Δευτέρα, 9 Ιουλίου 2007

ΑΡΑΜΠΑΔΕΣ ΚΑΙ ΜΑΡΟΥΛΙΑ, ΒΑΛΕ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΧΑΣΑΠΗ

Με αρέζουνε. Με αρέζουνε οι θείες γιατί όταν ανοίγουνε το στόμα τους δεν σε ξεπλένει ούτε ο Πηνειός (θα σας πω για τον Πηνειό μετά, για να μαθαίνουν οι ρεζίληδες και να θυμούνται οι ξεφτίλες). Οι θείες είναι καλές όταν μου δίνουνε να φάω και κακές όταν δεν μου κάνουνε τα χατίρια. Η θεία Ούρσουλα είναι για πολλές σφαλιάρες αλλά δεν το λέω γιατί θα αρχίσει τα καντήλια πάλι και βαριέμαι να την ακούω. Όμως είναι καλή, μου παίρνει παγωτά, σοκολάτες και λοιπά ελεεινά και ανθυγιεινά πράγματα που μου αρέζουνε πολύ και αυτά. Επίσης είναι καλή γιατί μου μιλάει σαν να είμαι άνθρωπος, πράγμα που ελάχιστοι κάνουν (θα τους αναφέρω παρακάτω για να τους αποφεύγετε κι εσείς). Επίσης πιστεύει ακράδαντα ότι είμαι έξυπνος, πράγμα για το οποίο φιλονικούν επτά πόλεις και δώδεκα ψυχίατροι. Με κολακεύει αυτό, γι’ αυτό λέω ότι η θεία Ούρσουλα είναι καλή. Την άλλη θεία τη Σβετλάνα δεν την ξέρω καλά αλλά για να κάνει παρέα με την γλυκιά ψυχοπαθή Ούρσουλα καλό κουμάσι θα είναι και λόγου της. Άρα με αρέζει και η θεία Σβετλάνα. Είναι βολικές οι θείες. Ούτε «Βρασιδαααααααααααααααααααααααα!!!! Όχι στα βαθιά»… «Βρασιδαααααααααααααααααααα!!! Φόρεσε κάτι καλέ μόνο 82 βαθμούς έχει έξω, θα πουντιάσεις». Τίποτα από αυτά. Μόνο γλυκά και παγωτά, ενίοτε και καμιά σφαλιάρα , ευτυχώς όμως δεν κουρεύομαι συχνά, τρεις φορές κάθε εικοσαετία όταν παραμεγαλώνει η μοναδική τρίχα που μου έχει απομείνει και καλύπτει το στόμα η αφάνα, οπότε δεν μπορώ να φάω τα παγωτά. Να διαβάζετε τις θείες αλλιώς θα αποκτήσετε το πρόσωπο της Μαρίκας Μητσοτάκη. Για να το αποφύγετε βάλτε στα αγαπημένα ΤΩΡΑ το http://xazovioles.blogspot.com/

Ο Πηνειός. Δεν ξεχνάω εγώ. Ακούστε λοιπόν ανιστόρητοι. Οι παλαιοί , που όλοι τους σεβόμεθα όταν μας βολεύει κάτι που έχουνε πει και τους έχουμε χεσμένους όταν έχουνε πει κάτι που δε μας βολεύει, είχαν το ρητό πως «κάθε ένας που θεωρεί εαυτόν Έλληνα πρέπει να έχει πλύνει τα πόδια του στον Πηνειό». Ως εκ τούτου κανείς Έλληνας δεν πλένει τα πόδια του. Περιμένουν όλοι να πάνε κάποτε στον Πηνειό να τα πλύνουνε. Και από τη μία είναι βαριά η δυστυχία που μας καλύπτει καθώς η ποδαρίλα τείνει να γίνει εθνικό μας προϊόν, από την άλλη όμως ,σκεφτείτε πως θα μυρίζει και ο Πηνειός μετά από το εθνικό τούτο μπάνιο… Σε συνδυασμό μάλιστα με την έμφυτη τυρίλα των νερών του , την πουτσίσαμε. Κονσέρτο για ξερατά.

Με αρέζουνε. Με αρέζουνε οι μουρλές αδερφές γιατί είμαι πολύ μικρός για να έχω ζήσει τη Χιροσίμα και το Ναγκασάκι, λατρεύω όμως τα μανιτάρια. Οπότε κάθε φορά που είναι και οι δύο μαζί , φυτρώνει ένα πυρηνικό μανιτάρι από την έκρηξη της … αγάπης τους , και ούτως θυμάμαι κι εγώ ότι μου αρέσουνε τα μανιτάρια και παραγγέλνω μακαρονάδα με σάλτσα και μανιτάρια. Επίσης μου αρέσουνε γιατί είναι θεόμουρλες, και δεν αισθάνομαι μόνος στον μάταιο τούτο κόσμο. Μου αρέσει που η μικρή δεν φοβάται να τρώει καθως μου σπάνε τα νεύρα οι αποστειρωμένες "θεές" των ανέραστων, μου αρέσει και η μερέντα (και αυτο ειναι πρόβλημα αν βρεθεί μια μερέντα ανάμεσα στους δυό μας), μου αρέσει που η μεγάλη ξέρει τι της αρέζει και δεν ντρέπεται να το πει,βαραει και κανα φούσκο πότε-πότε (αυτό μου αρέζει μόνο όταν δεν είμαι ο αποδέκτης). Μου αρέζει που ξέρουνε να χαμογελάνε όταν τις πειράζεις και δεν ξινίζουνε σαν τα σημερινά λεμονάτα σεξ σύμπολς , ο θεός να τους δώσει σεξ να συνέλθουνε και σύμπολς για να μάθουνε να γράφουνε. Μου αρέζει που ξέρουνε ότι η πλάκα γίνεται από δύο πλευρές και που ξέρουνε να έχουνε άδικο με απαράμιλλο στυλ. Να διαβάζετε το blog τους αλλιώς θα σας καεί η γάτα, θα πιάσει τσιμπούρια το βίντεο , θα μείνει από βενζίνη η χέστρα σας και θα εκτοξεύσει σκατά η μερσεντές σας. Αν λοιπόν το να γεμίζετε το δρόμο σκατά δεν σας αρέσει (εκτός αν είστε άλογο οπότε δεν μπορείτε να κάνετε αλλιώς) σημειώστε το http://kaimazikaixwria.blogspot.com/

Οκ ρεμαλάκια;

Μου αρέζουνε και κάποιοι άλλοι αλλά αυτό είναι αφιερωμένο στα παρεάκια. Μου αρέζει και ο Χίτλερ αν και έκαμε μισές δουλειές, μου αρέζει η κόκα κόλα με μουσταρδάτο σάντουιτς, μου αρέσουνε τα σάντουϊτς με ωραία πραματα μέσα και ο φραπόγαλος ο γλυκύς. Μου αρέζει ο καράκαφρος και οι ιέρειες της Καφροδίτης , μου αρέσει και το τζατζίκι. Μου αρέζει η σκορδαλιά και η ταραμοσαλάτα. Μου αρέζει ο εξεφτελισμός των διανοούμενων. Μου αρέζει που οι αναρχικοί σήμερα κατουράνε σε Calvin Klein βρακιά. Μου αρέζει που οι μπάτσοι δεν επιλέγονται πια από την ανθρώπινη ράτσα. Και τέλος μου αρέζει που είμαι απόβλητος από την κωλοράτσα αυτή.

ΕΜΠΡΟΣ ΜΠΛΟΓΚΕΡΑΔΕΣ ΚΑΙ ΜΠΛΟΓΚΕΡΟΥΔΕΣ! ΑΦΗΣΤΕ ΤΙΣ ΑΝΑΔΑΣΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΠΟΔΟΛΟΥΤΡΟ ΣΤΟΝ ΠΗΝΕΙΟ!!! (προσφέρεται κεφαλοτύρι σπέσιαλ, φρέσκο και μυρωδάτο).

Ευχαριστώ τα παρεάκια για την παρέα τους. Με έχουνε συγκουνήσει.

14 σχόλια:

ΣΒΕΤΛΑΝΑ είπε...

Και το είπα, δεν το είπα?

Μην τον αφήνετε να τρώει ΜΕΡΕΝΤΑ στον καύσωνα.Στουμπώστε τον με ηρεμιστικά που δεν κόβουν από τη ζέστη.

Τι τα έφαγε όλα η Ούρσουλα?

Βρασίδα σου στέλνω Ζπιρουλίνα!!!!!

Oύρσουλα είπε...

Αν και εντόπισα μερικές ανακρίβειες...με αρεζε πολύ το αρθράκι !!!

Ως γνωστόν εγώ δεν μιλάω ποτέ άσχημα καθώς και δεν φωνάζω ποτέ...ειλικρινά αναρωτιέμαι γιατί το έγραψες !!! Δεν πειράζει όμως...

Μπεριμένω το Μέρος Βου εναγωνίως !!

Μακιααααααα

the biG sister είπε...

Λοιπόν, εγω αυτές τις λεπτομέρειες, Βρασίδα παιδί μου, για τις ανθυγιεινες τροφές που σε στουμπώνουν οι Θείες, δεν τις ήξερα!
Είναι προφανές ότι χρειάζεσαι τη σωστή καθοδήγηση! Αλλιώς τα δοντάκια σου θα πέσουν...!



Γι' αυτό λύσαξες καλέ μου προχθές και έφαγες σπαγγέτι με μανιτάρια;;;


;)

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Aγαπημενες θείες και μεγκαλο αντερφί. Πολύ συγκουνημένος είμαι που θα γραπσω το μέρος βου με τη συμπαρασταση σας. Ετοιμαστήτε για συνέντευξη...

Oύρσουλα είπε...

Τράβα παραπέρα κυρά μου που θα μας πεις και αν τον ταϊζουμε σωστά !! Έχεις μεγαλώσει εσύ κανένα παιδί και δεν το ξέρω ;;;

Τυχαία νομίζεις έγινε 2 μέτρα παλικάρι ;;;

Λούλα,Λούλα που είσαι Λούλα..Λούλα, Λούλα θα τρελλαθώ...

Erisabetsu-chan είπε...

ΤΟΛΜΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΕΣΕ ΣΕ ΑΛΛΕΣ
ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΕΜΑΣ... ΤΙΣ ΙΕΡΕΣ ΔΟΥΛΕΣ ΤΗΣ ΚΑΦΡΟΔΙΤΗΣ????

ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ Η ΘΕΑ ΤΟΥ ΚΑΦΡΟΥΣ ΘΑ ΣΕ ΜΙΣΕΙ ΑΙΩΝΙΑ...

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Αγαπητή ιέρεια.
Με φόβο και δέος, καθώς γονατίζω μπινελικώνοντας μπροστα στην ιερή Καφροδίτη, σας υπενθυμίζω πως έχετε δεχθεί πρόταση συνεντεύξεως εις την ιεράν πλην καφροειδή σελίδα σας. Εναγωνίως αναμένω την απάντησίν σας.

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

ΘΕΙΑ ΖΒΕΤΛΛΛΛΑΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!
ΚΛΕΨΑΝΕ ΤΗ ΖΖΖΖΠΙΡΟΥΛΙΝΑ....

ΣΒΕΤΛΑΝΑ είπε...

Δεν την κλέψανε ανιψιέ μου...
Απλά από τη ζέστη έβγαλε πόδια και περπάτησε και αυτή όπως και κάτι μακαρόνια που είχα στο ντουλάπι πάνω από τον αποροφητήρα.


(ΘΑΥΜΑ ΘΑΥΜΑ!!!!!)



Είσαι πολύ ωραίος... ΑΛΗΘΕΙΑ? ... Βεβαίως!

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΠΟΡΡΟΦΗΤΗΡΑ; Αυτο ειναι! Ο Ιησους βρέθηκε, ζει στον απορροφητήρα!!! Ακάκιεεεεεεεεε Δεύρο Έξω!!

ΜικροΕισαιΚαιΦαινεσαι είπε...

"ΤΟΛΜΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΕΣΕ ΣΕ ΑΛΛΕΣ
ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΕΜΑΣ... ΤΙΣ ΙΕΡΕΣ ΔΟΥΛΕΣ ΤΗΣ ΚΑΦΡΟΔΙΤΗΣ????

ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ Η ΘΕΑ ΤΟΥ ΚΑΦΡΟΥΣ ΘΑ ΣΕ ΜΙΣΕΙ ΑΙΩΝΙΑ..."



Πως ειπατε? Βρασιδααααα;;;; Ποιες ειναι αυτες που σε διεκδικουν? Απο που τις ξερεις κ σου ζητανε να τις αναφερεις κιολας? Σαν πολυ θαρρος πηραν μερικες μερικες..

Και για τιμωρια σου, τερμα οι πατατουλες απο εδω κ περα! Και θα σε βαλω κ σε διαιτα!



Οσο για εσας αθλιες κορες της Καφροδιτης μην απειλειτε τον Βρασιδα ΜΟΥ γιατι θα κανετε μαζι μου!!!

Γκεγκε?



:p

the biG sister είπε...

Σαν πολλοι δεν υπερασπιζεστε τον Βρασίδα τώρα τελευταία;

Σου εφαγε ο Κουφοντίνας τη γλωσσα;;



Αναμένωντας το παρτ του!

Oύρσουλα είπε...

ΠΟΛΛΕΣ έχουν βγάλει γλώσσα τώρα τελευταία !!

Για να μαζευόμαστε λίγο...

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Φορτσα Λινια, Φόρτσα Αδερφούλες, φόρτσα και Ιέρειες... Τα σέβη μου εις όλες και υπόσχομαι να μη σας πιανω (συχνά) στο στομα μου...