Πέμπτη, 27 Μαρτίου 2008

Λεμονής με ... πορτοκάλι

Παρελθον ο Τακης Λεμονης απο τον Ολυμπιακο. Και ενταξει γενικα "Λεμονικος", "Κοκκαλικος" ή κατι παρόμοιο δεν υπηρξα ποτέ πλην απο Ολυμπιακος. Αλλα δεν ειναι λιγο κουφή η απόφαση να διωχνεις τον προπονητη σου 5-6 βδομαδες πριν τη ληξη της σαιζον οταν σε εχει οδηγησει σε πρωτοφανη ευρωπαϊκη πορεία και σε εχει μεσα σε ολα τα εγχωρια τρόπαια; Δηλαδή τώρα με τον Φωτιά και Σεγούρα που λεει και ο Ταρταρος θα παιξει καλυτερη μπαλα ο Ολυμπιακος;

Θα μου πεις πετυχημενη η συνταγή αφού εχει ξανασυμβεί το ίδιο και το πρωταθλημα ηρθε στο λιμάνι. Θα ειμαι σαφής και περιεκτικός. Στ' αρχίδια μου. Επειδη εκανες μια μαλακία και οι αλλοι κανανε 5 και πήρες το πρωτάθλημα δε σημαινει οτι την ξανακάνεις προεδραρα.

Τελος παντων...

Με αυτη την ιστορία πείνασα. Δεν εχω λογο να την αναλύσω το κανανε τοσοι και τοσοι που θα επαναλάβω απλως γνωστες κουβέντες. Σας προτεινω λοιπον εμπνευσμένος απο την cook (μη βαρεσεις μπρε , απλα λογοκλοπή κάνω) Λεμονή Σάμαλι με Πορτοκάλη....


Θα χρειαστείτε τα κάτωθι:

Εναν Σεγούρα με άρωμα πορτοκάλι
25000 αυγά (οσα περισεψουνε πεταχτε τα στον προεδρα)
Γλυκαντικό 1-3 στη Βρέμη
300ml σπορέλαιο Σαββας (αγνό)
380γρ. ενσταση σιμιγδαλένια
2 κουταλάκια "ο Πρόεδρος στο Ρέντη"

Εναν παπά με άδεια εξασκήσεως επαγγέλματος.

1 βανίλια ανανέωσης

Πλένουμε καλά τον Σεγούρα αλλα προσεχουμε μη χάσει το πορτοκαλένιο άρωμά του και τον βάζουμε ολόκληρο με τη φλούδα του να βράσει στο ζουμί του για 6 εβδομάδες για να ξεπικρίσει η φυγή Λεμονή και να μαλακώσουν τα μπινελίκια του κόσμου.

Τον κόβουμε στα 4, ονομάζουμε τα κομμάτια Λιπι, Μαντσίνι, Ιρουρέτα και Αλέφαντο (εδώ πιάνει δουλειά ο παπάς, αφού τελειώσει μπορείτε να τον αφήσετε να φύγει, έχει και εσπερινό), αφαιρούμε τα κουκούτσια (δηλαδή τον Αλέφαντο) και τα πολτοποιούμε στο μπλέντερ της Super League.

Βάζουμε σε ένα μεγάλο μπώλ όλα τα υπόλοιπα υλικά και ανακατεύουμε με το σύρμα να ενωθούν καλά.

Ποσθέτουμε τον πολτό πορτοκαλιού- Σεγούρα- Λίπι- Μαντσίνι- Ιρουρέτα και βάζουμε το μείγμα σε ταψί.

Το ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο 1800°. για δύο ημίχρονα (καθυστερήσεις 1 λεπτό στο πρώτο και 12 στο δεύτερο αν ακομα ειναι 0-0)

Ρίχνουμε το κρύο σιρόπι στο ζεστό σάμαλι αφού πρώτα το έχουμε κόψει σε κομμάτια.

Καλή όρεξη Σωκράτη μας...



Υ.Γ. Ετσι και παρει πρεφα ο Ταρταρος τι γραφω θα με πρηξει στη γκρινια...

17 σχόλια:

kouzoulo είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
kouzoulo είπε...

Νομίζω ότι ο Ταρταρός θα πρεπε να είναι μέρος της συνταγής. χοχοχο

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!! Δεν θα το λησμονήσω στην επόμενη!

mad2luv είπε...

ελα ρε τι καφρος που εισαι..αμαν...!!!χαχαχα!!!

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Εγω καφρος κιουρια μου; Παρεξηγησατε. Βρωμερος καφρος ειμαι :)

Καλως σε βρισκω στο χαμαιτυπειο μου :p

tzonakos είπε...

Θα ήθελα εναν Λεμονή με λαδολέμονο κι ενα πιάτο Πεσέϊρο φέτες, τι φέτες, κιμά δηλαδή.
Παρακαλώ να μου το σερβίρει ο Γκαλέτι με σμόκιν.
Στο 5 κάθομαι. Εχω και παρέα, πχιάσε να πχιούμε κι ενα Κοκα-Κολάσεβιτς ;)

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Φσσσσσσσσσσστ!!!! Γκαλετι παιδι μου χαζεύεις; Δεν ακους τον κύριο θελει να παραγγείλει. Ο Καραγκουνης δεν μπορει κανει βουτιες στη σαλτσα!

if.. ιγένεια είπε...

Κι άλλος γαύρος! Με κυνηγάνε.. ;p

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Γαυρος; Εγω; Ποτεεεε!

Κωλογαυρος ίσως :p

Καλως ηρθες, και μην ανυσηχας τις "αθλητικες" μου ανυσηχιες σπανια τις μεταφερω εδω. Εχω χειροτερες καφριλες να πω :)

ioannis-o eksomologitis. είπε...

ouffff ouffff ouffff...
ma kati lipi apo aftin tin sintagi....

sigoura tha eitan opio dinati me ligo tartaro mesa:P

kafre xerome pou i empnefsi sou mas anigh akoma tin oreksi gia omorfes istories...

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Μια και δεν είμαστε "λεμονικοί", "κοκκαλικοί" κλπ, αλλά "ολυμπιακοί", εκείνο που μας νοιάζει είναι "και τον Μάη θαν ωραία με την κούπα στον Περαία"! Όλα τ' άλλα είναι αδιάφορα...

Because of you... είπε...

Ν ατα μας!! Γαυρακι εισαι καφρουλη μου??

Τον αγωνα για το κυπελλο τον ειδαμε προχτες στο μπασκετ???

:P:P:P:P

Πολλες γλυκες και πρασινες καλησπερες!!

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

@Iωαννη αδερφε μου
Μου ελειψες. Να σε βλεπω συχνοτερα. Την αγάπη μου

@Ασκαρδαμυκτι
Ετσι πρεπει να γινει γιατι πηρα και την εργολαβια να φτιαξω νεα ραφια στο μουσειο, ξεμειναμε απο θεσεις για κουπες :p

@Βecause of you
Το ειδα βαζελιτσα μου αχ βαχ! (Αλλα το 73-38 μενει οροσημο)

skouliki είπε...

ελα ρε παιδια και ειναι φανερο οτι γαβροφερνω

Theogr είπε...

Γιατί λείπει ο απαραίτητος μαϊντανός από την συνταγή οεο;

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

@ theogr

Ο μαϊντανος...μαγειρεύει :p

聖諭 είπε...

A漫,h漫,成人漫畫,免費A片,色情網站,色情遊戲,情色文學,麗的色遊戲,色情,色情影片,同志色教館,色色網,色遊戲,自拍,本土自拍,kk俱樂部,後宮電影院,後宮電影,85cc免費影城,85cc免費影片,免費影片,免費小遊戲,免費遊戲,小遊戲,遊戲,好玩遊戲,好玩遊戲區,A片,情趣用品,遊戲區,史萊姆好玩遊戲,史萊姆,遊戲基地,線上遊戲,色情遊戲,遊戲口袋,我的遊戲口袋,小遊戲區,手機遊戲,貼圖,A片下載,成人影城,愛情公寓,情色貼圖,情色,色情網站,色情遊戲,色情小說,情色文學,色情,aio交友愛情館,色情影片,臺灣情色網,寄情築園小遊戲,情色論壇,嘟嘟情人色網,情色視訊,愛情小說,言情小說,一葉情貼圖片區,情趣用品,情趣,色情漫畫,情色網,情色a片,情色遊戲,85cc成人片,嘟嘟成人網,成人網站,18成人,成人影片,成人交友網,成人貼圖,成人圖片區,成人圖片,成人文章,成人小說,成人光碟,微風成人區,免費成人影片