Παρασκευή, 4 Απριλίου 2008

Ο παπουτσωμένος ποντικός

Τα βρωμυλο- πάπουτσα του ποντικου. Επειδη η ενεσουλα εκαμε το λαθος και το ζήτησε... Ο δε Τζονακος ο κολλητος νομιζε οτι θα σας εδειχνα τιπουτις τσαρουχια. Επεσε εξω , χειροτερα θα σας δειξω, τα τσαρουχια τα εχω για τις επισημες εξόδους.
Οποτε λάβετε, φάγετε, μυρίσετε τα άνετα και χιλιοφορεμένα σπορτεξάκια του πόντικα. Τα φοράω μέχρι να λιώσουνε και παίρνω άλλα στο ίδιο χρώμα και σχημα. Οταν σταματήσουνε να τα βγαζουνε θα γραψω άρθρο και θα τους περνάω γενεές δεκαπέντε (δεκατέσσερις οι κλασσικές και μία κάφρικη.

Μεσα στη λασπουρια τη βρώμα και τη δυσωδία είναι ότι πρέπει για αγαπησιάρικες στιγμές. Χωρίς πλάκα αυτα φοράω στις δουλειές που πρέπει να κανω γιατι βολεύουν απίστευτα. και μια δεύτερη άποψη όπου εγώ δουλεύω στην αγαπημένη μου στάση και παίρνω μάτι το πα-πούτσι. Εδώ δεξα. Δεξά ρε σεις. Ναι εκει.
Έχω φορέσει και φορμίδιον για να σας δείξω τι αθληταράς , σωματαράς και όλα τα εις -αράς (πλην του φουκαράς) πόντικας είμαι (άμα λάχει να 'ουμ). Και άμα μετανοιώσατε, τόσο το καλύτερο. Οταν τελειώσει η εργασία κατεβάζω το δυστυχές πα-πούτσι από το γραφείο όπου κουραζόταν και άσθμαινε δουλεύοντας και φορώ τα της τρίτης φωτογραφίας συμπαθέστατα παντοφλίδια. Απαλά, μαλακά και γαμπίπ τα παντοφλίδια λέμε (θενκς στο μουρλό που μου τα πήρε).

Μετα παω για ύπνο αλλα αυτό θα το πιάσουμε όταν θα μιλήσουμε για εσώρουχα, πυτζάμες και γενικώς σεξουαλικοαισχρά πράγματα , ξέρετε τέτοια που με βάζουνε άλλοι να κάνω , ποτέ δεν τα κάνω εγώ γιατι ειμαι πόντικας του κατηχητικού. Αυτο μου θύμισε τον παπα-Θανάση να με πετάει έξω με τα άμφια του παπαδοπαιδίου (ω,γιες ήμουν παπαδοπαίδι) διότι είπα κάτι άσχημο για τη μαμα του Χριστούλη όταν άκουσα ότι ο Ολυμπιακός έχανε από την ΑΕΚ στα νουόβα Φιλαδέλφιγεια, δεν θα 'μουνα και εννιά χρονώ μαντραχαλάς;

Ξεφεύγω. Και σταματώ εδώ αφήνοντάς σας να θαυμάξετε μετά θαυμασμού και πόθου μεγάλου τα ιστορικά ποντικοπαντοφλίδια.

Μην παει κανεις να τα βουτήξει θα αμολύσω τον Κουφοντίνα και μαύρο γατί που σας έφαγε.

Δεν προσκαλω κανεναν, οοοοοοποιος θελει μπορει να παιξει ελευθερα. Δημοκρατία εχουμε (νομιζετε χοχοχο)


Ποδαρίλες και φιλιά.
Βρασίδας.

16 σχόλια:

karaflokotsifas είπε...

Ησυχία έχει εδω μέσα
Απο κάτω γινεται χαμός

Λες να φταίει που έβγαλες τα παπούτσια σου χαχαχα!!!
Ωραίοςςςςςςς

Ρε μανία όπου πάω βγάζουν τα παπούτσια τους.

Aστα αυτά και πήγαινε στου tzonakoy
να ψηφίσεις ( ναι-ναι)
για το blogοπαιγνιο με τα εσώρουχα
Αυτό μάλιστα χαχαχαα


τσίου!!

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Ψηφισα ναι-ναι στα καφρικα. Ανωμαλεεεεεε. (ναι δεν ειναι κι αυτο; ) :p

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Εβγαλα τα παπουτσα κοτσυφα μου για να ειναι αρωματισμενο το αρθρο, ξερεις σαν τις ερωτικες επιστολες με τα αρώματα...

lifewhispers είπε...

εκουζουλαθηκα με το παντοφλιδιο, αυτο εχω να πω! κλασίκ επιλογη!!

KitsosMitsos είπε...

Χαχα! Έφτιαξες τρελή ιστορία!
Καλησπέρα.

o vasilias tou dasous kai twn skoypidiwn twn thewn tis ghs.. είπε...

telio to patoumeno....:)))

purple είπε...

αλλαξε αναρτηση βρεεεεεεεεεε εδω εχει μποχα!!!
και τα παντοφλακια πολυ sexy και οποιος αντεξει!!!
χιχιχιχιχιχι

karaflokotsifas είπε...

Ωραίος!!!
Αλλα το ανώμαλε, μπορεί να το πάρει σαν όχι
άλλαξε ψήφο σου λεω για σιγουριά
(ναι ναι) όχι απλά ναι
Εντάξει???
χαχαχαχα

Καλο Σαββατοκύριακο
(αν δεν τα πούμε )
Α!!!να μην το ξεχάσω ... χρωστάς ένα ποίημα εντάξει?

τσίου!!!

tzonakos είπε...

Ποδαρίλες ;;;
Χαχαχαχα :) Τελικά μας τα δειξες τα πατούμενα.
Ειπαμε, πρέπει να μας τα αφορίσει και κάποιος τώρα, να μη λιώσουνε ποτέ !

tzonakos είπε...

Α, και ψήφισες ναι-ναι αλλα με είπες ανώμαλο !
Δροπή !
Διαστροφικό έπρεπε να με πείς !

mad2luv είπε...

χαχαχα...μ'αρεσει η καλτσα...χαχα...αν ο αντρας δεν μυριζει ζωιλα δεν λεει...χαχαχα...

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

@lifewhispers
Ναι αλλα κολπα. Οι επιλεγόμενες "παντοφλες του παππου" χοχοχο...

@kitsosmitsos
Εγω τις ρουφιανες για σοβαρες τις ξεκναω , δεν ξερω τι φταιει και γινονται ιστοριες για αγριους...

@βασιλια
Τι πατουμενο, αυτα ειναι αεριωθουμενο (με λιγο αερα μποχας...)

@καραφλοκοτσυφας
Η επομενη αναρτηση μου ειναι το ποιηματακιον σου

@purple
Ειδες; Μυρωδιες φύσης... :p

@Τζονι
Παω να αλλαξω ψηφο αλλα μην παραπονιεσαι που θα δεις τα βρακιά μου :p

@mad2luv
Ζωίλα βαρβατίλα και ποδαρίλα. Το τρίπτυχο του καλου τσοπαν...εεε... βρωμυ....εεε.. άντρα.

Ενεσούλα είπε...

Πιφφφφφ!
Θέλουν πλύσιμοοοοο!
lol,μια χαρούλα τα βρίσκω και τα παντοφλάκια, φίνα!
Ευχαριστώ για την ανταπόκριση!
Φιλάκια

dyosmaraki είπε...

Να την βγάλω τη μάσκα???? Η όχι ακόμη????
Ψηφίζω και εγώ τα παντοφλάκια!!!

Σπέεεερααααα!!!

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Ενεσουλινι οοοοοοτι θες εσυ! :)


Δυοσμαρακι μου μη! Μη βγαλεις τη μασκα αφου ξερεις σε αγκαπαω μπρε! Αστην , τη βγαζεις οταν φυγεις απο δω :)

dyosmaraki είπε...

Καλά δεν την βγάζω, μα θα κάνω μια ανάρτηση σχετική με θέμα που με ενέπνευσες τώρα.....

(Οχι δεν έχει να κάνει με την ευωδία των παπουτσιών....!!!)