Δευτέρα, 9 Απριλίου 2007

H ΓΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΜΠΑΣ



Το λέω και το υπογράφω. Δε γουσταρω τις γάτες. Συγκατοικώ όμως με δύο, που δεν μπορείς να τις πείς ακριβώς γάτες. Η εικόνα και ο τίτλος είναι παραπλανητικά. Οι γάτες είναι τρόμπες έτσι κι αλλιώς. Ολοι το ξέρουνε. Τα ποντίκια rulezzzzz μιλάμε.
Σαν πολύ θάρρος πηρατε και παραγνωριστήκαμε. Γράψε κάτι σκλάβε.


Ο Βρασίδας είναι πολύ καλό κατοικίδιο. Βέβαια είναι ποντίκι, και αυτό δεν αρέσει καθόλου στη μάνα μου που κάθε φορά που τον βλέπει ουρλιάζει ότι θα κολλήσουμε τύφο, πανούκλα, έμπολα και άλλα διασκεδαστικά. Επίσης δεν αρέσει στον Ηλίθιο και στον Κουφοντίνα που τυγχάνουν γάτοι, και είναι φυσικό να μην τους αρέσουν τα ποντίκια όταν δεν είναι στο πιάτο τους…

Η ιστορία με τον Βρασίδα είναι ότι επιμένει να με ξυπνάει αυτός το πρωί. Έτσι λίγο πριν ξυπνήσω έχω από πάνω μου δύο γάτους, ένα ποντίκι και τη μάνα μου να ουρλιάζει σαν γυναίκα πολύ μετά τα πρόθυρα της νευρικής κρίσης. Είναι λογικό λοιπόν να μην είμαι ιδιαίτερα ευδιάθετος τα πρωινά που ξυπνάω…

Σήμερα το πρωί ο Βρασίδας δεν πρόλαβε τους γάτους. Είχαν φτάσει πρώτοι. Έτσι στις έξι παρά το πρωί ξεκίνησε μια ομηρική μάχη επάνω στα σκεπάσματά μου. Ναι μεν οι γάτοι είχαν καταλάβει μετά από απανωτές μάπες ότι δεν πρέπει να φάνε τον Βρασίδα, κανείς δεν τους είχε πει όμως ότι δεν μπορούν να του προξενήσουν ανήκεστο βλάβη αν μπλεκόταν στις υποθέσεις τους. Και θεωρούν πολύ μεγάλη υπόθεση να αφήνουν τα σάλια τους στα μούτρα μου κάθε πρωί. Ομοίως και ο Βρασίδας έχει την εντύπωση ότι απολάμβανα σε βαθμό κακουργήματος τα σκατά μέσα στα οποία τριγύρναγε όλο το βράδυ και επέμενε να μου μεταφέρει μερικά δισεκατομμύρια από αυτά μπροστά στη μύτη μου κάθε πρωί υπό τη μορφή μικροβίων και οσμών.

Η μάνα μου τη γλίτωσε. Ήταν διακοπές. Καλό πράγμα οι διακοπές, ιδίως όταν σε απαλλάσσουν από την υποχρέωση να αντιμετωπίσεις τον Βρασίδα τον Ηλίθιο και τον Κουφοντίνα στις πρωινές τους γλύκες.

Μετά απ’ όλα αυτά μπορείτε εύκολα να καταλάβετε την τύχη των τριών αθλίων πλασμάτων… Τους έβαλα φαΐ και τα κανάκεψα… Χαμογελώντας έφτιαξα ένα καφεδάκι. Όχι δεν είμαι ούτε μαζόχας ούτε μεγαλόψυχος ούτε τίποτα τέτοιο… Eίμαι σε εποχή αργίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: