Δευτέρα, 17 Μαρτίου 2008

Bρασιδας δι μουβι μαους

Λεπον κατοπιν προσκλησεως της Because of you θα σας ξερασω τις ταινιες που γουσταρω. Επειδη ειμαι δύσκολος στη σκεψη πιθανον να ξεχασω πολλες...

Ελληνικουρα , ανυπερβλητη το ΛΟΥΦΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΑΓΗ και μη ρωτησετε ποιο. Η δεύτερη "εκδοχή" δεν ειναι ταινια ειναι μια μαλακία και μιση. Μιλαω για την πρώτη ταινια που ουσιαστικα "ανέδειξε" την επόμενη γενιά των Ελλήνων ηθοποιών. Το Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου, η Συνεργασία ΕΠΕ, η Σπέντζος και ο Νίκος Περράκης παρουσιάζουν το ΑΠΟΛΥΤΟ πολιτικοκοινωνικό έργο για την εποχή της Χούντας (αλλά και της μεταπολίτευσης λιγάκι) με πικρό χιούμορ και τρομερές ερμηνείες. Νίκος Καλογερόπουλος (μετά από μια τρομερή εμφάνιση στο συγκεκριμένο έργο έμεινε στάσιμος για λόγους που δεν ξέρω), Γιώργος Κιμούλης, Τάκης Σπυριδάκης, Σταύρος Ξενίδης, Ανδρέας Φιλιππίδης, Χρήστος Βαλαβανίδης, Αντώνης Θεοδωρακόπουλος, Γιάννης Χατζηγιάννης, Παύλος Χαϊκάλης, Χριστόφορος Νέζερ, ένα σωρό ηθοποιοί που έκαναν ίσως μια απο τις καλύτερες επιλογές για την καριέρα τους στη συγκεκριμένη ταινία.

Απο ξένα το Η ζωή είναι ωραια με τον Μπενινι μια απο τις λίγες "ψιλομελό" που με αγγίξανε καθώς σιχαίνομαι το είδος καθώς και τις ερωτικές. Είμαι αρκετά δύσκολος στις ταινίες και σπάνια μου "μένει" κάποια. Αν θα πρέπει ντε και καλά να ξεχωρίσω κάποια κι επειδή είμαι κολλημένος με τη μπάλα θα μείνω στην "Μεγάλη απόδραση των 11" (Escape to victory αν θυμαμαι καλα ο πρωτοτυπος τίτλος) με Σταλόνε, Πελέ, Στάνλει Μάθιους , Οσβάλντο Αρντίλες (δηλαδή άσσους που τους λάτρευα και στο γήπεδο πλην του άμπαλου αμερικανακίου) όπως και στη ΠΟΛΥ καλή δική μας "Οι ήρωες της Κυριακής" του Β. Γεωργιάδη βασισμένο σε πραγματική ιστορία του ελληνικού ποδοσφαίρου με πρωταγωνιστές αρκετούς από τους "θεούς" των γηπέδων μας τότε όπως οι Μουράτης, Λινοξυλάκης, Μανταλόζης και άλλοι (οποιος την έχει και μου τη δώσει θα γίνει πραγματικά λατρεμένος μου)

Εξαιρετική ταινια και η Λίστα του Σίντλερ (Schindler's List), πολύ καλύτερο βεβαια το βιβλίο , αλλα και η ταινια με την επιλογή της ασπρόμαυρης φωτογραφίας "λεει" πολλα και τη συνιστω ανεπιφύλακτα καθως και αυτή όπως και οι περισσότερες απο τις προηγουμενες που ανέφερα στηριζεται σε πραγματική ιστορία.

Διαχρονικά αγαπημένη μου το A Christmas Carol του Ντίκενς, δεν υπαρχει περίπτωση να μην τη δώ 1 φορά τουλαχιστον καθε δύο μήνες (ας ειναι καλά η ταινιοθήκη μου). Επίσης πολύ καλή ταινία, με δράση και αληθοφάνεια το The Untouchables που επίσης την παρακολουθώ συχνά. Σε γενικές γραμμές αυτά....

Εκτος απο αυτα που ξέχασα.
Βρασις.