Τετάρτη, 11 Απριλίου 2007

To παιδί και το δελφίνι - The boy and the batso

"Κατάλαβες μεγάλε; Η κάθε μία κατίνα καβαλάει ένα αυτοκίνητο αντί για το ενδεδειγμένο αγγούρι και ξεχύνεται ο Χάρος παγανιά στους δρόμους... Χέσε με ρε σου λέω... Σλρρρρρρρπ!!! Καλά γαμάτο καφεδάκι έφτιασε η τύπισσα στο Coffee Time... Να την προτιμήσω άλλη φορά... Λοιπόν όπως σου έλεγα είμαι στον Κηφισσό και... κάτσε ρε, μπάστα μια στιγμή να καβαλήσω το διαχωριστικό στην Πειραιώς γιατί γαμιέται ο Δίας με το κωλοφάναρο... Όχι ρε μην κλείσεις, μπορώ και με το 'να χέρι να 'ουμ... χθεσινοί είμαστε; Ωπα... φτου σου πουστη... ναι πούστης... τιποτα μωρέ κωλομπατσος. ΝΑΙ,ΝΑΙ... ναι ρε φίλε σε είδα, σταματάω... σε είδα ρε ΣΚΑΤΕΑ λέμε...! Έλα αδερφέ; Μισο κύριε μπατσε, μισό... να τελειώσω... Ελα σε κλείνω να ξεμπερδέψω με το μαλάκα και σε ξαναπαίρνω. Ελα γειά..."


- Πως με είπατε κύριε;
- (πάντως όχι κύριο) Τ'είπες;
- Λέω... πως με είπατε; Μαλάκα;
- (κοίτα που μπορεί να τυφλώνει αλλά δεν κουφαίνει κιόλας) όχι ρε παράκουσες...
- Καλώς...
- (τελικά κουφαίνει)
- Παρακαλώ;
- Ευχαριστώ (να φορέσω την κουκούλα να με αφήσει; )
- Εεεε...τέλος πάντων... την άδεια κυκλοφορίας σας
- (μήπως προτιμάς τα τρία μας; ) ορίστε...
- Γιατί μουρμουράτε κύριε;
- (γιατί δημιουργεί ατμόσφαιρα στο σεξ) γιατί θέλω... αντικειται στον ΚΟΚ;
- Εεεε... τέλος πάντων... Ταυτότητα έχετε;
- (ποιά απ' όλες θες; ) Συμπτωματικά ναί...
- Μου τη δίνετε;
- (κοίτα να δείς που θα μου ζητήσει και ραντεβού...) Τσίμπα την...
- Ορίστε;
- (Ω,λα,λα) Να την λέω...
- Α, μάλιστα

Χριτς , χρατς... Ξέρει να γραφει ρε... Ανώτατος αξιωματικός θα είναι...

- Που μένετε κύριε;
- (δεν είπα εγώ τυφλώνει; ) το γράφει εκεί μέσα...
- Θέλω να μου πείτε εσείς
- (ξέρει να γραφει , αλλά στην ανάγνωση... τέλος παντων) Βύρωνος Πολύδωρα 23, Ζαρντινιέρες
- Μπορείτε να σταματήσετε να μουρμουράτε;
- Οχι. Έχει πρόστιμο;
- Εεεεε... τέλος πάντων... μιλούσατε στο κινητό σας ενώ οδηγούσατε
- (Σωωωωπα!!!) Α,ναι;
- Ναι... Σας παρακαλώ!
- Σας ευχαριστώ... (πλάκα έχει τούτος)
- Και καβαλήσατε και το διαχωριστικό
- Είναι λόγω καταγωγής κύριε μπάτσε...
- Τι εννοείτε κύριε;
- Είμαι από την Καβάλα ξέρετε...
- Κύριε!
- Έλα παιδί μου;...
- Δεν είμαι παιδί σας κύριε...
- (το ξέρω αυτό είσαι καμιά σαρανταριά κι εγώ σε πουτάνες πηγαίνω καμιά εικοσιπενταετία μόνο)
- Και δε φοράγατε και ζώνη...
- (η μάνα σου επέμενε να τη βγάλω) Έχω και πιτιρύδα όργανο...
- Αστείο κύριε... τι να κάνω τώρα μ' εσάς;
- Να μου πείς τι χρωστάω , να φεύγουμε , γιατί εχουμε και δουλειές
- Κι εγώ τη δουλειά μου κάνω κύριε...
- Το ξέρουνε οι γονείς σου τι δουλειά κάνεις;
- Πως είπατε;
- Τίποτα, λέω πόσα είναι;
- Μμμ... μμμμ ...
- (τι μουρμουράς μωρή σου αρέσει; )
- Θα σας χαρίσω τη ζώνη ... άντε και το κράσπεδο...
- Θα κάνεις τέτοιο πράμα; (μα την πίστης !!!!)
- Ναι... θα σας γράψω μόνο για το κινητό...
- Δε μου το χαρίζεις κι αυτό;
- Εεεε... δε γινεται κύριε... (χαμογελάει)
- Γιατί; (δέ χαμογελάω)
- Εεεε... τώρα...
- Εεεε... μετά....
- Σας παρακαλώ...
- Κι εγώ σας ευχαριστώ αλλά γιατί;
- ...
- Πόσο είναι το μαλλί;
- 33 ευρώ
- Φαρμακείο είσαι αδερφέ μου....
- Σας παρακαλώ αυτά τα καθορίζει ο ΚΟΚ
- Να έρθει να μου το πεί εμένα αυτός ο ΚΟΚ να του ξηγήσω...
- Χοχοχο
- Σου φαίνομαι αστείος όργανο;
- Οχι ,κύριε, όχι...
- (Κακώς είμαι πολύ αστείος)
- Ορίστε κύριε
- Τι θες να σου πω ευχαριστώ;
- Όχι , μπορείτε να υπογράψετε εδώ;
- (ώπα και αυτόγραφο) Δώσε στυλό... 'στω.... Ετοιμος. Έχω και ενα αυτόγραφο του Τσιαντάκη το θές;
- Οχι δεν ... μα.. τι ειναι αυτό;
- Ελα τι είναι παλι;
- Να , υπογράψατε σαν Θεοδόσης Μασταπιάνη... άλλο όνομα γραφει η ταυτότητα...
- Σας τα πιάνει ο Θεοδόσης όργανο; Και τι με νοιάζουν τα σεξουαλικά σας εμένα; Έτσι κι αλλιώς έχουμε πήξει στους πισωγλέντηδες , ένας πάνω ένας κάτω...
- Όχι δεν... καλώς κύριε , μπορείτε να φύγετε, ορίστε η κλήση...
- Δεν θέλω
- Παρακαλώ;
- Ευχαριστώ. Δεν θέλω λεω. Να φύγω. Περνάω καλά εδώ.
- Εεεε...
- Καλά θα φύγω. Θες να ξαναπεράσω μήπως;
- Δεν... δεν χρειάζεται... Καλή σας μέρα
- Εσένα θα ήτανε καλή η μέρα σου αν σε χαράτσωνε ένας τρόμπας 33 ευρά;
- Ας προσέχατε κύριε (μειδίαμα)
- (γιατί πρόσεχε ο πατέρας σου μήπως; ) Βάρεσες καναν συνταξιούχο τελευταία;
- Παρακαλώ;
- Ευχαριστώ.
- ....

Δεν υπάρχουν σχόλια: