Σάββατο, 5 Μαΐου 2007

Διάσημοι που χρησιμοποίησαν τις ατάκες του Βρασίδα

H πρώτη μου γυναίκα ήταν πολύ ανώριμη. Κάθε φορά που ήμουν στη μπανιέρα, ερχόταν και μου βούλιαζε τα καραβάκια. Woody Allen

Οι υποσχέσεις των πολιτικών δεσμεύουν μόνον εκείνους στους οποίους απευθύνονται. Φ. Μιτεράν

Υπάρχουν πολλές μέθοδοι προστασίας απο τον πειρασμό αλλά η πιό σίγουρη είναι η δειλία. Μαρκ Τουέιν


"Το καλό σεξ είναι σαν το καλό μπρίτζ. Αν δεν έχεις καλό παρτενέρ, θα πρέπει να έχεις καλό χέρι". Μέι Γουέστ


Δεν έχω αφήσει ποτέ την εκπαίδευσή μου να παρέμβει στη μόρφωσή μου.Μαρκ Τουέιν


"Το σεξ είναι σαν να πλένεις το πρόσωπό σου - απλώς κάτι που κάνεις γιατί πρέπει". Σοφία Λώρεν


Το μόνο μου παράπονο στη ζωή,είναι οτι δεν είμαι κάποιος άλλος. Woody Allen


Οι μεταφράσεις είναι σαν τις γυναίκες.Οταν είναι ωραίες, δεν είναι πιστές. Κι όταν είναι πιστές, δεν είναι ωραίες. E. Jaloux


Η διαφορά ανάμεσα στη σωστή και στη σχεδόν σωστή λέξη, είναι η διαφορά ανάμεσα σε μιά αστραπή και σε μια πυγολαμπίδα.Μαρκ Τουέιν


H ζωή είναι αυτό που σου συμβαίνει, όσο είσαι απασχολημένος να κάνεις άλλα σχέδια. John Lennon


Ο άνθρωπος είναι το μόνο ζώο που κοκκινίζει, ή που χρειάζεται να κοκκινίζει.Μαρκ Τουέιν
"

Οι άνδρες φτάνουν στο σεξουαλικό τους ζενίθ στα 18. Οι γυναίκες στα 35. Δεν έχετε την αίσθηση πως ο Θεός μας κάνει κάποια φάρσα;" Ρίτα Ράντνερ


"Για τις γυναίκες το καλύτερο αφροδισιακό είναι τα λόγια. Το σημείο G είναι στα αφτιά και όποιος το ψάχνει πιο κάτω, χάνει τον καιρό του". Ιζαμπέλ Αλιέντε


Ο,τι χρειάζεσαι στη ζωή είναι άγνοια και αυτοπεποίθηση. Τότε η επιτυχία είναι σίγουρη. Μαρκ Τουέιν


"Εχουμε λόγους να πιστεύουμε οτι ο άνθρωπος πρωτοστάθηκε στα δυό του πόδια για να έχει τα χέρια του ελεύθερα και να αυνανίζεται". Λίλλυ Τόμλιν


"Νυμφομανής: Μια γυναίκα τόσο κολλημένη με το σέξ, όσο ο μέσος άνδρας". Μινιόν Μακ Λάφλιν

Δεν υπάρχουν σχόλια: