Πέμπτη, 5 Ιουλίου 2007

ΠΡΟΕΔΡΕ, ΠΡΟΕΔΡΕ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ , ΠΑΡΕ ΤΟ ΑΡΧΙΔΙ ΜΟΥ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΕΞΙΟ


Eίμαι γαύρος. Και κάφρος. Και ως εκ τούτου πολύ τσαντισμένος. Είναι κακό να λέμε βάμος συνουσιάσου πρόεδρε γιατί ο πρόεδρος μας πρόσφερε πολλά. Μάλιστα. Πολλά πρόσφερε και ο Κοσκωτάς αλλά αυτό είναι αλλουνού Χριστόδουλου ευαγγέλιο (θα αγιοποιηθεί αυτος αραγε μετά θάνατον; θα λιώσει; δε θα λιώσει; άραγες για έναν τέτοιο Κοιλιόδουλο είναι ταιριαστός ο θάνατος μέσω παχέως εντέρου; - τέλος αναπόλησης).

Ρε εδώ μιλάμε για φέτο. Κάφρος ειμαι οτι θέλω λέω. Και οτι τον παίρνει ο αντιπρόεδρας άμα λάχει. Μου διώχνεις το Ριβάλντο προεδράρα. Γιασάν σου. Ομως ο Βραζιλιάνος τα έχει και κρέμονται και ως εκ τουτου σε κάνει ρόμπα. Και κανεις φιέστα - χιέστα με το μισό γήπεδο άδειο και το άλλο μισό να σε κράζει... Ναι οι κακομαθημένοι σαν κι εμένα. Κι εγώ εκει ήμουνα και σε είδα να μπαίνεις σαν τον κλέφτη μέσα , αρχιτρόμπα που νόμιζες οτι ο "Ολυμπιακός είναι δικός σου". Ούτε ο Γουλανδρής , ο μέγιστος δεν τόλμησε να το σκεφτεί αυτο...

Μετα μου διωχνεις τη σαβουρα που ειχες μαζέψει, καμιά 15αρια τρομπες. Αει μπραβο. Και λες πως θα φέρεις παίκτες. Αει μπράβο.

Και μετα σε πιανει παλι η μαλακία και νομίζεις οτι εχεις να κανεις με ανεγκέφαλους. Μου κουβαλάς τον σερ Τάκη που δεν μπορεί ούτε χαλβά της Ρήνας να φτιάσει και διέλυσε Λεβαδειακό, Ξάνθη, Καλλιθέα (μην πει κανας τρομπας οτι την έσωσε, να παει να μάθει μπαλα πρώτα και να ξανάρθει), και του δίνεις και εν λευκώ τον Ολυμπιακό να τον κανει...καλα... Χοχοχο... Ποσο αλάκας είσαι...

Ξαμολιουνται και τα τσιράκια σε ΜΜΕ και Ιντερνετ να γλύψουνε τον μεγάλο πρόεδρο. Ελα ντε που ο σερ... απλά δεν μπορεί... Και λίγο πριν την έναρξη της προετοιμασίας, φέρνεις άλλον έναν Σέρβο πορτοφολά... Που έκανε "καριέρα" μάνατζερ δίπλα στον ... Ντέμη το φραγκοφονιά... Επιτυχία ολκής δε λέγω.. Μπράβο.

Και ο Σέρβος αρχινάει, κι ολα γύρω τα σκορπάει. Δυόμισι μύριε λέει για κάποιον Μούνιες. Ο Θεός και η ψυχούλα του , μακάρι να πιάσει γιατί Μπόρχα έχουμε ήδη. Γελάμε αρκετά. Αν και κατα βάση ο Φελιξάκος πρέπει να ειναι καλύτερος. Καλως. Μου φέρνεις Γκαλέτι. Μαλιστα. Και τα τσιράκια χύνουνε από χαρά. Λες και έφερες το Μαραντονα. Καλός όμως ο Γκαλέτι αλλά δε σε καλύπτει. Και τι κάνεις;

Ετοιμάζεσαι γι' αυτό που έλεγα από τότε που έφερες τον σερ. Να φας τον Λεμονή με μπόλικα μπαχάρια για να φορτώσεις στον κακομοίρη τον ασχετοσιάν τις δικές σου παπαριές... Ρε πας καλά; Τι κάνει αδερφάκι μου η γεροντική άνοια....

Και μέσα σε όλα αυτά έχουνε "ξεσπαθώσει" οι "Ολυμπιακάρες". Που χαίρονται που δεν πουλιούνται εισητήρια γιατί λέει θα "ξεβρωμίσει" το γήπεδο. Ο κωλος τους να δω ποτε θα ξεβρωμίσει που από τα πηδήματα εχει πιάσει μόνιμη μάκα. Θα επανέλθω όμως. Γιατί εδώ δεν με λογοκρίνει κανείς. Διάλος τον πατέρα σου , δε βλέπεις τον Χριστόδουλο; Καταλαβε ποσο τρόμπας καταντησε και πηγε να πεθανει. Δεν πατε και παρεουλα;

Εν εξάλλω
Εγώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: