Κυριακή, 6 Απριλίου 2008

Περπατώ εις το δάσος οταν η κουκουβάγια δεν ειναι εδώ

Blog στο πράσινο πνιγμένο , πίσω ένας καταρράκτης
και πουλιών φωνες παντού, ειναι της σελίδας κράχτης
μπήκα εντελώς τυχαία , βλέποντας τον στον Tzonako
πετυχαίνω ξαφνικά τον καραφλοκοτσυφάκο
Σκύβω να τον χαιρετήσω , ποντικός ευγενικός
μα μουντάρει κουκουβάγια και την κανω σαν τρελλός
γύρισα μετα απο λίγο μήπως κι εχει φύγει εκείνη
μα , όχι , μπάστακας στο δάσος εκει πέρα έχει μείνει
τέλος πάντων της περνάει το κοτσύφι ενα λουρί
γνωριζόμαστε, τα λέμε , είχε πιάσει και βροχή
Πριν να γινουμε μουσκίδι μου πε μεσα να περασω
μπήκα ο πόντικας στο δάσος ,σκέφτηκα να την αράξω
Είχε έρθει κι ο τζονάκος κι έκανε μια λαμογιά
έλυσε την κουκουβάγια κι έβγαλα κι εγώ φτερά
τρεχω για να της ξεφύγω , σβούρας μέσα στο δασάκι
μ' εβλεπε κι εκείνη βλέπεις σαν εξαίσιο μεζεδάκι
Δεν πειραζει κοτσυφα μου, καποτε θε να με μαθει
σαν της σκασω το χουνερι και θα δεις και τι θα παθει
επισκέπτης θα σου σκαω πιο συχνος και σταθερός
να προσέχεις, στο δεντρί σου είναι ένας ποντικός
Αφηνε κανα τυράκι, αραιά και που στον πάγκο
και θα βαζω το μπυρόνι , το κρασί και τον Τζονάκο


Αφιερωμένο στο φιλαρακι τον καραφλοκότσυφα που τον ευχαριστω πολύ για τη φιλοξενία στο μπλογκι του και για το τραγουδάκι που του ζήτησα και τσακιστηκε να το στειλει στον ελεεινό ποντικαρά.

10 σχόλια:

mad2luv είπε...

αστο...χαλια εισαι στον στιχο...να στειλεις για eurovision...

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Nαι δε μου βγηκε αλλα θα σε καταπλήξω καποτες... Ρωτα και τον Τζονακο

η ψυχη μου το ξερει είπε...

Όλα τα περίμενα από σένα,Βρασίδα,αλλά και ποιητής και μάλιστα δεκαπεντασύλλαβου!!!

Τι να πω; Τι να πω; Μεγάλη έμπνευση ο κοτσυφάκος τελικά!!!

Την καλημέρα μου!

purple είπε...

υποκλινομαι ποιητα μου...

καλημερα!!!

karaflokotsifas είπε...

Χαχαχαχααα!!!... φίλε μου πόντικα...με έστειλε αδιάβαστο
εμένα μου αρέσει
Σ ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου

Το δάσος μου ειναι και δικό σου φίλε
Μην φοβάσαι για την κουκουβάγια θα της μιλήσω εγώ χαχαχα

Ειναι το δεύτερο ποίημα που γράφουν για μένα και για τον λόγο αυτό, απο σήμερα θα είσαι κι εσυ αγαπημένος μου φίλος

Ευχαριστώωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω

ΥΓ.Το ποίημά σου το κρατάω

κοτσιφοφιλιά

τσίου!!!

skouliki είπε...

ανωμαλα ειστε..μονο εγω ειμαι τοσο σοβαρη πλεον

καλημερααααααααααααα

tzonakos είπε...

Θα σας καταπλήξει λέμε !
Επιβεβαιώνω, τρέμε
Βρασιδάκο ποντικέ,
ποιητή σοφιστικέ !

Αν σε δάσος τριγυρνάς,
κοίτα μονο πού πατάς,
βρε τον κότσιφα παρέα
πιες και φαε τα ωραία
τραγουδάκια λαλαλά.

Αντε καλή βδομάδαααααα !)

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Ο Κοτσυφάκος μας είναι τόσο καλός κι ευγενικός που τον χαρακτήρισα ... "αρσενική έκδοση της Γλαρένιας"! χαχαχα

dyosmaraki είπε...

Αχα! Εφτιαξες όμορφο ποιηματάκι
για αυτό το καλό μας το πουλάκι
κότσιφας είν τ΄όνομά του
τον γνώρισα την εποχή του παραπονεμάτου.....
Ελεγε πως κανείς δεν μου μιλάει
και ένοιωθε πως κανείς δεν τον αγαπάει....
Λίγοι μήνες σαν περάσαν
όλοι τον επισκέφθηκαν και τον κεράσαν
αγάπη, έννοια, συντροφιά
και ζεστασιά μες στην καρδιά.
Πήγε μια μέρα και ο tzonakos
και ακολούθησε ο Βρασιδάκος
κι όλη η παρέα είναι τώρα μια χαρά
τριαλαρι τριαλαρι τριαλαρα....!!!!

Sally Finkenstein είπε...

μου αρέσουν τα στιχάκια
που τα φτιάχνουν ποντικάκια!
Τώρα είδα αυτό το ποστ
είσαι πόντικας σωστόστ (!?!)

Αν ξανάρθεις στην αυλή μου
Θα κεράσω απ' το τυρί μου!
Την κου-κου μην τη φοβάσαι
έχει γίνει κολλητή μου...