σου ειναι θεος! ονομα και πραμα φανταζομαι,εεεεε;;;

καλημερες!!

marilia είπε...

Ε, δεν παλεύεσαι!!! :)))))

σνουποφιλί

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

@Tzonakos

Τζονι αδερφε μου οι κυβερνωντες μας παθαινουν το ιδιο σύνηθες γλωσσικο μπλεξιμο που παθαινει ενα νήπιο μπροστα σε ενα κουτί Νουνου... Φωνάζει "μαμααααα"...

Ορατα τα παντα δίκιο εχεις. Το μονο που ειναι αορατο ειναι ο μισθος...

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

@purple

Εμπρος ηρωϊκοι συντροφοι στα βουνα του Πενταδάκτυλου, γαμ... ωπ σορι πηγε να μου ξεφύγει καφρίλα...

Να παρεις χαλουμι εις τα βουνα ως ξηραν τροφήν. Εγώ πήρα κασέρι.

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

@Because of you...

Ουαου...το γκάφαρμα ο κουφοντινας το εφαγε ολο; Α,ρε τον αληταρα... και ειχε πει θα μου κρατησει το μισο... Αλλα τι περιμενεις απο γατους-τρομοκρατες;

Θα σε κανω υπαρχηγό μου, Φιντελ Καστρο ενα πραμα...

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

@lifewhispers

Oνομα και πραμα δεν μπορεις να φανταστεις λεμε... Τρομοκρατικος γάτος...

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

@marilia

Παλεύομαι παλεύομαι. Οταν με βαζουνε κάτω Βρασιδας, Κουφοντίνας και Ηλίθιος (ω,ναι το ονομα του έτερου γάτου μου) με κανουνε τ' αλατιου...

skouliki είπε...

βρασιδα αμα γινεις ηγετης θελω να γινω η γκομενα σου

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Σκωληκα περιμενε στην ουρα γιατι κυκλοφορησε οτι θα γινω και ματσωμενος ηγετης οποτε υπαρχουν προσφοραι πολλαι...

Ε....δε θυμαμαι ονοματα αλλα που θα παει θα θυμηθω. Καταθέσατε βιογραφικον εις τον αξιοτιμον κ. Κουφοντιναν.

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Ο μπουχέσας της Ραφήνας από κάτι "κάφρους" σαν κι εσένα θα τό βρει!

Τον ζευγαρώνεις τον "Κουφοντίνα" με τη "Ζιζέλ" μου;

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Πωπω, εισαι σιγουρος οτι δεν θα κανει η Ζιζελ μηνυση για σεξουαλικη παρενοχληση στον Κουφοντινα ρε Ασκαρ; Μην τον βλεπεις ετσι μικροσωμο ειναι μεγαλο...ψυχος :p

Ασκαρ μου μονο απο ΟΛΟΥΣ μας μπορει να τη "βρει" ο καθε μπουχεσας. Ειχα πιο παλια κανει την ευχη η μπλογκοσφαιρα να αποκτησει τη συνειδηση μιας παρεας που θελει το καλυτερο για ολους και να μπορεσει να την προβαλλει. Ελπιζω ακομα.

purple είπε...

το σκουλικι θελει γκομενιλικια εμενα ομως θα με αποκαταστησεις... θελω γαμο με παπα και με κουμπαρο!!!
χαχααχαχαχαχαχαχα

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Καλα παπα θα βαλουμε τον αρχιεπισκοπο. Με ειδε να κανω κυρηγμα Χριστιανικου ήθους και με υιοθέτησε. Απο κουμπαρους, θα ρωτησουμε τον Κωστακη και τον Νομαρχη πασης Ελλαδος :p

karaflokotsifas είπε...

Δεν μασάμε δεν μασάμε
απο δώ δεν το κουνάμε
Και ονόματα δεν λέμε
φτού...ξελευθερία για ολους
χαχαχαχααα
Βάλε τον κουφοντίνα να τους φάει
Βρασίδα και οταν τον ζευγαρωσεις
στείλε μου ενα με mail xaxaxa
χαχαχαχα ήθελα να πω

κοτσυφοφιλιά

τσίου!!!

tzonakos είπε...

Ο μισθός μετατρέπεται σε αόρατο σε χρόνο ΝΔ.
Αλλα εκει, εμείς επιμένουμε να είμαστε ζωντανοί κουφάλες σουπερμάρκετ !

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Mισθος; ΕΙΠΕΣ ΜΙΣΘΟΣ ΡΕ; Αθλιε ξετσιπωτε μπλογκερα ειπες την απαγορευμενη λεξη; Εις θανατοοοοον!!!