Δευτέρα, 9 Απριλίου 2007

ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΤΟΥ ΕΚΔΟΤΗ (Διαβαστε ρε κοπροσκυλα)


Για να ξεκινάμε και να μη λεμε αηδίες. Δε φταιω εγώ. Κατι διδυμούλες χαζοβιόλες ξανθές φταίνε. Αυτο ειναι εισαγωγικό σημείωμα του εκδοτου και το γράφω εκ μέρους του Βρασίδα του κάφρου που σας εύχεται ότι τον κάνει πιο ευτυχισμένο.
Γραθιας στις Ουρσουλα και Σβετλάνα που μου δώσανε την ιδέα να σας τινάξω τα μυαλά στον αέρα με αυτό το αηντία.
Kaι για να ξερετε με ποιον έχετε να κάνετε και να μην ακουω αηδίες αφιερώνω εξαιρετικά.

Στη θεία του κοπρίτη που μου γράφει τα κείμενα
Στο γιο του κοπρίτη, κάφρο και αυτόν και όχι σαν τον μαλθακό δακτυλογράφο μου
Σε μένα
Στον Βρασίδα
Και φυσικά στον εαυτό μου





Ξεκίνησα.
You're dead.

2 σχόλια:

ΟΥΡΣΟΥΛΑ είπε...

Επιτέλους !!!
Ο θαυμαστός κόσμος των Blogs απέκτησε νόημα...
Τρέμετε...μία νέα εποχή ξεκινά !!
Βρασίδας rules........

AZMO είπε...

etsi bentoyza BENTOYZA!