Τετάρτη, 8 Αυγούστου 2007

Μαζί μου ασχολείσαι...

Καλα σήμερα έχω κέφια. Σκέφτηκα να μην αφήσω παραπονεμένους τους τρόμπες. Ιδίως τους μαλάκες που νομίζουνε ότι "πιάσανε τον παπά απ' τ' αρχίδια". Οπως λεει και ενας σοφός που δυστυχώς μου διαφεύγει το όνομά του (αρα μάλλον είμαι εγώ) είναι εύκολο να πιάσεις ένα λιοντάρι από τ' αρχίδια, το ζήτημα όμως είναι ότι πρέπει να είσαι ήρωας για να συνεχίσεις να τα σφίγγεις.

Ο αγαπητός Τάρταρος δεν είναι τόσο κάφρος ώστε να καταφέρει να φτάσει σε τέτοια φιλολογικά ύψη όσο εγώ. Και συνήθως καταφέρνει να καταλαγιάσει την οργή του. Εγώ όμως που είμαι κακό παιδί , μίρλας και μίζερος δεν τα καταφέρνω και πολύ καλά. Οπότε θα σας μουσικώσω παλι.Δεύτερη φορά σημερα.

Αφιερωμένο από εμένα στους σοβαρούς και σωστούς. Για να το βάλουνε στην κατάλληλη θέση. Γουστάρω που είμαι τόσο καλύτερός τους και αυτό αποδυκνείεται κάθε μέρα, κάθε στιγμή. Α, ρε καημενούλια... Τα κατάλληλα λόγια, στο κατάλληλο τραγούδι , για τους κατάλληλους ανθρώπους. Με αγάπη.



Δια τον αφιερώνοντα Βρασίδα
Ο Μπέος του.

Και μην ξεχνάμε... Κουμάντο εδώ μέσα κανω ΕΓΩ

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ...ρε ποσο λείπει το σεξ απο μερικούς...

26 σχόλια:

Ταρταρος είπε...

Empneusmeno! xaxaxaxaxaxaxax

wraios!!

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Ξέρει αυτός. Μπαίνει κάθε μέρα να "τσεκάρει"... χαχαχα....

Ταρταρος είπε...

ston Enakarhire anaferesai???

xoxoxox

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Οχι στον Τσιμπαεναρχίρε.

Ταρταρος είπε...

Για τον ιδιο μιλαμε!! χοχοχοχ

ioannis είπε...

oyfff..oyfff..
kafriasa me esas tous kafrous..
re remalia alites tou kerata pios tolmise na kounisei ta nera tou kafrou????
tha ton stilo ston xristodoulo gia aforismo!

oufff..tsantistika.

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Στον Χριστέμπορα; Μπρρρρρρ... τετοια τιμωρια ουτε καφρος σαν εμενα αδερφέ μου δεν την βανει... χαχαχα...

Να σαι καλα... Ξερω οτι δεν ειναι ο "τοπος" σου αυτα τα καφριλίκια. Και ξέρω ότι ποτέ δεν θα φτάσω στο ύψος που μπορείς εσύ να τα δεχτώ χωρίς να ρίξω και τα μπινελίκια μου...

Να σαι καλά φιλε.

o wasilias tou dasous. είπε...

opou to dikeo..ekei kai ego..!!!

Ταρταρος είπε...

Afou den thelei i Tasia yparxei ki i foroumoeksousia!!
xaxaxaxaxaxax

TZONAKOS είπε...

Μη μασάς.
Εδω εισαι ΕΣΥ κι εκει ειμαι ΕΓΩ κι αλλού ειναι αυτός, όποιος ειναι.
Αλλού....
Εβίβα.... συμπάθα με ρε... ειμαι λιώμα γμτ !

purple είπε...

καλημερα!!!! και ηρεμααααα!!! :-))

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Kαλημεραααααααααααααα purple... Θα περασω απο το ροζ μπλογκάκι να ηρεμήσω...

Εβίβες Τζονάκοοοοοοοοοοο

Trelofantasmeni είπε...

Εγω γούσταρα το τραγουδάκι και το βιντεάκι , έτσι να μας κρατάς τσίτα τα νεύρα μην κοιμηθούμε !!!!

Καλημέρα κι απο εδώ Βρασίδα μας !

Haris είπε...

Το μόνο σίγουρο είναι ότι κάποιος σε θύμωσε...

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Xαχαχα... Σίγουρα Χάρη φίλε μου με θύμωσε το μόνο είδος ανθρώπου που μπορεί να με θυμώσει, έστω και αν η "φάση" δεν είχε να κανει καθολου με μενα.

Αυτός που νομίζει οτι ειναι καλύτερος απο τους αλλους, πιο μορφωμένος απο τους αλλους, πιο... πιο...

Δεν μου αρεσει να βλεπω καποιον να την λεει αφ' υψηλού σε κάποιον που δεν εχει τα ίδια δεδομένα για να απαντήσει. Κι έτσι... "τρελλαθηκα"...


Καλημέρα τρελοφαντασμένη μου, τσιτα τα νευρα σας εδώ, και για να ηρεμησουμε παμε στη χώρα του ονείρου και της φαντασίας. Να σαι καλα.

Ηλιας....Just me! είπε...

Μαζί σου ασχολούμαι? Πόσο........ είμαι! Συμπλήρωσε μόνος σου! Καλώς σε βρήκα κύριε κάφρε!

Ενεσούλα είπε...

Βρασιδούλη μου, η αλήθεια λάμπει αργά ή γρήγορα και όλα παίρνουν το δρόμο τους.
Οι "κακοί" στο τέλος τιμωρούνται!
(ή έτσι θέλω να πιστεύω)
Φιλάκια!

Haris είπε...

Σωστός ο Βρασίδας. Αλλά δεν μπορώ να συμφωνήσω και με την ενεσούλα: η πρακτική που λέει ότι οι κακοί (ποιοί είναι αυτοί εν τέλη;;;) είναι πολύ χριστιανική. Και εκδικητική...

~ skouliki ~ είπε...

τα απίδια και ο σάκος γίναμε αχταρμας και ξεχάσαμε την κουδούνα..

φλιτ .. εδω ειμαι

το φτυαράτσι είπε...

Ωραία ησύχασα τώρα γιατί αυτό το τραγουδάκι δεν το αφιερώνεις σε εμένα επειδή ως γνωστών η σοβαρότητα λύπει από πάνω μου!Την κουληνύχτα μου!

Ενεσούλα είπε...

@Xaris, δεν κατάλαβα τι λες ακριβώς!
Δε θέλω να είμαι καλή χριστιανή, αισιόδοξη προσπαθώ να είμαι.
Καληνύχτα

Camiseta Personalizada είπε...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Se você quiser linkar meu blog no seu eu ficaria agradecido, até mais e sucesso.(If you speak English can see the version in English of the Camiseta Personalizada.If he will be possible add my blog in your blogroll I thankful, bye friend).

TZONAKOS είπε...

Α, κι εμένα μ έβρισε ο αποπάνω !
Μου ειπε Camise ta person zalise ta
...κατι τέτοιο.
:)

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Καμισε τα; Μαι γκαντ λεμε!!! Ορμα Τζονακοοοοοοοοοο

Ηλιας....Just me!, καλως με βρήκες... Θα τα λεμε...

Σκουλικάκιον, καλως το. Φλιτ με αρωμα σκορδαλια και σημερα; :)

Φτυαρααααατσι... κουλως σε βρήκαμε. Εννοείται ότι σε σενα θα αφιερωσω αλλο αζμα... :) Πιο ... φτυαράδικο... Και πιο κουλο οφ κορς...

το φτυαράτσι είπε...

Aαα ευχαριστώ κάφρε μου,περιμένω πως και πως!

Haris είπε...

@enesoula

"Οι "κακοί" στο τέλος τιμωρούνται!"
Δευτέρα παρουσία κτλ. Που αλλού μπορεί να λέγονται τέτοια πράγματα;