Σάββατο, 9 Φεβρουαρίου 2008

Στο ίδιο έργο θεατές...

Παραχαλασε το στομαχι μου με Μακηδες και σια. Και γενικα με την ολη κατασταση. Σημερα δεν εχει ανεκδοτακι γλυκόπικρο να μας θυμιζει την καταντια μας. Κανω παύση για διαφημίσεις. Και ενα τραγουδάκι που μου αρεσε παρα πολύ και εξακολουθει να μου αρεσει και να με ταξιδεύει... Μελαγχολικό, ψεύτικο οπως ολα τα καλα τραγουδια, αλλα ίσως κάποτε...που ξερεις... Μου αρεσει που δεν εχει και βιντεοκλιπ και τετοιες μπούρδες. Πάρτε την εικόνα ,κοιταξτε την και ακουστε.





Καλή ακρόαση...

4 σχόλια:

bagie είπε...

Παλι στο ιδιο εργο θεατες?θα τους κανουμε την χαρη?Οχι βεβαια ο λαος ξυπνησε θα τους παρει και θα τους σηκωσει απο εδω και περα..Να ξεραν τι τους περιμενει!!!Κρυφτητε ο λαος θα σας επιτεθει..
ΧΑΧΑ!!!
Βρασιδα το blog σου τελειο,χωρις υπερβολες...

Ανώνυμος είπε...

Βρασίδα, εγώ είμαι σταθερά μαζί σου!

dyosmaraki είπε...

Καλό μήνα! Που χάθηκες Βρασίδα???

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Χαμενος μια ζωή δυοσμαρακι μου... χαμένος μια ζωή

Κι εγω μαζι με τους ανώνυμους (εραστες, χτίστες, οικοδόμους, νοικοκυρές, καλάθια, μπουγάτσες)