Κυριακή, 30 Μαρτίου 2008

Τραλαλα

Εεεεεπ! Να'μαι και εγώ. Δεν θα συστηθώ, το έκανε ο Βρασίδας. Αυτό που δεν σας είπε βέβαια, είναι ότι υπέπεσε στην ανάγκη μου, μετά την ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΗ επιτυχία του "Τριταθλητή". Αναγκάστηκα να του κάνω το χατήρι γιατί είμαι ψυχοπονιάρα αφ'ενός και αφ'εταίρου τον συμπαθώ τον άθλιο Κάφρο. Άντε λοιπόν να δουμε αν θα μπορέσω να σώσω το βλόγκι αυτό, που αργοπεθαίνει (ναι, ξέρω έχει καταντήσει κλισέ αυτή η έκφραση αλλά με αρέζει :Ρ)

Αφιέρωση για Βρασιδούλη:
http://www.youtube.com/watch?v=S4rrCGI2cYQ&feature=related



Ξέρω βγήκα από το σωστό δρόμο, αλλά εσυ φταις ΚΑΙ για αυτό.

ΥΓ1 Ποιος ο ρόλος του ζεϊμπέκικου; Οκ, περνανε καλά όσοι το χορεύουνε, ακόμα και όσοι το τραγουδάνε ή το ακούνε. Οι υπόλοιποι τι φταίνε να βαράνε 3 τέταρτα π.χ. παλαμάκια επειδή ο άλλος θέλει να χορεύει όοοοοοοοολη νύχτα;

ΥΓ2 Είστε τυχεροί γιατί δεν θα σας ζαλίζω συχνά. Δεν έχω το ίδιο χάρισμα με τον Βρασίδα και σφίγγομαι όταν γράφω. Έχω τρακ και εγώ, αλλά στην προπόνηση τους περνάω σαν σταματημένους (θα έσκαγα αν δεν το έλεγα).

ΥΓ3 Πρέπει να μάθω πως βάζεις βιντεάκια youtube στο βλόγκι.

ΥΓ4 Ωραία η φάση με τα υστερόγραφα. Το κάνει ο κύριος πρόεδρος, γιατί όχι και εγώ;

7 σχόλια:

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Διορθωσα το βιδεακι και λυνω την απορια. Παιρνεις το embed που υπαρχει στα γιουτουμποβιδεα (ειμαι γλωσσοπλαστης ο παλιομπιμπιπ) και το κοπιαρεις στο αρθρο σου. Και ιδου να φως! Ενεφανίζεται βίντεο τοιούτον τί!

Υ.Γ. Δεν θελω να βαλω Υ.Γ. αλλα το κανω για τη μοστρα.

purple είπε...

ειναι της μοδας τα υστερογραφα!!!
εχουμε και λεμε λοιπον...

Υ.Γ1 καλη επιτυχια στον αγωνα αναστασης αυτου εδω του μπλοκ!!!

Υ.Γ2 μπορεις να μας ζαλιζεις οσο συχνα θες!!!

Υ.Γ3 δεν εχει αλλα το βαζω για να μπω στο ματι του βρασιδα!!!

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Y.Γ. χμ... η πουρπλίτσα μου μπηκε στο ματι... :p

Erateini είπε...

Καλησπέρα πέρα για πέρα :))
Τα χαμομηλάκια σε χάσαμε...μας έλειψες πολύ :)

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Με εχασε ολος ο κοσμος erateini... Δεν ξερω αν θα πολυχαρειτε που θα με δειτε γιατι εχω μερικα αρθρα για το χαμομηλακι που ίσως να σοκαρουνε... να στεναχωρησουνε... να πικρανουνε...

αλλα πρεπει να ακουστουνε.

KitsosMitsos είπε...

Καλησπέρα. Πέρασα για βόλτα και έπεσα πάνω σε αλλαγές! Λες να'ναι τύχη;

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Γεια σου κιτσεμητσε και σενα. Φερε γουρι, φερε το θεμε. Εχω παιξει κατι προπά...